شلوار زنانه مناسب برای هر اندام را بشناسید!

چه شلواری مناسب چه اندامی است؟
خلاصه

شلوار مناسب برای هر اندام کدام است؟ شلوار وایدلگ، شلوار بگ، شلوار بوت کات، شلوار مام استایل، شلوار راسته و.... مناسب چه اندامی است؟ با انتخاب درست شلوار براساس فرم بدنتان خوش پوش تر و خوش استایل تر به نظر برسید.

1401/1/22
20612 بازديد
چه شلواری مناسب چه اندامی است؟

شلوار مناسب برای هر اندام کدام است؟

شلوار مناسب برای هر اندام کدام است؟ کدام شلوار ها مارا لاغر تر نشان می دهند؟ کدام شلوار ها ما را پر تر نشان می دهند؟ ما با کدام شلوار ها قد بلند تر نشان داده خواهیم شد و...
یکی از دغدغه های اصلی همه ی افراد این است که بدانند با کدام شلوار ها چگونه دیده شوند.  یا اینکه کدام شلوار با استایل آنها بیشتر ست می شود. لاغر و یا چاق نشان دادن اندام ها معقوله ایست که هیچگاه در دنیای مد برای طرفداران مد از بین نمی رود.

همیشه دسته ای از افراد هستند که تمایل دارند اندام خود را به گونه ای دیگر نشان دهند. برخی اوقات این تغییرات را بوسیله ی شلوار در ساق پا شاهد هستیم. گاهی اوقات در ران ها و گاهی اوقات هم بصورت یکدست شاهد تغییرات خواهیم بود.
برای اینکه بدانید افراد لاغر و یا افراد پر باید از کدام شلوار ها استفاده کنند در ادامه با ما همراه باشید. و با دقت این مقاله از مجله کالاتیتر را که در ارتباط با شلوار مناسب برای هر اندام است مطالعه کنید .

 

شلوار راسته مناسب چه اندامی است؟

شلوار راسته  مناسب چه اندامی است

شلوار های راسته از آن دسته شلوار هایی هستند که مناسب برای هر سن و سالی است. که در رنگ های بسیار متنوع دوخته و به بازار عرضه می شوند. این شلوار ها را می توانید با اکثر مانتو ها ست کنید. ولی دقت داشته باشید که شلوار های راسته ی پارچه ای استایل شما را رسمی تر می کنند.
این مدل شلوار ها برای افرادی است که تمایل دارند از کمر تا ساق پای یکسانی داشته باشند. بطور مثال برخی از افراد هستند که ساق پای آنها نسبت به سایر اندام هایشان پر تر است پس می توانند از شلوار های راسته استفاده کنند تا کل پایشان یکدست شود.
شلوار های راسته را اکثرا با مانتوهای طرح و مدل کلاسیک ست می کنند.

 

شلوار وایدلگ برای چه اندامی مناسب است

شلوار واید لگ مناسب چه افرادی است

شلوار های واید لگ مخصوص فصل تابستان و روز های گرم سال می باشد. این شلوارها برشی آزاد دارند و معمولا آنها را مانتو های کوتاه و مانتوهایی با مدل آزاد و فیری سایز ست می کنند

. در پوشیدن کفش برای این مدل شلوار محدودیت خاصی در نظر گرفته نشده است. معمولا کفش های کتونی و کفش های پاشنه دار مورد استفاده قرار می گیرد که بستگی به استایل شما دارد.
شلوارهای وایدلگ مخصوص افراد قد بلند است و قد این شلوار معمولا تا بالای قوزک پای شما می رسد.  پس اگر قدی کوتاه دارید از پوشیدن این مدل شلوار صرف نظر کنید چرا که قد شما را کوتاه تر نشان خواهد داد.

افراد قد قد کوتاه می توانند از شلوار هایی با قد بلند استفاده کنند تا قدشان کشیده تر نشان داده شود.
در فصل های گرم سال سعی کنید در ترکیب رنگ استایل خود بیشتر از رنگ های روشن استفاده کنید. مثل رنگهای پاستلی و سفید، اگر مانتوی سفید می پوشید ترکیب رنگ شلوار مشکی و سفید با ان مناسب می باشد.

 

شلوار مام استایل برای کدام اندام ها مناسب است؟

شلوار مام استایل مناسب چه اندامیه

شلوار های مام استایل محبوب همه هستند و در بین قشر جوان بسیار پر طرفداراند. چرا که آنها را می توانید با اکثر استایل ها ست کنید و تیپی کژوال و یا اسپرت داشته باشید.

این شلوار ها بسیار راحت بوده و اگر می خواهید یک روز پر کار را داشته باشید. یا اینکه در یک تایم طولانی مدت به گردش، خرید و قرار با دوستان بروید گزینه ای بسیار مناسب خواهد بود. شاید این سوال شما هم باشد که شلوار های مام استایل برای کدام اندام ها مناسب است؟
دقیقا دلیل اصلی محبوبیت شلوارهای مام استایل هم به همین دلیل است چرا که می توانید ان را با هر نوع اندام (چاق ، لاغر، کوتاه، بلند ، دارای گودی کمر و پهلو و ...) بپوشید و خوشتیپ به نظر برسید.
این شلوارها را معمولا با مدل جینشان می شناسند. ولی شلوارهای مام استایل پارچه ای را نیز می توانید تهیه کنید و برای استایل های بهاره و تابستانه ی خود استفاده کنید .
کفش های مناسب برای این شلوار هم کتونی ها هستند و هم کفش های پاشنه دار و پاشنه تخت. علاوه بر شلوار اینکه چه کفشی را قصد دارید بپوشید کاملا به نوع و سبک مانتوی شما بر میگردد .

 

شلوار بگ مناسب چه اندامی است

شلوار بگ مناسب چه اندامی است

شلوار های بگ شلوار هایی هستند که هم در فصل های گرم و هم در فصل های سرد بسیار پر طرفداراند. فقط کافی است در فصل مناسب نوع پارچه ی مناسب همان فصل را برای شلوار بگ انتخاب کنید.

شلوار های جین بگ برای فصل های تابستان و زمستان مناسب اند و شلوار های پارچه ای اکثرا برای فصل های گرم سال مناسب می باشند.
این نوع شلوار ها قد شما را کشیده تر می کنند. به دلیل اینکه تقریبا تا حدودی از کفش شما را می پوشانند می توانید کفش های لژ دار و یا کفش های پاشنه دار را به خوبی همراه با آنها بپوشید.
افراد لاغر و قد بلند در پوشیدن شلوار بگ دقت داشته باشند که این شلوار را با طرح ساده انتخاب کنند. و شلوار آنها همرنگ مانتو و یا در یک طیف رنگی از مانتو باشد تا شما را کشیده تر نشان دهد .
افراد قد بلند می توانند شلوار رنگ روشن و طرح دار هم انتخاب کنند.

 

تاثیر شلوار جذب اسکینی بر اندام :

شلوار جذب مناسب چه اندامی است

شلورا جذب اسکینی از جمله شلوار هایی که بیش از دو دهه می باشد که در بازار مد و فشن دوام آورده و از دیر باز بسیار پر طرفدار بوده است .
این شلوار ها را می توانید با مانتو های بلند یا کوتاه ، شومیز و کت و... به خوبی ست کنید.

شلوار های جذب اسکینی در رنگ ها و جنس پارچه های مختلف تولید می شود. بطور مثال هم مدل شلوار جین آن وجود دارد و هم مدل شلوار های نخی و لگی و ... .
اگر کمر باریکی دارید این شلوار گزینه ای بسیار مناسب است. همچنین اگر پاهای کشیده و خوش تراشی دارید شلوار های جذب اسکینی اندام شما را بهتر نشان خواهد داد.

 

تاثیر شلوار بوت کات بر اندام:

شلوار بوت کات مناسب چه اندامی است

شلوار های بوت کات بدلیل آزاد بودن برش شلوار هم برای افراد پر مناسب است و هم افراد لاغر. شما می توانید با خیال راحت این مدل شلوار را بپوشید. اگر قدی کوتاه دارید می توانید از ترفند شلوار بگ استفاده کنید. ( کفش پاشنه دار استفاده کنید چرا که شلوار بوت کات قسمتی از کفش شما را می پوشاند).

چه شلواری مناسب چه اندامی است؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟