کارآمدترین اکسسوری ها که هر خانمی باید داشته باشد!

کارآمدترین اکسسوری ها که هر خانمی باید داشته باشد!
خلاصه

از کارآمدترین اکسسوری ها که هر خانمی باید داشته باشد می توان به کمربند، مینی اسکارف، عینک کیف دستی و... اشاره کرد. اکسسوری های کارآمد و ضروری را می توانیم همیشه در کمد خود داشته باشیم.

1400/12/23
1288 بازديد
کارآمدترین اکسسوری ها که هر خانمی باید داشته باشد!

کارآمد ترین اکسسوری هایی که باید داشته باشیم چیست؟

کارآمد ترین اکسسوری هایی که باید داشته باشیم کدام اند؟ متناسب با هر استایل باید اکسسوری های مناسب با ان را استفاده کنیم. سوال مهمی که اینجا برای هرکسی می تواند صورت بگیرد این است که از کجا بدانیم کدام اکسسوری ها مناسب کدام لباس ها هستند. اکسسوری های مد روز چیست و داشتن کدام یک از آنها از ملزومات است؟
برای یافتن پاسخ هر یک از سوالات بالا همراه مجله کالاتیتر باشید، تا کارآمدترین اکسسوری ها را بهتر بشناسید و اینکه چه نوع اکسسوری ای را در کجا باید استفاده کنید.

کارآمد ترین اکسسوری ها


شاید شما هم واژه ی اکسسوری را زیاد شنیده باشید اما ممکن است در این مورد که اکسسوری ها دقیقا شامل چه چیز هایی می شود تردید داشته باشید. اکسسوری یک واژه ی انگلیسی است که در فارسی به معنای لوازم جانبی می باشد. در دنیای مد این اکسسوری و یا لوازم جانبی را به تمام چیز هایی که ما برای زینت بخشی به استایلمان استفاده می کنیم می گویند.
اکسسوری ها برای این تولید می شوند که زینت بخش و تکمیل کننده ی استایل شما باشند انتخاب مدل هر اکسسوری به نحوی نشان دهنده ی شخصیت و خصوصیا فردی شما هم می تواند باشد.

کارآمدترین اکسسوری ها شامل

:1) اکسسوری های حمل کردنی 2) اکسسوری های پوشیدنی می باشد.

کارآمدترین اکسسوری ها برای خانم ها

اکسسوری های حمل کردنی

اکسسوری های حمل کردنی آن دسته از اکسسوری هایی هستند که ما نمی توانیم آن را بپوشیم و طبیعتا همانطور که از اسمش هم پیداست باید آنها را حمل کنیم. این دسته شامل بادبزن های دستی، عینک آفتابی، کیف پول، کیف دستی، جاسوییچی یا جا کلیدی و... می باشند. در اکسسوری های حمل کردنی در دسته ی کیف دستی تناسب رنگ کیف و لباسی که برتن می کنید بسیار حائز اهمیت است.

اکسسوری های پوشیدنی

اکسسوری های پوشیدنی شامل هرچیز پوشیندی بجز لباس و شلوار یا دامن و به صورت کلی شامل هرچیز پوشیدنی بجز لباس های اصلی می شوند.
این دسته اکسسوری شامل: جوراب های توری، ساعت، جواهرات،دستکش های توری و کلاه ، کراوات، شال و روسری است.
دقت کنید اکسسوری های پوشیدنی می توانند در ظاهر شما مثل قیافه، چهره و اندام شما بسیار تاثیر گذار باشند بطور مثال شما با یک گوشواره ی بلند می توانید گردنتان را کشیده تر نشان دهید.
اکسسوری های پوشیدنی معمولا با توجه به محیط و فرهنگ انتخاب می شود بطور مثال شما نمی توانید در یک مهمانی صمیمانه و دوستانه از کراوات استفاده کنید چرا که خاصیت و ویژگی کراوات رسمی تر کردن استایل می باشد.

اکسسوری های کارامد و ضروری خانم ها

اکسسوری های ضروری:

اکسسوری های کارامد زنانه

کیف دستی برای بانوان:

کیف دستی انواع مختلفی دارد و از دیرباز یکی از اکسسوری های مورد علاقه و پرطرفدار برای خانم ها در هر سنی می باشد. در دهه ی گذشته از کیف های بزرگ معمولا برای خرید استفاده می کردند. ولی امروزه این کیف ها مجدد ترند شده و حتی برای گردش روزانه ها هم از آنها استفاده می شود.

ولی به شرط اینکه کیف ها جنسی سبک داشته باشند و در عین حال بسیار ساده باشند چرا که سادگی همیشه پرطرفدار بوده و در حال حاضر حرف اول را می زند.

کارامدترین اکسسوری زنانه و دخترانه


کیف های کوچک آن دسته از کارآمدترین اکسسوری ها است که هر خانم در هر رنج سنی حتما یکی از آن را در کمد خود خواهد داشت.
این دسته از کیف ها بدلیل کوچک بودن بسیار پرطرفدار اند و شما می توانید کارت های بانکی و گوشی خود را در آن جای دهید و به سادگی حمل کنید.
کیف های کوچک انواع متفاوتی هم دارند برخی از آن شاین و پر زرق و برق بوده و برای مجالس و مهمانی های شب مناسب می باشند و برخی دیگر هم ساده و راحت بوده و شما می توانید از آن در مهمانی های دوستانه گردش روزانه ، قرار های کاری هم و... به خوبی استفاده کنید.

اکسسوری های ضروری برای عید

زیورآلات:

دسته ی دیگر از اکسسوری های مهم برای هر خانم زیورآلات می باشد.
از دیرباز جواهرات و زیورآلات از اکسسوری های محبوب خانم ها بوده است و در دوره های مختلف تاریخ با استفاده از فلزاتی مثل طلا، نقره ، برنز و..همچنین با اشیا مختلف به زینت خود می پرداختند و از آنها گوشواره، گردنبند و انگشتر می ساختند. زیورآلات به شما کمک می کند که در لباس های خود بیشتر بدرخشید.
گردنبند های پرزرق و برق و شلوغ در بین خانم ها طرفدار زیادی ندارد و اکثرا سادگی را ترجیح می دهند.
گردبند مرواریدی یکی از انواع زیورآلاتی است که همیشه مد بوده و هیچگاه قدیمی نخواهد شد و یکی از دلایل عمده ی آن سادگی اش می باشد.
گوشواره های کوچک هم همیشه ترند هستند و می توانید از گوشواره هایی که چندین نگین دارند برای مجالس مهمانی استفاده کنید.یکی از مزیت های مهم این نوع گوشواره این است که هیچگاه قدیمی نخواهند شد و با اکثر لباس ها قابل ست کردند.

کارآمدترین اکسسوری ها برای خوش استایلی

ساعت یکی از مهمترین اکسسوری ها :

بعد از زیورآلات ساعت یکی از مهمترین و کارامدترین اکسسوری ها می باشد. ساعت نه تنها در بین خانم ها بلکه دربین اقایان هم بسیار پر طرفدار است. خیلی ها بدلیل علاقیشان به ساعت کلکسیونی از ساعت های مچی و جیبی دارند.
اگر می خواهید در یک مهمانی رسمی و یا مجالس خاص شرکت کنید پیشنهاد ما به شما این است که از ساعت مچی فلزی استفاده کنید. شاید بخواهید یک استایل کژوال و یا کلاسیک داشته باشید، در این صورت می توانید از ساعت های با بند چرمی استقاده کنید.(در خرید ساعت های چرم به رنگ بند چرمی ساعت توجه کنید) رنگ های پر طرفداری برای ساعت های چرم رنگ مشکی و قهوه ای می باشد.

ساعت زنانه اکسسوری کارامد

کمربند یکی از انواع اکسسوری ها

یکی از انواع اکسسوری های ضروری و کارامد، کمربند ها هستند که هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل استفاده است. این روزها داشتن کمربندهای متنوع از ضروری ترین اکسسوری های جذابیت ساز می باشد. اگر بتوانید به درستی از کمربندها استفاده کنید در کنار داشتن ظاهری شیک می توانید ایرادات استایل خود را رفع کنید. کمربندها جز اکسسوری های پوشیدنی محسوب می شود و همانطور که در بالا اشاره کردیم اکسسوری های پوشیدنی تاثیر زیادی بر استایل ما می گذارند.

کمربند زنانه - کارامدترین اکسسوری ها

عینک آفتابی:

عینک های آفتابی یک اکسسوری حمل کردنی است و عینک ها علاوه بر اینکه محافظ چشم های شما هستند جنبه ی زیبایی هم برای استایل شما نیز دارند. استفاده از عینک مناسب باعث می شود شما رسمی تر به نظر برسید البته پیشنهاد می شود از عینک های افتابی ای استفاده کنید که در برابر اشعه ی نور خورشید از چشم های شما محافظ می کنند چرا که اگر جنس آن خوب نباشد نور خورشید به مرور زمان بر پوست زیر چشم و چشم شما تاثیر منی خواهد داشت.

کارآمدترین اکسسوری ها که هر خانمی باید داشته باشد!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟