چگونه استایل کژوال بهاره داشته باشیم؟

چگونه استایل کژوال بهاره داشته باشیم؟
خلاصه

برای داشتن استایل های کژوال بهاره زنانه یک سری اصول را باید در هنگام ست کردن لباس رعایت کنید. با ما همراه باشید تا چند اید برای استایل های کژوال بهاره را به شما معرفی کنیم.

1401/1/2
2035 بازديد
چگونه استایل کژوال بهاره داشته باشیم؟

استایل های کژوال بهاره:

با فرارسیدن فصل بهار و تغییر فصل قطعا استایل های کژوال بهاره مورد توجه بسیاری از خانم های قرار خواهد گرفت. استایل های کژوال طیف وسیعی از ست لباس را در بر می گیرند شامل مدل های مختلف اکسسوری می شوند. و در کل استایل های کژوال استایل های رسمی ای نیستند.
در واقع شما در استایل های کژوال بهاره علاوه بر شیک بودن باید توجه داشته باشید که راحتی یکی از ارکان اصلی این استایل است.
 در دوخت لباس های مناسب استایل کژوال نمی توان پارچه ی مشخصی را الگو قرار داد. در این نوع استایل شما ازباید هرچیزی را به راحتی بپوشید. معمولا از پارچه های نرم برای دوخت این لباس های استفاده می شود. و ما استایل های کژوال بهاره را با شلوار های گشاد می شناسیم. ولی باید بدانید که حتی با شلوار های اسکینی هم می توانید یک استایل شیک بهاره ی کژوال داشته باشید.
با تغییر فصل الگوی رنگ در استایل از آن فصل گرفته می شود. پس برای انتخاب لباس های بهاره به رنگ پارچه ها بسیار دقت کنید چرا که باید از طیف رنگی شاد استفاده کنید تا بتوانید خود را با طبیعت به خوبی وفق دهید.
شما می توانید نهایتا از ترکیب سه رنگ در استایل و تیپ خود استفاده کنید. چرا که استفاده از رنگ های بیشتر باعث می شود شما شلخته جلوه کنید.

استایل های کژوال زنانه مناسب عید


دقت کنید که استایل اسپرت با استایل کژوال کاملا متفاوت است. برای اینکه بدانید استایل کژوال چیست؟ روی لینک کلیک کنید. در استایل های کژوال به هیچ وجه از ست های ورزشی استفاده نمی شود.
استایل های کژوال را در محیط کاری می توانید استفاده کنید. این استایل در عین حال که یک تیپ موجه است بسیار راحت می باشد و شما در طول روز کمتر خسته خواهید شد.
در ادامه با کالاتیتر همراه باشید تا کمی بیشتر راجب نحوه ی ست کردن لباس ها در استایل های کژوال بهاره صحبت کنیم...

ترکیب مانتو بلند و لگ و صندل در استایل های کژوال:

چه جوری استایل های کژوال بهاره داشته باشیم

یکی از راه هایی که شما می توانید قدتان را کشیده تر نشان دهید استفاده از مانتو های بلند می باشد.
استفاده از مانتو های بلند به همراه لگ باعث می شود شما لاغر تر دیده شوید. چرا که اگر بدن پری دارید مانتوی بلند از نشان دادن میزان پر بودن اندام هایی مثل ران و پاهای شما جلوگیری می کند. و پوشیدن صندل های زیبا حس فصل بهار را چاشنی تیپ و استایل شما خواهد کرد. ترکیب رنگ زرد پاستلی و آبی پاستیلی به همراه صندل های کرم برای این تیپ بسیار مناسب است.
شما برای تکمیل این استایل می توانید از اکسسوری کیف دستی نیز استفاده کنید. دقت کنید که امسال در استایل های کژوال بهاره هم می توانید، هم از کیف های کوچک استفاده کنید و هم از کیف های بزرگ ولی پیشنهاد می شود با مانتوی بلند یک کیف کوچک را ست کنید.

ترکیب مانتو کوتاه و شلوار اسکینی به همراه کفش اکسفورد:

استایل های کژوال بهاره دخترانه

مانتو کوتاه از آن دسته لباس هایی است که بسیار پر طرفدار بوده و اکثر خانم ها در کمد لباسیشان حداقل یک مانتو کوتاه دیده می شود. حالا سوال این است که این مانتو را در استایل های کژوال بهاره با چه لباس ها و اکسسوری هایی می توانیم ست کنیم؟
شلوار اسکینی و مانتو کوتاه می توانند مکمل خوبی برای یکدیگر باشند. این ترکیب را برای گردش روزانه یا مهمانی های دوستانه می توانید استفاده کنید.
کفش اکسفورد از جمله کفش های پر طرفدار سال جدید خواهد بود. پس یک انتخاب عالی برای ست کردن با مانتوی کوتاه و شلوار اسکینی است.
این کفش ها نه کاملا تابستانه و نه زمستانه هستند و تقریبا می شود آنها را در اکثر فصول سال به راحتی پوشید.
اگر برای گردش روزانه با این استایل به بیرون می رود کیف کوچکی را با آن ست کنید. ولی اگر برای خرید خواهید رفت می توانید با خیال راحت کیف دوشی را هم با آن ست کنید.

ترکیب کت به همراه شلوار بگ و کفش کتونی در استایل های کژوال:

استایل های کژوال بهاره زنانه شیک

کت های زنانه همیشه و در همه ی فصل ها پر طرفداراند. برای فصل بهار می توانید از کت های خوش رنگ استفاده کنید. کت های ساده هیچگاه از مد نمی افتند و همیشه ترند هستند.
برای بهار امسال ترجیحا از یک کت اور به همراه کمربند زنانه استفاده کنید. اگر می خواهید استایل های کژوال بهاره و مناسب مهمانی داشته باشید بهترین گزینه در بین شلوار ها برای ست کردن با کت شلوار های بگ هستند.
شلوار های بگ در عین راحتی کمی از رسمی بودن کت می کاهند و استایل شما را به سطح قابل قبولی می رسانند.
رنگ بندی این شلوار های بسیار متنوع می باشد و شما می توانید هر رنگی را که مایل بودید با کت خود ست کنید. برای اکسسوری هم می توانید از ساعت و کیف های کوچک استفاده کنید.

ترکیب شومیز مانتویی به همراه شلوار دامنی در استایل های کژوال بهاره:

شلوار دامنی در استایل های کژوال بهاره

شومیزمانتویی از جمله راحت ترین و خنک ترین لباس برای خانم ها بوده. و بدلیل داشتن طرح های متفاوت می توانند از آن در تایم های خرید و یا مهمانی های دوستانه استفاده کنند. اگر راحتی را ملاک این استایل قرار دهیم بهتر است شلواری بپوشید که آزاد و خنک باشد.

شلوار های دامنی برای این تیپ کژوال بهترین گزینه می باشند. شما می توانید هم از رنگ های شاد استفاده کنید و هم از ترکیب رنگ سفید و مشکی در هر دو حالت نتیجه ی مطلوب و زیبایی خواهید داشت.
ترکیب شومیز مانتویی و شلوار دامنی یکی از ترکیب های راحت و بسیار شناخته شده و پر استفاده در استایل های کژوال بهاره می باشد. شاید برای خیلی از شما هم این سوال پیش بیاید که برای کفش بهتر است از چه مدلی استفاده کنیم ؟
کفش مناسب شلوار دامنی و شومیز مانتویی، کتونی ها می باشند چرا که تم تیپ شما حالا یک تم راحتی است و بهترین انتخاب برای این استایل کتونی است.

ترکیب مانتو ژاکارد به همراه شلوار راسته و لوفر در استایل کژوال:

استایل های کژوال بهاره را چطور ست کنیم

امروزه خانم های جوان بسیار تمایل دارند که در عین راحتی استایل فانتزی و زیبایی داشته باشند.
مانتو های ژاکارد مخصوص بهار بوده و پارچه های پر زرق و برق نسبت به پارچه های مانتویی دیگر دارد و در عین حال بسیار شیک و مجلل به نظر می رسد.
شما می توانید مانتوی کوتاه ژاکارد را با شلوار راسته ی پارچه ای ست کنید. برای اکسسوری می توانید همراه با این استایل از کیف بزرگ هم استفاده کنید چرا که یک تیپ کژوال و فانتزی می باشد.
کفش های لوفر هم مناسب فصل بهار و تابستان می باشند که ترکیب آن با شلوار قد نود پارچه ای جذاب می شود.
رنگ های پاستلی از جمله رنگ های فانتزی به حساب می آیند. که شما می توانید از انها در این استایل کمک بگیرید.

چگونه استایل کژوال بهاره داشته باشیم؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟