با چه شلواری چه کفشی بپوشیم؟

با چه شلواری چه کفشی بپوشیم؟
خلاصه

چه شلواری رو با چه کفشی باید بپوشیم تا ظاهر شیک و زیبایی داشته باشیم؟ دانستن اینکه با شلوار بگ، اسلش، شلوار واید لگ، شلوار مام استایل و... چه کفشی بپوشیم در استایل ما تاثیر به سزایی دارد.

1401/1/15
12227 بازديد
با چه شلواری چه کفشی بپوشیم؟

با چه شلواری چه کفشی بپوشیم؟


دانستن اینکه با چه شلواری چه کفشی بپوشیم؟ یکی از مهمترین عناصر در ترکیب خوش استایلی است. طی یک تحقیقات علمی متوجه شده اند کفش زنانه نو و یا تمیز و آراسته 22درصد در بهبود عملکرد استایل شما نقش خواهد داشت. پس ست کردن صحیح شلوار و کفش در خوش استایلی شما بسیار تاثیرگذار خواهند داشت.
خوش استایل بودن باعث می شود اعتماد به نفس شما بالا برود و به دید دیگران شما فردی آراسته به نظر بیاید. که به تیپ خود اهمیت می دهد و برای پوشش خود ارزش گذاری می کند.
در دنیای مد و فشن کفش و شلواری های زیادی وجود دارد. که لازم است هرکسی بداند که با چه شلواری چه کفشی بپوشیم.

با چه شلواری چه کفشی بپوشیم


شلوار هایی که خانم های می پوشند اعم از دمپا گشاد، اسلش، مام استایل و . . . می باشد .
در ادامه در مجله کالاتیتر برای شما توضیح خواهیم داد که هر یک از این شلوار ها را می توانید با چه ترفندی همراه با کدام یک از کفش های زنانه ست کنید تا استایل زیبا تری داشته باشید و آن سبکی که مد نظرتان می باشد همراه با کفشتان کامل شود.

با شلوار اسلش چه کفشی بپوشیم؟

با شلوار اسلش چه کفشی بپوشیم؟

امروزه شلوار اسلش بدلیل راحتی در بین خانم ها و اقایان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
شلوار اسلش را وقتی بپوشید که قصد دارید یک تیپ راحت و اسپرت داشته باشید. و بخواهید در طول روز و برای ساعت ها بیرون باشید. ولی دقت کنید برای قرارهای خاص و مهم این شلوار گزینه ی مناسبی نمی باشد.
شما با یک مانتوی ساده و کوتاه به همراه شلوار اسلش با هر تم رنگی که بخواهید (درتابستان معمولا رنگ های روشن استفاده کنید) می توانید یک تیپ اسپرت و کژوال داشته باشید.

کتونی رو با چه شلواری بپوشیم


بطور کلی کفش هایی که می توانید با این مدل شلوار ست کنید انواع کتانی ها هستند. که معمولا کتانی هایی که ساق دارند را ترجیحا در فصول سرد سال بپوشید. ولی دقت داشته باشید کش های پایین شلوار نباید پوشیده شود.
کتانی های ورزشی بسیار راحت هستند و مخصوص پیاده روی های طولانی مدت و گردش روزانه و یا در طول سفر نیز می توانید از آنها همراه شلوار اسلش استفاده کنید.
کتانی های پلتفرم نیز برای استفاده همراه با شلوار اسلش گزینه ی مناسبی هستند. به این شرط که شما بخواهید قدتان بلند تر دیده شود چرا که لژ در این مدل کفش ها بین 3تا 5سانت می باشد.
کفش های پلیمسال نیز بسیار محبوب می باشند همچنین شما می توانید این مدل کفش را که معمولا انتخاب جوانان رنگ یکدست سفید از این مدل است همراه تیشرت همرنگش ست کنید و رنگ شلوار را در تضاد با آن انتخاب کنید.
کفش های تابستانه را هم می توانید با مانتو های اسپرت تابستانه و شلوار اسلش به خوبی ترکیب کنید.

با شلوار دم پا گشاد چه کفشی بپوشیم؟

با شلوار دم پا گشاد چه کفشی بپوشیم؟

شلوار های دمپا گشاد امروزه بسیار ترند شده و مجدد مد آنها بر سر کار آمده این مدل شلوار ها تیپ شما را فانتری تر می کنند و دوختی این چنین دارند که از پایین تر از زانو تا مچ پای شما گشاد می باشد و بقیه ی قسمت ها به تن شما فیت می شود.
کفش های مناسب این مدل شلوار تقریبا از همه نوع کفشی می باشد از اسپرت گرفته تا کفش های پاشنه دار.
اگر قصد دارید استایلی اسپرت داشته باشید همراه با شلوار دمپا گشاد می توانید از کفش های پلیمسال استفاده کنید رنگ جین شلوار اگر تیره باشد و یک جفت پلیمسال سفید استایل بسیار شیکی خواهید داشت.

با کفش کالج چه شلواری بپوشیم


مدل بعدی کفش های پاشنه دارمیخی می باشند که اگر قصد دارید به قرار مهم ولی دوستانه بروید این استایل برای شما بسیار زیبا خواهد بود.
کفش های پاشنه پهن فانتزی نیز با شلوار دمپا گشاد بسیار زیبا خواهد شد و نسبت به کفش های پاشنه میخی راه رفتن در آنها راحت تر است پس اگر می خواهید استایلی فانتزی و در عین حال راحت داشته باشید و قد شما کشیده تر نشان داده شود بسیار مناسب است.
کفش های کالج را نیز می توانید با این شلوار به خوبی ست کنید.

با شلوار واید لگ چه کفشی بپوشیم؟

با شلوار واید لگ چه کفشی بپوشیم؟

شلوار های وایدلگ در سالهای اخیر بسیار مد شده و در فصل های گرم به خصوص تابستان بسیار پر طرفدار هستند جنس این پارچه ی این شلوار ها در تابستان نازک بوده و در زمستان معمولا مدل زخیم از این شلوار استفاده می شود.
کفش هایی که با این شلوار می توانید ست کنید شامل
کفش های فانتزی پاشنه مبلی ، اگر می خواهید قدتان بلند تر شود و در عین حال از کفش های پاشنه میخی استفاده نکنید می توانید این مدل کفش را که تا حدودی جنبه ی فانتزی دارد استفاده کنید.
کفش های پاشنه دار که معرف حضور همه ی شما می باشد این مدل هم برای شلوار های وایدلگ انتخاب خوبی به شمار می رود.

با صندل چه شلواری بپوشیم


کفش های پاشنه پهن فانتزی استایل شما را دخترانه تر خواهد کرد. و بدلیل اینکه شلوار های وایدلگ تا حدودی روی پاشنه ی کفش شما را می پوشانند کفش های پاشنه دار با این مدل شلوار زیاد جلب توجه نمی کند.
کفش های پاشنه تخت یک گزینه ی تابستانه و دخترانه می باشد که در عین فانتزی بودن می تواند استایل کژوال زیبا به شما ببخشد.

با شلوار مام استایل چه کفشی بپوشیم؟

با شلوار مام استایل چه کفشی بپوشیم؟

شلوار های مام استایل از جمله شلوار های بسیار محبوب در بین قشر جوان می باشد که استایل شما را کژوال و اسپرت نشان خواهد داد
شما می توانید شلوار را با کفش پلیمسال ست کنید تا یک استایل اسپرت و دخترانه داشته باشید.
کفش بعدی کفش های تابستانه می باشند که بسیار خنک و راحت اند و پاشنه ای تخت دارند.

با کتونی زنانه چه شلواری بپوشیم


کفش های پاشنه تخت رو باز هم زیبا و فانتزی می باشد در انتخاب کفش ها برای این شلوار خوش پوش انتخاب های متعددی وجود دارد و در کل برای اینکه استایل را کژوال می کند در پوشیدن کفش محدودیت چندانی نخواهید داشت.

با شلوار جذب چه کفشی بپوشیم؟

با شلوار جذب چه کفشی بپوشیم؟

شلوار جذب اسکینی از جمله شلوار هایی هستند که از دیر باز پر طرفدار بوده و هیچگاه مد آنها از بین نرفته است.
شما می توانید این مدل را با کفش های کالج ست کنید و یک استایل رسمی دریافت کنید
همچنین کفش های پاشنه پهن فانتزی نیز برای بلند کردن قدتان همراه با این شلوار زیبا خواهد بود.
کفش های پلیمسال نیز برای داشتن استایلی اسپرت بسیار زیبا خواهند بود.و دقت داشته باشید که کفش های پلیمسال تقریبا با اکثر استایل ها قابل ست کردن است.
کفش های رو باز و تابستانه استایل شما را دخترانه تر نشان خواهد داد. و با آن یک تیپ راحت و مناسب گردش روزانه خواهید داشت

با چه شلواری چه کفشی بپوشیم؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟