تابستان امسال چه کیف هایی مده؟

تابستان 1401 چه کیف هایی مده؟
خلاصه

دانستن اینکه تابستان امسال چه کیف هایی مده؟ به شما در داشتن استایل بهتر و شیک تر کمک خواهد کرد. در ترند کیفهای تابستان 1401 به انواع کیف کمری، کیف دانشجویی، کیف یکطرفه و... اشاره کردیم.

1401/1/27
1358 بازديد
تابستان 1401 چه کیف هایی مده؟

تابستان امسال چه کیف هایی مد شده ؟

سوال هایی که معمولا درباره ی اکسسوری ای مثل کیف زنانه ممکن است به ذهن شما برسد این است که : تابستان امسال چه کیف هایی مد شده؟
برای ست کردن کیف با استایلمان بهتر است از چه رنگهایی استفاده کنیم؟ از چه مدل کیف برای کدام استایلمان استفاده کنیم؟
و سوال هایی از این قبیل ، در ادامه ی مقاله با کالاتیتر همراه باشید تا به تمامی این سوالات پاسخ دهیم.
کیف یکی از مهمترین اکسسوری برای خانم ها به شمار می رود. در دنیای مد کیف های کوچک و بزرگ بسیار زیادی وجود دارد که هرکدام به نحوی خاص استفاده می شوند.

کیف های مد تابستان امسالکیف قفلی لویی

برای اینکه بدانید باید چه کیفی را استفاده کنید اول باید بدانید تابستان امسال چه کیف هایی مد است. در مرحله ی بعد انتخاب رنگ کیف بسیار حائز اهمیت است. اگر مانتوی کوتاه و یا کت به تن دارید سعی کنید کیفتان را با شلوارتان ست کنید چرا که موقع راه رفتن کیفتان درست در کنار شلوارتان قرار می گیرد.

یکی دیگر از راه های ست کردن رنگ کیف همراه با کفش است. در این شرایط معممولا مانتو شلوار یا کت و شلوار یک رنگ هستند و شما کیف و شال و کفشتان را همرنگ هم انتخاب می کنید. این سبک ست کردن رنگ بسیار مد شده و جذاببیت خاصی را به استایل شما می دهد.
کیف ها را متناسب با اندام خود انتخاب کنید. بطور مثال از اندام لاغر و کشیده ای دارید کیف های بزرگ برای شما مناسب نیست. چرا که این مدل کیف با اندام شما همخوانی ندارد. پس بهتر از به سراغ کیف های کوچک تر بروید.
و برعکس اگر اندام درشت و بزرگی دارید بهتر است از کیف های خیلی کوچک استفاده نکنید البته کیف های دستی استثناع به شما می روند .
اگر می خواهد قد شما کشیده تر بنظر برسد بهتر است از کیف هایی با بند بلند استفاده کنید.

کیف های ترند در تابستان امسال ؟

کیف های دانشجویی:

تابستان امسال چه کیف دانشجویی مده

کیف دانشجویی جیب دار

کیف های دانشجویی معمولا باید فضای کافی برای حمل وسیله و کتاب های شما را داشته باشند. بهتر است کیفی را انتخاب کنید که در عین سبک بودن وسیله های شما را جای دهد و شیک باشد.

. این کیف ها طراحی بسیار شیک دارند. جادار می باشند و در عین حال سبک و شما می توانید آنها را ساعت ها حمل کنید.

کیف های یک طرفه:

تابستون چه کیفی بخریم

کیف یکطرفه نیلی

 کیف های یکطرفه معمولا برای هنگامی استفاده می شوند که شما قصد دارید برای گردش ساعاتی را بیرون از خانه بگذرانید.
در این کیف ها شما می توانید عینک آفتابی، کلید، کارتهای بانکی خود را جای دهید. بدون اینکه بر روی شانه ی خود احساس سنگینی کنید آنها را حمل کنید.

کیف های مجلسی:

کیف مجلسی که تابستون مده

کیف مجلسی دسته چوبی

این کیف ها مخصوص مهمانی و مجالس می باشند. شما می توانید کیف هایی را استفاده کنید که رنگ آنها معمولا براق و یا شاین هستند.
یک مدل از کیف های ترند در تابستان امسال برای خانم ها، کیف های دسته چوبی می باشد. مدل دیگر برای دختران جوان و خانم های شیک پوش کیف های دسته پاپیون دار است.
رنگ کیف مجلسی می تواند از تمامی رنگ هایی مثل سفید، کرم، شکلاتی، سرمه ای و مشکی و... رنگ ها تشکیل شود.

کیف های دوشی:

کیف ترند تابستان

کیف دوشی مدل آویز

 کیف های دوشی بدلیل داشتن جای فراوان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که می خواهید به مهمانی بروید و یا اینکه لازمه ی تکمیل استایل شما یک کیف بزرگ است شما می توانید از این مدل کیف استفاده کنید.

درانتخاب رنگ کاملا بستگی به سبک استایل شما و سلیقه ی شما دارد. ولی کیف هایی که هیچگاه از مد نمی افتند و شما می توانید آنها را بار ها و بارها استفاده کنید معمولا رنگ های خنثی و مشکی دارند.

کیف و کفش ست :

تابستون امسال چه کیف و کفشی بخریم

ست کالج و کیف لویی

شاید در مرحله ی اول وقتی اسم کیف و کفش ست به گوشتان می خورد فکر کنید که کیف و کفش باید کاملا شبیه به هم باشند. ولی در دنیای مد و فشن امروز اینچنین نیست. معمولا کیف و کفش شباهت کمی به یک دیگر دارند ولی در یک سبک و سیاق می باشند.

حتی به این مدل از کیف و کفش ها هم امروزه ست می گویند چیزی که ممکن بود در دهه ی پیش زیاد مورد پسند قرار نگیرد.
معمولا اگر جنس پارچه ی آنها و یا سبک آنها با یکدگیر ست باشد کافی است.
یکی از تاثیرگزارترین ترکیب استایل ها ست کردن کیف و کفش است. شما با این ترکیب چشم را خیره خواهید کرد همچنین تیپ و استایلی بسیار شیک خواهید داشت.

کیف کمری:

چه کیفی تابستون امسال مده

کیف دوشی و کمری cat

کیف کمری در اولویت انتخاب تمام خانوم هایی است که به خرید می روند. در کیف کمری اولین چیزی که بسیار مهم است راحتی آن و سبک بودن می باشد..
در مرحله ی بعد رنگ کیف و مدل آن بخش مهمی از زیبایی استایل شما را تشکیل خواهد داد. کیف کمری را به این دلیل که با اکثر لباس ها و مانتوهایتان ممکن است بخواهید ست کنید. بهتر آن است که از یک رنگ خنثی مانند : مشکی، طوسی و... استفاده کنید.
رنگهایی مثل شکلاتی و یا قهوه ای هم از جمله رنگهایی هستند که هیچگاه از مد نمی افتند.
و در آخر بهتر است ابتدا به استایلتان نگاه کنید سپس کیف مورد نظر خود را با توجه به آن انتخاب کنید تا شیک باشید و همیشه به روز بنظر برسید و دیده شوید.

 

تابستان 1401 چه کیف هایی مده؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟