صفر تا صد ست کردن مانتو بلند با کفش و شلوار

مانتوی بلند رو چطور ست کنیم؟
خلاصه

ست کردن مانتو بلند باید چگونه باشید تا خوشتیپ تر شویم؟ در اینجا ست کردن مانتو بلند با انواع شلوار و کفش را خواهیم گفت تا یک استایل شیک و راحت داشته باشید.

1401/1/14
4178 بازديد
مانتوی بلند رو چطور ست کنیم؟

نحوه ی ست کردن مانتو بلند:

ست کردن مانتو بلند باید چگونه باشد تا استایل شیک تری داشته باشیم؟ مانتو های بلند برای افراد چاق یا لاغر کوتاه یا بلند مناسب است؟ اکسسوری هایی که می توانیم به همراه مانتو های بلند استفاده کنیم کدام اند؟ مانتو های بلند بیشتر جنبه ی رسمی و مهمانی دارند یا اینکه برای داشتن یک تیپ اسپرت هم می توانیم از آن ها استفاده کنیم؟
شاید به هنگام ست کردن مانتو بلند هر یک از سوال های بالا ذهن شما را درگیر کند و به دنبال پاسخی مناسب برای آنها باشید. با مانتو های بلند هم می توان یک تیپ اسپرت داشت. و هم یک تیپ مجلسی فقط کافیست طرح پارچه و مدل آن را با یک کفش مناسب ست کنید تا متوجه این تغییر شوید.
شاید برای خیلی از شما این سوال پیش آمده باشد که مانتوهای بلند را چه افرادی می توانند استفاده کنند.
مانتو های بلند در کل قد شما را کشیده تر و بلند تر خواهد کرد. پس اگرچاق هستید می توانید با ترفند مانتوی بلند لاغر تر نشان داده شوید و اگر قد کوتاهی دارید مانتو های بلند شما را کشیده تر خواهند کرد.
اکسسوری هایی که معمولا در ست کردن مانتو بلند استفاده می شوند، عینک آفتابی و کیف های دستی کوچک و بزرگ اند که به تناسب استایل شما این کوچکی و بزرگی تعیین می شود.

 

ترکیب مانتو بلند و شلوار راسته و صندل :

ترکیب مانتو بلند و شلوار راسته و صندل :

همانطور که گفته شد مانتو های بلند باعث می شود قد شما کشیده تر و لاغر تر به نظر برسد. خانم هایی که اندام ریز نقشی دارند ولی علاقه دارند مانتوهای بلند بپوشند. شلوار های راسته این قابلیت را دارند که شما را از حد معمول کمی پر تر نشان دهند.

چرا که دوخت این شلوار ها به صورتی است که از ران تا مچ پای شما تقریبا به یک اندازه دیده خواهد شد. پس اگر در ست کردن مانتوی بلند از شلوار راسته استفاده کنید برای افراد معمولی رو به لاغر بسیار مناسب می باشد. ولی در انتخاب کفش خود نیز باید دقت لازم را داشته باشید. کفش های پاشنه دار می توانند از شلخته شدن استایل شما جلوگیری کنند و یک تیپ مجلسی و مناسب برای مهمانی داشته باشید.
اکسسوری مناسب برای این ترکیب کیف های دوشی با سایز متوسط رو به بزرگ است.
البته دقت داشته باشید که در استفاده از اکسسوری با سایز ذکر شده هیچ اجباری نیست .

 

ترکیب مانتو بلند و شلوار جین مام فیت و پاشنه بلند:

ترکیب مانتو بلند و شلوار جین مام فیت و پاشنه بلند:

شلوار های جین به طور کلی تیپ و استایل شما را از رسمی بودن خارج کرده و استایل شما را بیشتر برای قرار های دوستانه و مهمانی های عصرانه مناسب خواهد کرد.
پس اگر چنین قصدی دارید می توانید شلوار جین مام فیت را با کفش پاشنه بلند  در ست کردن مانتو بلند به کار ببرید. و به همراه ان ها برای بخش اکسسوری از یک کیف یکطرفه کوچک نیز استفاده کنید. تا استایل شما جذاب تر شود.

 

ترکیب مانتو بلند و شلوار جذب اسکینی به همراه کتونی:

ترکیب مانتو بلند و شلوار جذب اسکینی به همراه کتونی:

اگر می خواهید به پیاده روی و یا خرید بروید و تمایل دارید مانتوی بلند بپوشید و یک استایل اسپرت داشته باشید ما به شما یک ترکیب عالی را پیشنهاد خواهیم کرد.
شلوار های جذب هیچگاه از مد نخواهند افتاد و برای پیاده روی های طولانی مد نیز مناسب می باشند.
کفش های کتونی هم که معرف همه ی شما هستند بسیار راحت و دقیقا برای همین امر ساخته شده اند.
پس با ست کردن مانتو بلند و شلوار جذب به همراه یک جفت کتونی اسپرت زیبا، شما استایلی راحت و مناسب برای پیاده روی های طولانی خواهید داشت.
دقت کنید که با خود یک کیف سبک ببرید تا در طول روز اذیت نشوید. در این استایل راحتی شما حرف اول را می زند.

 

ترکیب مانتو بلند و شلوار واید لگ و کفش تخت:

ترکیب مانتو بلند و شلوار واید لگ و کفش تخت:

شلوار های واید لگ مناسب برای روز های گرم است. پس از آنجایی که فصل تابستان را در پیش داریم حتما آن را در کمد لباس خود جای دهید. چرا که در عین خنک بودن پارچه و مدل آن بسیار شیک بوده و تقریبا اکثر خانم های تیپ جوان از آن استقبال می کنند.
این شلوار برای همه مدل استایل بدنی ای مناسب است. با توجه به دوخت آزادی که دارد چاقی و لاغری شما را خواهد پوشاند.
پس با خیال راحت می توانید مانتو فری سایز بلند را با شلوار واید لگ و کفش پاشنه تخت ست کنید. تا استایلی شیک داشته باشید. این استایل برای مهمانی و قدم زدن عصرانه و یا کافه گردی و عکاسی بسیار جذاب و مناسب خواهد بود.
اکسسوری های مناسب برای این ست زیبا عینک آفتابی و کیف های دستی کوچک می باشد.

 

ترکیب مانتو بلند و جین بگی و کتونی:

ترکیب مانتو بلند و جین بگی و کتونی:

شلوار های جین بگی این خاصیت را دارند که استایل شما را کژوال و اسپرت نشان دهند. دقت کنید که اگر می خواهید یک تیپ شیک و خاص داشته باشید و در عین حال راحت، ما به شما این ترکیب عالی را معرفی خواهیم کرد.
مانتو های بلند شما را لاغر تر و کشیده تر خواهند کرد. اگر اندامی لاغر دارید و نمی خواهید از شلوار های اسکینی و جذب استفاده کنید می توانید بجای آن از شلوار های جین بگی که ازاد و گشاد هستند استفاده کنید. تا کمی پر تر نشان دهید.
شلوار های بگی تا قسمتی از پاشنه ی کفش ها را می توانند پوشش دهند. پس اگر می خواهید از کفش های لژ دار برای بلند تر نشان دادن قد خود استفاده کنید این شلوار ها گزینه ی مناسبی می باشند.

 

ترکیب مانتو بلند و جین اسکینی به همراه کفش پاشنه بلند:

ترکیب مانتو بلند و جین اسکینی به همراه کفش پاشنه بلند:

جین اسکینی از پر طرفدار ترین شلوار ها می باشد که با مرور زمان مد آن از بین نرفته است. و همیشه می توانید از ان استفاده کنید. این شلوار ها به پای شما چسبیده و اندام شما را به خوبی نمایش خواهند داد.
قطعا همه ی خانم ها در کمد لباسی خود جین اسکینی را دارند. پس اگر می خواهید یک استایل شیک و مناسب مهمانی داشته باشید و در عین حال از شلوار جین استفاده کنید.
ترکیب مانتو بلند به همراه جین اسکینی را به شما پیشنهاد می کنیم و برای تکمیل شدن این استایل می توانید همراه با آن یک کفش پاشنه دار نیز بپوشید تا قد شما کشیده و بلند دیده شود.
برای ست کردن اکسسوری با این استایل می توانید از ساعت عینک و کیف هایی با سایز کوچک و متوسط استفاده کنید.

مانتوی بلند رو چطور ست کنیم؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟