چی بپوشیم تا لاغرتر دیده بشیم!

ترفندهای شیک پوشی برای افراد چاق!
خلاصه

.اصول شیک پوشی برای افراد چاق و نحوه پوشش افراد چاق، رنگ لباس مناسب برای افراد چاق. با ما همراه باشید تا به سوال چی بپوشم تا لاغرتر دیده بشم؟ به همراه چند ترفند پاسخ دهیم.

1401/1/10
2671 بازديد
ترفندهای شیک پوشی برای افراد چاق!

اصول شیک پوشی برای افراد چاق! 

اصول شیک پوشی برای افراد چاق و پر یکی از مهمترین دغدغه های اکثر خانم ها می باشد.
قطعا همه ی ما تمایل داریم که خوشتیپ و خوشپوش به نظر برسیم ولی ابتدا باید این را بدانیم که لباس پوشیدن برای هر اندام اصول خاص خود را دارد.
بطور مثال شما اگر فردی لاغر و یا چاق هستید، هر لباس شما را بطور خاصی نشان خواهد داد. لباس های بلند شما را کشیده تر و لاغر تر نشان می دهد و لباس های خیلی کوتاه شما را چاق تر...
در این بخش با کالاتیتر همراه باشید تا به این دغدغه ی شما که( چی بپوشم تا لاغر تر دیده شوم) پایان دهیم.
برای اینکه خوش پوش تر به نظر برسید باید به رنگ و مدل و قد لباس دقت کنید.

اصول شیک پوشی برای افراد چاق

رنگ لباس مناسب برای افراد چاق

از جمله قواعد برای لاغر تر یا چاق تر نشان دادن اندام شما رنگ ها هستند. با توجه به اینکه فصل بهار و تابستان را پیش رو داریم پیشنهاد ما برای شما طرز پوشیدن لباس های رنگ روشن است.
قطعا رنگ مشکی یکی از رنگ هایی است که باعث می شود شما لاغر تر نشان داده شوید. چرا که رنگ تیره بر روی بدن شما سایه خواهد انداخت و اندام شما را کوچک تر نشان خواهد داد. رنگهای تیره برای لاغر تر نشان دادن بی شک عالی هستند مخصوصا اگر با اکسسوری های مناسب آنها را ست کنید.

رنگ لباس مناسب برای افراد چاق

ولی با توجه به اینکه خیلی از افراد خواستار استفاده از رنگ های روشن هستند به شما پیشنهاد می شود هنگام استفاده از رنگ های روشن بیشتر تمرکزتان را بر روی مدل لباس خود بگذارید. چرا که مدل لباس تاثیر بسازایی در دیده شدن اندام شما همانگونه که می خواهید دارد.
لباس و شلوار و یا دامن شما در یک طیف رنگی باشد. اینگونه ترکیب کردن رنگ لباس های شما باعث نمی شود به یکباره بخشی از اندام پایین تنه یا بالاتنه ی شما جلب توجه کند. یکسان و یکدست به نظر خواهید رسید.

آیا طرح پارچه بر روی لاغر تر نشان دادن اندام تاثیر دارد؟

طرح پارچه مناسب افراد چاق

یکی از مواردی که می توان گفت قطعا بر روی لاغر تر دیده شدن اندام شما نقش دارد طرح پارچه ها هستند. طرح پارچه ی راه راه عمودی از جمله پارچه هایی است که با ایجاد خطای دید شما را باریک تر نشان خواهد داد. اگر تمایل دارید قدی کشیده تر داشته باشید از مانتو های بلند می توانید استفاده کنید.
از پارچه های طرح دار با طرح پراکنده و بزرگ استفاده نکنید چرا که باعث می شود اندام شما درشت تر نشان داده شود.
اگر از پارچه های ساده استفاده کردید اکسسوری هایی مثل کمربند زنانه فراموش نشود. چرا که کمربند متضاد با رنگ لباس در لاغر تر نشان دادن شما تاثیرگزار است. در این شرایط باعث می شود نگاه افراد در اطراف شما به کمربند و یا هر اکسسوری ای که استفاده کرده اید خیره شود و پر و یا چاق بودن شما کمتر جلب توجه می کند.
شایان به ذکر است که از پارچه های کلفت استفاده نکنید. چرا که با خشک ایستادن خطوط بدن شما را برجسته تر نشان خواهند داد پس از پارچه هایی استفاده کنید که کمی انعطاف پذیری دارند و تا حدودی لخت تر اند.

افراد چاق از چه شلوار هایی استفاده کنند؟

شلوار مناسب افراد چاق

قطعا یکی از دغدغه های مهم هر فرد این است که شلوار چه بپوشند. یک دسته هستند که می خواهند چاق تر به نظر برسند دسته ای دیگر می خواهند بلندتر به نظر برسند و عده ای دیگر نیز میخواهند لاغر تر دیده شوند.

برای پوشیدن شلوار افرادی که می خواهند لاغر به نظر برسند به هیچ وجه از شلوار های راسته استفاده نکنند. چرا که این شلوار های باعث می شوند از کمر تا مچ پای شما به یک اندازه دیده شود و این اصلا نمی تواند انتخاب مناسبی باشد. افرادی که پهلو و باسن چاق دارند بهتر است از مدل شلوار پلیسه ای کمک بگیرند.
این شلوار های با داشتن چین های متعدد و زیاد با ایجاد خطای دید باعث می شود کمر و باسن شما لاغر تر به نظر بیاید. و تمرکز را از روی باسن و پهلوی شما منعطف می کند پس یکی از بهترین انتخاب ها می باشد.
اگر شما از ان دسته افرادی هستید که مچ پای پری دارید و می خواهید لاغر تر به نظر بیاید بهتر است از دامن استفاده کنید و دامنتان ترجیحا تا بالای قوزک پایتان باشد.

چی بپوشم که لاغر دیده بشم؟

 

دقت کنید که از دامن های کلوش اندام شما را کمی برجسته تر و بزرگ تر نشان می دهد پس اگر با اندامتان مشکلی ندارید پوشیدن دامن کلوش بسیار هم زیباست.
ولی اگر می خواهید دامنی بپوشید که شما را لاغر تر نشان دهد می توانید از دامن های فیت استفاده کنید همراه با کت هایی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
اگر می خواهید یک قرار نیمه رسمی داشته باشید می توانید از پیراهن های سفید دکمه دار هم استفاده کنید البته پیراهن شما باید کمی آزاد باشد تا به شما نچسبد
شلوار های جین رنگ تیره همراه با پیراهن هایی که روی باسن شما را می پوشاند گزینه ی ساده و مناسبی برای خانم ها با اضافه وزن می باشد.
دقت کنید اگر از ترفند لباس های چند لایه استفاده می کنید لباس رویی حتما از لباس زیریتان بلند تر باشد.

افراد چاق چه کت هایی را بپوشند؟

کت های مناسب افراد چاق و پر

اگر شکمی برجسته دارید و تمایل دارید کت های زیبا را امتحان کنید حتما به این نکته توجه داشته باشید که کت های دو دکمه ای شکم شما و پشت کمر شما را حجیم تر نشان خواهند داد. پس بهترین انتخاب استفاده از کت های سه دکمه ای است با برش کمی آزاد.

کت های سه دکمه ای اندام شما را کشیده تر و لاغر تر نشان می دهد در صورتی که کت های دو دکمه ای باعث می شود اندام شما گرد تر به نظر بیاید.
برای پوشیدن کت های بلند و یا کت های زمستانی می توانید مدل هایی را انتخاب کنید که فاقد دکمه هستند چرا که این مدل پشت کمر و پهلو، سینه و شکم شما را به خوبی مخفی خواهند کرد، لباس هایی با یقه های بزرگ نیز برای مخفی کردن سینه هل مناسب می باشند.
و بطور کلی پوشیدن لباس های شب و کت های رنگ تیره همانطور که پیش تر گفتیم شما را لاغر تر نشان خواهد داد.

برای لاغرتر به نظر رسیدن چی بپوشم

کیف مناسب افراد چاق و پر

اگر تمایل دارید از اکسسوری ای مثل کیف زنانه برای لاغر تر نشان دادن اندام خود استفاده کنید بهتر است به سراغ کیف های بزرگ بروید چرا که کیف دستی های بزرگ با اندام شما تناسب بیشتری دارد.

کیف مناسب افراد چاق

ترفندهای شیک پوشی برای افراد چاق!

تحریریه کلاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟