روسری کوتاه مینی اسکارف رو چی بپوشیم؟

روسری کوتاه مینی اسکارف رو با چی بپوشیم؟
خلاصه

روسری کوتاه مینی اسکارف رو با چی ست کنیم؟ مینی اسکارف رو کجا بپوشیم؟ مینی اسکارف یا روسری قواره کوچک رو چطور بپوشیم؟ نحوه بستن روسری مینی اسکارف و چند ایده برای ست کردن مینی اسکارف با مانتو.

1400/12/22
6279 بازديد
روسری کوتاه مینی اسکارف رو با چی بپوشیم؟

روسری کوتاه مینی اسکارف رو با چی ست کنیم؟

روسری کوتاه مینی اسکارف رو با چی ست کنیم؟ همانطور که می دانید امروزه روسری های کوتاه بسیار ترند شده و بازار داغی دارند و آنها را مینی اسکارف یا بیبی اسکارف می نامند.
پوشیدن روسری های کوتاه به زمانی که بانوان برای عبادت به کلیسا می رفتند بر می گردد و یا اینکه در فیلم های هالیوودی که در دوران گذشته ساخته شده اند شما می توانید این مدل روسری های را ببینید.
شاید سالهای پیش پوشیدن روسری کوتاه طرفداری نداشت و اکثرا روسری هایی با قواره های بلند می پوشیدند. ولی امروزه در اینستاگرام و سوشال مدیا می توانیم این موضوع را به صورت ملموس تری ببینیم که روسری های کوتاه بین قشر جوان بسیار پرطرفدار شده اند. و این سوال را به وجود آورده که روسری کوتاه مینی اسکارف رو با چی ست کنیم؟

چه جوری مینی اسکارف یا روسری کوچک رو ببندیم


شاید یکی از عمده ترین دغدغه های افرادی که طرفدار این سبک از روسری هستند همین باشد که می توانند آن را با چه لباس و یا اکسسوری هایی ست کنند.
روسری های کوتاه دو نوع هستند آنهایی که ژورنالی اند و دسته دوم روسری های کوتاهی که قواره ی کمتری نسبت به سایر روسری ها دارند، روسری های ژورنالی جلوه ای فانتزی تر به استایل شما می بخشند و بدلیل سبک بودن و خنک بودنشان در فصل های معتدل و گرم طبیعتا در بازار بسیار بیشتر دیده خواهند شد.

روسری کوتاه رو با چی ست کنیم؟

روسری های کوتاه را در کجا می توانیم بپوشیم؟

 روسری های کوتاه را می توانید در مهمانی های و قرار های دوستانه یا همراه با یک استایل کژوال مناسب برای گردش روزانه به زیبایی استفاده کنید.

مینی اسکارف رو چه جوری بپوشیم

پارچه ی روسری کوتاه از چه جنسی است؟

پارچه ی روسری های کوتاه معمولا در انواع جنس های مختلف پارچه یافت می شود ولی باید دقت داشت که روسری های کوتاه معمولا طرح های گلدار، راه راه و ساده دارند و معمولا وقتی با پارچه های حریر، ساتن و نخی دوخت می شوند پر طرفدارند.

روسری کوچک رو چه جوری ببندیم

روسری های کوتاه را با چه مانتوهایی ست کنیم؟

در پاسخ به این سوال که روسری کوتاه مینی اسکارف رو با چی ست کنیم؟ باید بگوییم که شما می توانید روسری های قواره کوتاه را با مانتو های زیبا و دخترانه و یا شومیز ست کنید. ولی دقت داشته باشید اگر از روسری هایی با پارچه های طرحدار استفاده می کنید حتما شومیزتان پارچه ای با طرح ساده داشته باشد. چرا که باعث می شود تیپ و استایل شما با یک نظم خاص دیده شود.
اگر یک استایل کاملا دخترانه می خواهید به شما پیشنهاد می کنیم روسری های کوتاه را همراه با دامن و پیراهن بپوشید تا استایل دخترانه ی شما تکمیل شود. این نوع استایل یادآور تیپ بانوان در دهه های 50 می باشد.
یکی دیگر از استایل های پر مخاطب و پر کاربرد ست کردن روسری کوتاه و لباس های بلند با طرح سنتی می باشد این استایل همراه با شلوار های بگ ساده و رنگ روشن تکمیل می شود. البته اگر لباس شما رنگ روشن داشته باشد، در کل سعی کنید در انتخاب رنگ بین لباس و شلوار هایی با طرح سنتی تضاد ایجاد نکنید.

مینی اسکارف چیست

کاربرد روسری های ژورنالی

شاید شما روسری ژورنالی را در بین مدلهای اینستاگرامی دیده باشید .این روز ها برای عکس های اینستاگرامی و رفتن به مجالس خاص بسیار پرطرفدار شده اند.
این روسری های معمولا برای فیلم های فرمالیته استفاده می شوند و جنس پارچه ها هم نازک و توری است یا اینکه حریری است که در قسمت پایینی آن توری زیبا دارد.
شاید برای شما هم سوال باشد که این مدل روسری یعنی روسری های ژورنالی را با چه لباس هایی می توانیم بپوشیم.
این مدل روسری را می توانید با لباس های مجلسی یا لباس های شب فیت تن ست کنید.

مینی اسکارف رو چطوری ست کنیم


معمولا برای چنین استایلی باید دقت داشته باشید که رنگ روسری تیره باشد.
اگر می خواهید در روز و در فضای باز آن را بپوشید بهتر است با یک لباس دخترانه ی فانتزی بپوشید و پیشنهاد می شود برای استفاده در روز این روسری ها رنگ روشن داشته باشند و یا اینکه در ترکیب رنگی آن رنگ روشن دیده شود.
یکی از مزیت های روسری ژورنالی این است که می توانید آن را با دستکش های همجنس خودش و یا جوراب های توری بسیار زیبا ست کنید.
دقت داشته باشید اگر برای لباس های شب از روسری های ژورنالی استفاده می کنید و لباسهای شما یقه های بازی داشت از زیورآلاتی مثل گردنبند استفاده کنید.

کاربرد مینی اسکارف و نحوه بستن آن

ابعاد روسری های کوتاه چقدر است؟

روسری های کوتاه ابعاد متفاوتی دارند ولی بطور معمولی روسری هایی که در ابعاد 70 و 80و 90 هستند روسری های کوچک به حساب می آیند

روسری کوتاه مینی اسکارف رو با چی بپوشیم؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟