ترفندهای خوش استایلی که هرکسی نمی داند!

ترفندهای خوش استایلی که هرکسی نمی داند!
خلاصه

ترفندهای خوش استایلی چیست؟ آیا راز خوش تیپ بودن و شیک پوش بودن را می دانید؟ خوش تیپی یک امر اکتسابی است پس شما می توانید با دانستن ترفندهای خوش استایلی جذاب تر باشید.

1401/1/16
2877 بازديد
ترفندهای خوش استایلی که هرکسی نمی داند!

ترفندهای خوش استایلی که باید بدونید!


ترفند های خوش استایلی چیست و چگونه می توان استایل و تیپ زیبایی داشته باشیم؟ خوش استایل به چه کسی گفته می شود؟ ترند ترین استایل های سال کدام خواهند بود؟ ایا اکسسوری ها هم در داشتن استایل شیک تاثیرگزارند؟ تاثیر رنگها در استایل به چه صورت است؟ چگونه می توان اندام خود را کشیده و لاغر تر نشان داد؟
شاید شما هم از جمله افرادی باشید که وقتی نام خوش استایلی به میان می آید تمایل دارید بدانید ترفند های خوش استایلی به چه صورت هستند. و برای زیبا تر دیدن شدن استایلمان چه کارهایی می توانیم انجام دهیم؟

از دیر باز خیل عظیمی از مردم طرفدار این بودند که بدانند مد های روز چه چیز هایی هستند. ولی باید توجه داشته باشید فارغ از اینکه مد روز چیست شما باید به دنبال لباس و اکسسوری هایی بروید که شما را زیبا تر و جذاب تر نشان می دهد.

خوش استایلی یک امر اکتسابی است پس شما می توانید با دانستن اصول و قواعد آن جذاب تر باشید.
اگر می خواهید ترفندهای خوش استایلی را بدانید با مجله کالاتیتر همراه شوید. در ادامه مواردی به چند مورد از موارد مهم این موضوع اشاره خواهیم کرد.

 

یک آیتم روشن، استایل تیره را جذاب می کنه:

ترفندهای خوش استایلی- چگونه خوش استایل باشیم

تاثیر رنگ ها بر پوست و درکل بر زیبا تر جلوه کردن استایل شما را نمی توان نادیده گرفت. در روانشناسی رنگها ترکیب یک رنگ تیره و یک رنگ روشن به استایل شما شوک وارد می کند. و باعث می شود شما بهتر دیده شوید نسبت به زمانی که تماما تیره و یا تماما روشن می پوشید.

پس یکی از بهترین گزینه ها برای زیبا تر جلوه کردن و دیده شدن استایل شما ترکیب رنگ های تیره و روشن است. در این راستا شما می توانید رنگ مانتو و شلوارتان را در تضاد با یکدیگر انتخاب کنید.

رنگها تیره را با رنگهای تابستانی شاد ترکیب کنید . سفید و سرمه ای ترکیب فوق العاده زیبایی می باشد و یا اینکه می توانید رنگهای جیغ مثل زرد، نارنجی ،قرمز و... را با مشکی و یا طوسی تیره ترکیب کنید.
برای بخش اکسسوری نیز می توانید ساعت و یا کیف زنانه خود را با رنگ روشن بکار رفته در استایلتان ست کنید.
پس تاثیر روانشناسی رنگها بر استایل را به خاطر داشته باشید تا بتوانید بهتر و موثر تر تصمیم بگیرید.

 

رنگها رو تو استایلت تکرار کن:

تاثیر رنگ ها بر خوش استایل بودن

در بند پیش درباره ی تاثیر روانشانسی رنگها بر استایل صحبت کردیم. یکی دیگر از ترفند های خوش استایلی و پرکابرد در زیباتر دیده شدن شما تکرار رنگها در پوشش شما می باشد.

بطور مثال شما می توانید مانتو و شلوار و یا کت و شلوار ، کت و دامنتانتان را از یک رنگ انتخاب کنید. این کار علاوه بر زیباتر نشان دادن استایل شما باعث می شود قد شما کشیده تر و بلند تر نشان داده شود.
در انتخاب اکسسوری دقت کنید. حتی اگر تصمیم گرفتید که کلا از یک رنگ استفاده کنید برای استایلتان اکسسوری هایی مثل کیف و کفش را از رنگ های مخالف و متضاد استفاده کنید. این کار در جذب اطرافیانتان به استایلتان بسیار موفق عمل خواهد کرد .

 

استفاده از شلوار بگ برای بلند تر نشان دادن قد:

اصول خوش تیپی و خوش استایلی

از جمله ترفند های خوش استایلی برای کسانی که دوست دارند قدی بلند تر داشته باشند استفاده از شلواهای بگی است. اگر چاق هستید استقاده از این شلوار به شما توصیه نمی شود. چرا که در کل این شلوار پای شما را پر تر نشان خواهد داد.
پس اگر فردی هستید که تمایل دارید پاهایتان کمی از انچه که هست پر تر نشان داده شود. و یا اینکه می خواهد قد بلند تر و کشیده تری داشته باشید می توانید از این گزینه به خوبی استفاده کنید.
یکی دیگر از ترفند های استفاده از شلوار بگی برای بلند تر نشان دادن شما استفاده از کفش های کتانی لژ دار می باشد. یا استفاده از صندل هایی با پاشنه های سه الی شش سانت.

شلوار های بگی بدلیل بلند بودن بر روی کفش قرار می گیرند و کفش شما جلب توجه نخواهد کرد. پس با خیال راحت می توانید کفش های پاشنه دار استفاده کنید تا قدی بلند تر داشته باشید.
و مورد آخر هم این است که ست کردن رنگ مانتو و شلوار در کل شما را بلند تر نشان میدهد پس این گزینه را هم به خاطر داشته باشید.

 

ست کردن اکسسوری های:

راز خوش استایلی

اکسسوری های بسیار پر کاربرد بوده و بخش اعظمی از استایل ما را تشکیل می دهند. و در زیباتر دیده شدن تیپ ما بسیار تاثیر گزارند.

انتخاب اکسسوری صحیح شما را جذاب تر نشان خواهد داد دقت داشته باشید ترکیب کردن رنگ اکسسوری ها هم نیز بسیار حائز اهمیت است.

اکسسوری ها باعث می شود شما به دیگران نشان دهید که حتی به جزئیات ریز هم بسیار دقت می کنید .
وقتی شما لباسی ساده می پوشید اینجاست که تاثیر اکسسوری بر استایل خود را نشان خواهد داد. چرا که باعث می شوند شما در عین سادگی متقاوت و خوش سلیقه جلوه کنید .
اگر فردی هستید که علاقه دارید مانتو و شلوارتان یک رنگ باشد و می خواهید یک تیپ رسمی و یا مجلسی داشته باشید و یا اینکه قصد دارید برای قرار های مهم اماده شوید. می توانید اکسسوری هایی مثل کیف ، شال و روسری ، ساعت و کفشتان را در یک تناژ رنگ استفاده کنید تا تیپ شما خو را بهتر نشان دهد.

اینگونه ست کردن لباس و اکسسوری باعث می شود لباس های شما شامل نظمی خاص شود.

 

ست کردن کیف و شلوار برای خوش استایلی :

تاثیر ست کیف و کفش در خوش استایل بودن

همانطور که در بندهای قبل گفتیم تاثیر رنگ ها بر استایل بسیار زیاد است. تا حدی که می توان گفت 80 درصد زییایی استایل شما نتیجه ی انتخاب درست رنگ می باشد و 20 درصد باقی مانده حاصل انتخاب درست مدل لباس و یا اکسسوری است.
ترکیب رنگ ها و اینکه کدام لباس و اکسسوری را باهم ست کنیم نیز مهم است.
یکی دیگر از ترفند های خوش استایلی ست کردن رنگ کیف دست با شلوار است. بدلیل اینکه کیف دستی در محلی بسیار نزدیک به شلوار شما قرار می گیرد اگر یک رنگ باشند نتیجه ی مطلوبی خواهید گرفت.  پس این را حتما امتحان کنید تا زیباتر دیده شوید.
در ترکیب رنگ ها می توانید از دو تا الی سه رنگ را در استایل خود بکار ببرید. استفاده از رنگ های بیشتر پسندیده نیست.

 

استفاده از رنگ های تیره برای لاغری:

روش های خوش استایلی

اگر مایلید لاغر تر به نظر برسید از رنگهای تیره استفاده کنید. رنگهای تیره با سایه انداختن باعث می شود ناحیه ی شکم و پلهوی شما کمتر دیده شود در نتیجه شما لاغرتر جلوه خواهید کرد. این ترفندهای خوش استایلی در لباس های مهمانی شب بسیار پر کاربرد است.

 

ترفندهای خوش استایلی که هرکسی نمی داند!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟