جدیدترین ایده های استایل دانشجویی بهار 1401!

جدیدترین ایده های استایل دانشجویی بهار 1401!
خلاصه

ایده استایل دانشجویی راحت و شیک با انواع شلوار بگی، چاکدار، جاگر و مام استایل. انواع استایل های دانشجویی اسپرت و دخترانه ترند و شیک را در این مقاله معرفی خواهیم کرد.

1401/1/18
7190 بازديد
جدیدترین ایده های استایل دانشجویی بهار 1401!

استایل دانشجویی جدید با انواع شلوار


چگونه می توانیم یک استایل دانشجویی مناسب داشته باشیم؟ که در عین آراستگی و نظم شیک به نظر برسیم. همانطور که می دانید هر دانشجویی باید قوانین دانشگاه را رعایت کرده و با یک استایل و پوشش مناسب به دانشگاه برود. برای برخی دانشگاه ها این قوانین سخت گیرانه تر و برای برخی راحت تر است. در این مقاله از کالاتیتر قرار است به بررسی استایل های متفاوت دانشجویی بپردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید.
شلوار بگی از جمله شلوار های محبوب هم درفصول گرم و هم در فصل های سرد سال می باشد. محبوب ترین نوع شلوار بگ، شلوار جین بگی است.

این شلوار از کمی پایین تر از ران شما راسته و یا ازاد بوده و سپس در زیر زانو ازاد تر میشود تا انجایی که روی ساق پا گشاد و کاملا ازاد خواهد بود. این نوع شلوار برشی گشاد دارد.
یکی دیگر از شلوار های محبوب برای استایل دانشجویی شلوار چاکدار است. که در 5الی 7 سانتی متر در قسمت پایین شلوار شما چاک را مشاهده خواهید کرد.
در استایل داشنجویی شلوار های مام استایل از همه محبوب تر هستند. چرا که شلوار راسته است و شما از پوشیدن آن به طور مداوم خسته نخواهید شد.
جین های جذب را سعی کنید با مانتو های بلند و فیری سایز ست کنید. از واید لگ ها و شلوار های بگ می توانید برای مانتو های کوتاه و جلو بسته استفاده کنید.

دلیل محبوبیت شلوار بگ آزاد بودن و گشاد بودن آن در همه ی قسمت های شلوار است. شلوار بگی کمی بلند تر از شلوار های حد معمول است. پس می توانید برای بلند تر نشان دادن قدتان از کفش های لژ دار و یا کمی پاشنه دار استفاده کنید.
دقت کنید اگر قرار است در استایلتان از مقنعه ی مشکی که جزئی از استایل معمول همه ی دانشجویان است استفاده کنید، شلوار جین بگی خود را با رنگ تیره انتخاب کنید.

 

استایل دانشجویی با شلوار مام استایل و مانتو اور سایز:

استایل دانشجویی با شلوار مام استایل و مانتو اور سایز:

مانتو های بند برای دانشگاه انتخاب بسیاری مناسبی است و اصطلاحا آنرا مانتوهای دانشگاهی می نامند. دقت داشته باشید این مانتو های جلو بسته و بلند را می توانید با شلوار جذب و یا اسکینی ست کنید. و برای راحتی از کتونی استفاده کنید.
این استایل بدلیل کژوال بودن چشم ها را به خود جلب می کند. پس دقت داشته باشید که از رنگهای نود و یا پاستیل در ترکیب استایل خود بکار ببرید.

 

استایل دانشجویی با شلوار بگی به همراه وست و شومیز:

استایل دانشجویی با شلوار بگی به همراه وست و شومیز:

از آنجایی که به ماه های گرم سال نزدیک می شویم شاید همه ی شما ترجیح بدهید که با یک ست خنک استایل خود را تکمیل کنید. و ساعات زیادی از روز را با آن در بیرون از محل زندگی بگذرانید. بهترین انتخاب برای این مدل استایل (تیپ راحت) ست شلوار بگ و شومیز است.

دقت کنید قد شومیز مورد استفاده برای دانشگاه زیر 80 سانتی متر نباشد.
مقنعه ی خود را در این استایل می توانید با رنگ شلوار و یا کفش و کیف خود ست کنید. در فصل های گرم ترجیحا از رنگ های خنثی و روشن استفاده کنید.
.برای این استایل می توانید از کفش های ونس استفاده کنید
وست و شومیز خود را از دو رنگ متفاوت و ترجیحا متضاد انتخاب کنید. مثل مشکی و سفید یا از رنگهایی استفاده کنید که در یک طیف رنگی قرار می گیرند. مانند کرم و سفید ، آبی کاربنی و آبی پاستیلی ، سبز تیره و سبز پاستلی و...

 

استایل دانشجویی با کت اور سایز و شلوار مام استایل:

استایل دانشجویی با کت اور سایز و شلوار مام استایل:

محبوب ترین استایل دانشجویی استفاده از کت های بلند یا کوتاه و جلو بسته و فیری سایز هستند. این کت ها معمولا قد 85سانت و یا بیشتر دارند.
شما می توانید این کت ها را با شلوار مام استایل با رنگی متضاد خود ست کنید. برای اینکه استایلتان از حالت رسمی بودن خارج شود می توانید از کفش های کتونی که محبوب همه است استفاده کنید.

و در آخر برای داشتن یک ترکیب رنگی عالی و منظم بهتر است رنگ کفش و مقنعه و یا رنگ کفش کیف خود را ست کنید.
در این استایل استفاده از بیشتر از سه رنگ برای تیپ شما مناسب نمی باشد. و در غیر این صورت استایل شما جلوه ای نا منظم به خود خواهد گرفت.

 

استایل دانشجویی با شلوار واید لگ به همراه مانتو کوتاه و جلو بسته:

استایل دانشجویی با شلوار واید لگ به همراه مانتو کوتاه و جلو بسته:

ست شلوار واید لگ و مانتو کوتاه یک ست اسپرت و دخترانه است. که در اغلب موارد با کفش های کتونی رنگ روشن ست می شوند.
در فصل تابستان که با گرما همراه می شود شاید اکثریت شما علاقه داشته باشند که از مانتو های کوتاه با پارچه های نازک و خنک استفاده کنند.

این مدل مانتو ها بدلیل سادگی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. شما می توانید این مانتو را به همراه یک شلوار واید لگ با رنگ متضاد یا در یک طیف رنگی ست کنید.
برای استفاده از این مدل مانتو ترجیحا از مقنعه های کوتاه استفاده کنید. ولی پوشیدن مقنعه ی بلند هم مشکلی در تیپ شما بوجود نخواهد آورد.
کیفتان را می توانید همراه با مانتو و یا شلوار خود ست کنید.

 

استایل دانشجویی با مانتو کوتاه و مام استایل همراه با کتونی :

استایل دانشجویی با مانتو کوتاه و مام استایل همراه با کتونی :

مانتو کوتاه از جمله مانتو های محبوب است چرا که دست و پاگیر نیستند و عموما آزاد اند. و با پارچه های خنک دوخته می شوند.
در انتخاب رنگ این نوع مانتو هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید هر رنگی را که میخواهید برای این مدل مانتو انتخاب کنید.
تنوع در نوع دوخت برای مانتو های کوتاه بسیار زیاد است.
اگر به دنبال استایل دانشجویی راحت هستید ما به شما ترکیب مام استایل و مانتو کوتاه همراه با کتونی را برای روزهای شلوغ کاری و یا در مواقع ای که قصد دارید به دانشگاه بروید پیشنهاد می کنیم.

 

استایل دانشجویی با شلوار چاکدار و کتونی لژدار:

استایل دانشجویی با شلوار چاکدار و کتونی لژدار:

شلوار های چاکدار همانطور که در بخش ابتدایی گفتیم امسال جزیی محبوب برای استایل های دانشجویی واقع شده است.
این شلوار ها را می توانید با یک شومیز اور سایز و شلوار چاکدار ست کنید دقت داشته باشید در این استایل دانشجویی رنگ شلوار و مانتو یک تضاد خفیف را ایجاد کند.
شلوار های چاکدار بدلیل بلند بودن لژ کفش ها را به خوبی پوشش می دهند پس اگر میخواهید قدی بلند تر داشته باشید می توانید این ترکیب را امتحان کنید.

جدیدترین ایده های استایل دانشجویی بهار 1401!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟