شال های ترند عید امسال 1401 کدامند؟

شال های ترند عید امسال 1401 کدامند؟
خلاصه

شال های ترند عید امسال 1401، مدل های جدید شال ترند و مد روز برای مهمانی های نوروز 1401 کدامند؟ شال و روسری از اکسسوری های مهم برای خانم ها محسوب می شود.

1400/12/28
2733 بازديد
شال های ترند عید امسال 1401 کدامند؟

شال هایی که عید امسال ترند هستند!


شال های ترند عید امسال کدامند؟ قطعا یکی از تاثیرگزار ترین اکسسوری برای خانم های ایرانی شال و روسری می باشد.
چرا که شال ارتباط مستقیمی با صورت خانم ها دارد. انتخاب رنگ مناسب و طرح مناسب با لباس شما می تواند در زیباتر دیده شدن شما و استایلتان تاثیر بسزایی بگزارد.
در جنس شال ها تنوع فراوانی وجود دارد. شما باید با توجه به جنس و مدل مانتویتان جنس شالتان را انتخاب کنید. در ادامه ما در مجله  کالاتیتر شما خواهیم گفت شال را با چه اکسسوری هایی در استایلتان باید ست کنید.

امسال چه شالی ترنده

قیمت شال نخی منگوله دار زارا

نحوه ی انتخاب رنگ شال مناسب با رنگ پوست

هنگام انتخاب شال باید قواعدی را رعایت کنید تا استایل بهتری داشته باشید. همانطور که پیش تر گفتیم یکی از مهم ترین اکسسوری ها شال می باشد چرا که به سر نزدیک است و تاثیر مستقیم بر رنگ پوست دارد.
اولین قدم برای یک انتخاب مناسب در هنگام خرید شال این است که بدانید پوست صورت شما در طیف رنگی سرد یا گرم قرار دارد.
برای اینکه بدانید پوست شما در طیف سرد قرار می گیرد یا گرم بهتر است آن را با نقره و طلا امتحان کنید. اگر پوست شما با نقره سرحال تر به نظر رسید شما می توانید از رنگ های سرد استفاده کنید. و اگر با طلا پوست شما سالم تر و بشاش تر به نظر رسید تناژ رنگی پوست شما گرم است.

شال های ترند عید امسال

قیمت شال نخی سی اسکارف

اگر پوستی روشن دارید از رنگ های خیلی کمرنگ و یا سفید برای شال استفاده نکنید چرا که صورت شما را بی روح نشان می دهد.
برای پوست های رنگ تیره و سبزه می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید چرا که به صورت شما جلا می دهد.
دقت داشته باشید اگر پوستی تیره دارید از رنگ های مات و کدر دوری کنید چرا که باعث می شوند درخشندگی از صورت شما برود.

شال های نخی صابونی:

اگر به دنبال شالی هستید که علاوه بر داشتن طرح های فوق العاده زیبا، رنگ های ثابتی نیز داشته باشد و بسیار براق باشد می توانید به سراغ این مدل از شالها بروید.
معمولا جنس شال های صابونی همانطور که در عکس ها دیده اید مشخص است. و از براقی آنها می توانید متوجه شوید که اغلب به جنس ساتن و ابریشم و حریر می باشند.
دقت کنید بدلیل اینکه شال و روسری را معمولا مدت زیادی باید به سر داشته باشیم به سراغ مدلهایی می رویم که لیز نخورند.

شال های ترند عید امسال 1401

قیمت شال صابونی طرح دار

شالهای نخی و صابونی علاوه بر اینکه بسیار درخشان و براق هستند معمولا با پارچه هایی دوخت می شوند که از روی سر شما تکان نخورد.پس نگران این موضوع نباشید.
این شالها علاوه بر اینکه لیز نیستند جنسی بسیار لطیف و مرغوب دارند همچنین بسیار سبک اند.
طیف رنگی این مدل از شالها معمولا رنگ روشن است. و بدلیل داشتن رنگهای شاد و جنس نخی برای عید دیدنی بسیار مناسب اند.

شال هایی که نوروز 1401 ترند هستند

قیمت شال سه طرح منگوله دار

شال های نخی و منگوله دار:

با فرا رسیدن بهار و تابستان شالهای نخی بسیار پر طرفدار می شوند دلیلش هم جنس نرم و لطیف و هم چنین سبک و خنک بودن این مدل از شال های می باشند.
شالهای منگوله ای در سال های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته چرا که اگر شما از پارچه های خلوت برای پوشیدن مانتوی خود استفاده کنید شال های منگوله دار و طرحدار می توانند چاشنی استایل شما شوند و آن را از سادگی در بیاورند.
یکی دیگر از دلایلی که می توان به آن اشاره کرد که شال منگوله دار را بسیار پر طرفدار کرده است. رنگبندی و طرح های پر تنوع آن می باشد.خانم ها در هر رنج سنی این شال را می پسندند چرا که هم برای مهمانی و هم برای گردش روزانه قابل استفاده می باشد.
این مدل شال ها بدلیل سبک بودن مدل موهای شما را به هیچ وجه بهم ریخته و خراب نخواهند کرد.

شال های ترند و مد عید

قیمت شال نخی سبز

شال موهر پاییزه و زمستانه:

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که در زمستان و پاییز به دنبال یک شال گرم و در عین حال سبک می گردید. شالهای موهر دقیقا از همین جنس هستند و در فصول سرد سال طرفداران زیادی دارند چرا که طرح بندی های فوق العاده زیادی دارند و جنس انها بادوام و البته سبک می باشد.
یکی از مواردی که در ترکیب استایلتان در فصل زمستان باید رعایت شود درخشش در کنار گرم بودن پوششتان، شالهای موهر جنسی پف و کرکی دارند پس می توانند به خوبی سرما را در خود جذب کنند.

شال ترند 1401

شال بهاری نخی

شال پلیسه با جنس نخی :

یکی از دغدغه ی خانم ها در تابستان خنک بودن پوشش و در عین حال جذاب و خوش استایل بودن می باشد. برخی از افراد طرفدار سادگی و برخی دیگر طرفدار طرح های شلوغ می باشند.
در اینجا یک پیشنهاد میانه به شما خواهیم داد که می توانید با اکثراستایل هایتان آنرا ست کنید.
شال های نخی پلیسه ای در عین خنکی مدل منحصر به فردی دارند که هیچگاه از مد نمی افتند پس شما اگر یکی از شالهای پلیسه ای را در کمد لباسیتان داشته باشید ضرر نکرده اید.
شالهای پلیسه ای راه راه با رنگ های خنثی انتخابی مناسب برای هرکسی است، که تصمیم دارد استایل کژوال یا اینکه یک تیپ درخور مهمانی داشته باشد.

شال های ترند نخی بهاره

قیمت شال منگوله دار بهاره

شال طرح پلنگی:

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که شالهای طرح پلنگی را می پسندند. پس در ادامه با ما همراه باشید تا از جنس مختلف شال های پلنگی برای شما بگوییم.
شال های پلنگی اگر از جنس ابریشم باشند بیشتر برای مهمانی ها مناسب اند و به دلیل رنگ تیره ای که دارند شما می توانید آن را با رنگهای مشکی، قهوه ای و ... ست کنید.
اگر فکر می کنید طرح پلنگی شلوغ است و در پوشیدن آن تردید دارید به شما پیشنهاد می کنیم که شالهای طرح شلوغ را با مانتو های یک رنگ و ساده ست کنید.

شال پلنگی ترند عید امسال

قیمت شال نخی منگوله دار هرمس

شالهای پلنگی بدلیل رنگ تیره ای که دارند بیشتر در فصول سرد مورد توجه قرار می گیرند.
دقت کنید اگر می خواهید از انها در فصل تابستان استفاده کنید می توانید شالهای پلنگی با حاشیه ی رنگ روشن انتخاب کنید و باید جنس آنها نخی باشد.
شالهای پلنگی با حاشیه رنگی صورتی برای تیپ های فانتزی بسیار مناسب اند.پس عید امسال می توانید یک تیپ و استایل فانتزی با شال های پلنگی حاشیه صورتی داشته باشید.
پیشنهاد می شود از رنگ لاک صورتی و یا دستبند و رژ صورتی برای ست کردن آن استفاده کنید.

شال های ترند نوروز امسال چیست

قیمت شال پلیسه

شالها را با چه اکسسوری هایی می توانیم ست کنیم؟

شالها می توانند با کفش وکیف شما ست شوند اگر از شالهای طرح دار استفاده می کنید و طرفدار تیپ فانتزی هستید می توانید ست یک رنگ بلد در شالتان گیره ی سر بزنید.
رنگ لاک اگر با شال و کیفتان ست شود بسیار زیبا و تاثیرگذار خواهد بود.
با رعایت این قوانین عید امسال می توانید یک استایل شیک داشته باشید.

شال های ترند عید امسال 1401 کدامند؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟