افراد قد کوتاه در عید 1401 چه مانتویی بپوشند!

افراد قد کوتاه در عید 1401 چه مانتویی بپوشند!
خلاصه

افراد قد کوتاه در نوروز 1401 چه مانتویی بپوشند؟ مدل مانتو مناسب افراد قد کوتاه و چاق چیست؟ قد کوتاه ها همیشه باید در انتخاب استایل خود به نکاتی دقت کنند تا بتوانند یک ظاهر شیکی داشته باشند.

1400/12/24
9657 بازديد
افراد قد کوتاه در عید 1401 چه مانتویی بپوشند!

استایل عید برای افراد قد کوتاه:

بهترین استایل در عید 1401 برای افراد قد کوتاه کدام اند؟ همانطور که همه ی شما می دانید دیگر چیزی به سال نو نمانده است.  در این روزهای پایانی سال یکی از دغدغه های مهم همه ی خانم ها این است که برای مهمانی های عید چه بپوشیم؟ یا اینکه کدام لباس های را برای عکس های عید با هم ست کنیم. و سوال هایی از این قبیل، در مقاله های گذشته از کالاتیتر اهمیت ست کردن مانتو و شلوار برای شما توضیح داده ایم.
امروز می خواهیم بصورت اختصاصی راجع به خانم هایی با قد کوتاه صحبت کنیم. پس اگر فکر می کنید این مقاله می تواند به شما کمک کند در ادامه با ما همراه باشید.
خیلی از افراد از قدی که دارند راضی نییستند و حس می کنند لازم است اندامشان کشیده تر نشان داده شود. در ابتدای کار بهتر است بدانید هیچ چیزی مانند داشتن اعتماد به نفس شما را جسور و جذاب نشان نخواهد داد.
حالا چند استایل رو با هم بررسی می کنیم که باعث میشه قد شما کوتاه تر و یا بلند تر نشان داده شود.

مانتو چین دار قد را کوتاه تر نشان می دهد:

مانتو چین دار برای قد کوتاها

امسال مانتو ها نسبت به پارسال ساده تر خواهد بود پس در مرحله ی اول این را به خاطر داشته باشید که دوخت مانتوتان را نسب به پارسال ساده تر انتخاب کنید.

اگر قد کوتاهی دارید و مایل هستید کمی بلندتر به نظر بیاید از پوشیدن مانتو های چین دار کوتاه پرهیز کنید. همچنین مانتو های چین دار باعث می شود شما کمی پرتر به نظر برسید مخصوصا اگر چین مانتو از کمر شروع شود.
چین های درشت وضعیت بهتری دارند ولی در کل مانتو های پرچین و کوتاه برای افراد قد کوتاه توصیه نمی شود.

زیرمانتو اورآل بپوشید یا بلوز و شلوارتان را یکرنگ انتخاب کنید:

اورال برای قد کوتاه ها

 شلوار های پارچه ای و بلند یک انتخاب فوق العاده زیبا و راحت برای خانم ها می باشند. البته دقت کنید شلوار های اورال به دلیل اینکه در دوخت انها از پارچه های سبک و لخت استفاده می شود، باعث میشود شلوار روی کفش تقریبا قرار بگیرد در نتیجه قد شما را بلند تر نشان خواهد داد.
ترفند دیگر این است که بلوز و یا مانتو و شومیز خود را با شلوارتان در یک رنگ ست کنید. در اینجا چون تضادی دیده نمیشود خطای دید ایجاد شده برای بیننده باعث می شود شما را کشیده تر ببیند. شلوار های اورال بیشتر برای تایپ بدنی لاغر طراحی شده ولی به دلیل اینکه پارچه ی آن لخت و حالت افتاده دارد شما را خوش اندام تر نشان خواهد داد.

شلوارهای بلند تا روی کفش بجای شلوار های کوتاه:

شلوار مناسب افراد قد کوتاه

خاصیت شلوار های بلند در کل کشیده تر نشان دادن اندام شماست. در بالا یکی از این نوع شلوار ها را برای شما نام برده و توضیح دادیم. اگر مایل باشید که قدتان بلند تر به نظر برسد می توانید از شلوار های بگی و شلوار دمپا گشاد استفاده کنید.

شلوار های بگی مخصوص تیپ های کژوال می باشد و شلوار های دمپا را می توانید برای تیپ های فانتزی نیز استفاده کنید. دقت داشته باشید که به همراه شلوار های دمپا و اورآل می توانید از کفش پاشنه دار هم استفاده کنید. چرا که شلوار ها مدل بلندی دارند و تا حدودی از کفش شما را می پوشانند.

پس علاوه بر اینکه این شلوار ها قد شما را بلند تر نشان می دهند این امکان را برای شما خواهند داشت که کفش های پاشنه دار را بدون اینکه جلب توجه کنند با خیال راحت بپوشید.

مانتو با برش های عمودی به جای برش های افقی:

افراد قد کوتاه چی بپوشن

این روز ها شاهد این هستیم که مانتو های دو رنگ و دو تکه بسیار مد شده وطرفداران زیادی دارند. این مدل مانتو ها بیشتر مناسب فصل بهار و یا تابستان می باشند.

همانطور که در موارد بالاتر ذکر شد ست شلوار و لباس همرنگ بدلیل خطای دیدی که برای بیننده ایجاد می کند می تواند افراد قد کوتاه را بلند تر نشان دهد.

سوالی که برای برخی پیش می آید این است که آیا می شود از این ترفند در مدل های دیگر نیز استفاده کرد؟ طبیعی است که شاید بخواهید در مدل مانتوی خود تنوع دهید. ولی از ترفند ست سراسری استفاده کنید پیشنهاد ما به شما این است که هنگام خرید یا دوخت مانتو دقت داشته باشید که مانتو برش های عمودی بجای برش های افقی داشته باشد تا قد شما بلند تر به نظر برسه.

شلوار فاق بلند بجای شلوار فاق کوتاه:

شلوار فاق بلند برای قد کوتاه ها

همانطور که پیش تر گفتیم شلوار های بلند قد شما را کشیده تر نشان خواهند داد.
ولی فقط راجب شلوار های گشاد صحبت کردیم. در شلوار های اسکینی قاعده به این صورت است که شلوار های قد نود یا شلوار های فاق کوتاه افراد قد کوتاه را کوتاه تر نشان خواهند داد پس بهتر است از شلوار های قد صد و یا بلند استفاده کنید.

کمربند ببندید و آن ر بالاتر از کمر قرار دهید:

مدل مانتو برای  افراد قد کوتاه و چاق

یکی از زیباترین و تاثیر گذار ترین اکسسوری ها برای خانم و اقایان کمربند می باشند.
اگر مایل هستید قدتان بلند تر شود باید یک خطای دید دیگر ایجاد کنید ترفندی بسیار ساده و البته زیبا برای خانم های شیک و امروزی.
برای بلند تر به نظر رسیدن قدتان فقط کافیست کمربند را از جای همیشگی کمی بالاتر برده و آن را در بالاتر از کمرتان ببندید. این گونه در نظر دیگران محدوده ی کمر و بالاتر از کمر شما به خوبی مشخص نیست. پس شخص بیننده در نظرش قد شما دو الی سه سانت بلند تر به نظر می آید.

برای ست کردن کمربند در تیپ خود دقت داشته باشید که می توانید آن را با رنگ کفش و کیف خود ست کنید. و یا اینکه می توانید با رنگ کیف و کفش خود آن را ضد انتخاب کنید تا بهتر جلوه کند.
اگر از کمربند در بالاتر از کمر استفاده کنید و شلوار های گشادی که تا قسمتی از کفش شما را پوشش می دهند هم بپوشید برای بلند تر نشان دادن قد شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

کت و شلوار همرنگ بپوشید:

استایل مناسب افراد قد کوتاه

برای بلند تر نشان دادن افراد قد کوتاه پوشیدن کت و شلوار یکرنگ ترفند جالبی است.
با کت و شلوار شما می توانید تیپ رسمی و در عین حال شیک داشته باشید. پس بهتر است بدانید برای بلند تر نشان دادن قدتان کت و شلوار را چگونه ست کنید.
اگر شلوار کتتان کمی گشاد و بلند باشد، کفش پاشنه دار شما نیز خودنمایی نخواهد کرد و یک استایل فوق العاده زیبا را خواهید داشت. کت و شلوار های یک رنگ علاوه بر بلند تر نشان دادن شما باعث می شود کمی هم لاغر تر به نظر بیاید.

 

افراد قد کوتاه در عید 1401 چه مانتویی بپوشند!

چطوری میتونم کمکتون کنم؟