معرفی انواع صندل زنانه ترند امسال!

معرفی انواع صندل زنانه ترند امسال!
خلاصه

انواع صندل زنانه مجلسی، اسپرت، تخت، پاشنه بلند، بافت و طلقی. انواع صندل زنانه جدید 1401، صندل زنانه ارزان و شیک.

1401/1/29
3001 بازديد
معرفی انواع صندل زنانه ترند امسال!

انواع صندل زنانه که تابستان امسال می توانید بپوشید :

شاید از مهمترین سوالات به هنگام خرید صندل های زنانه شامل این موارد شوند که: کفش های صندل ترند امسال کدام اند؟ انواع صندل زنانه را با کدام شلوار ها می توانیم ست کنیم ؟ صندل های زنانه چند دسته می شوند؟
ما در این مقاله از کالاتیتر به سوالات شما درباره ی انواع صندل زنانه پاسخ خواهیم داد.
امروزه با گسترش صنعت مد تغییرات بصورت مداوم در دنیای کفش و صندل در زمینه ی طرح و رنگ در حال رخ دادن است. صندل ها از محبوب ترین کفش های زنانه در فصل های گرم سال اند.

 

انواع صندل زنانه پاشنه دار

صندل بندی زنانه نیلو

در دنیای مد صندل ها بخش اعظمی از کفش های خانم ها را در تابستان و دیگر روز های گرم سال تشکیل می دهند. چرا که علاوه بر شیک بودن و داشتن طرح های متنوع راحت تر هستند. و بهترین اکسسوری ها برای ست کردن با صندل هایتان شال و کیف های دستی و یا دوشی می باشد.
صندل ها علاوه بر خنک بودن اکثر مدل های آن بسیار سبک می باشند .
این مدل کفش علاوه بر راحت بودن در اکثر مواقع پاشنه های 3الی 10 سانتی متری دارند.
صندل های زنانه در سایز های معمولا بین 36 تا نهایتا 41 قابل یافتن و خریدن است.

 

چند نوع صندل داریم؟

اگر بخواهیم کفش های صندل را دسته بندی کنیم نهایتا به دسته ی کلاسیک و اسپرت خواهیم رسید. اما چیزی که ما معمولا از انواع صندل زنانه دیده ایم دسته ی کلاسیک است. که طرح زیره ی صندل های زنانه و طرح رویه ی انها. معمولا طرح های فانتزی است.

 

با صندل زنانه فانتزی استایلی شیک بسازید 

انواع صندل زنانه مجلسی

صندل زنانه فانتزی از محبوب ترین صندل های زنانه است و شما می توانید آنرا با شلوار های مام استایل و یا شلوار های پارچه ای ست کنید.
همچنین این مدل کفش ها ترکیب عالی ای با دامن های بلند و ساده ی تابستانه خواهند شد. شلوار بگی زیاد برای این مدل مناسب نیست چرا که شلوار های بگی کمی تا حدودی بر روی صندل را می گیرد.
صندل زنانه ی فانتزی از جمله صندل هایی است که هیچگاه از مد نمی افتد و شما می توانید آن را بدون اینکه تکراری شود مدتها بپوشید.

 

صندل های طلقی ترند امسال:

انواع صندل زنانه طلقی

 

این مدل از کفش ها معمولا پاشنه های شیشه ای و رویه ی طلقی و شفاف دارند که بسیار شیک بوده است .
صندل های طلقی را می توانید با شلوار های بگی و یا شلوار های مام استایل به زیبایی ست کنید.

 

صندل های اسپرت به چند دسته تقسیم می شوند؟

انواع صندل زنانه اسپرت

صندل های اسپرت دسته های متفاوتی دارند. اگر بخواهید در یک عصر تابستانی به گردش بروید ما به شما صندل های زنانه ی اسپرت ساده را پیشنهاد می کنیم. چرا که در عین سادگی شما را جذاب تر و شیک پوش تر نشان خواهد داد. شما می توانید صندل زنانه اسپرت را به خوبی با مام استایل ها و شلوار های جین اسکینی ست کنید.
همچنین در این مدل از صندل های زنانه سعی کنید رنگ کیف و کفشتان شبیه به هم باشد.

 

انواع صندل زنانه اسپرت ارزان

دسته ی دیگری از انواع صندل زنانه اسپرت صندل هایی هستند که برای پیاده روی های طولانی بسیار مناسب اند.
و قالب هایی راحت دارند همچنین این کفش ها در قسمت لژ و زیره بسیار به کفش های کتونی و اسپرت شبیه اند.
و چه بسا کفش های اسپرتی هستند که برای تابستان طراحی شده اند.
در این مدل صندل اسپرت زنانه شما می توانید آنرا با شلوار جین اسکینی و یا شلوار مام استایل و یا شلوار دمپا گشاد ست کنید.
این مدل از کفش ها بدلیل داشتن طرح خاص همیشه مرکز توجه قرار می گیرند. دقت داشته باشید اگر قصد دارید با آن تیپ کژوال و یا اسپرتی داشته باشید، رنگهای نود و خنثی را برای پوشیدن این مدل کفش انتخاب کنید تا هیچگاه تکراری نشود.

 

صندل های لژدار مناسب برای بلند تر نشان دادن قد شما :

انواع صندل زنانه لژدار

اگر به دنبال صندلی هستید که علاوه بر بلند تر نشان دادن قد شما راه رفتن با آن راحت باشد. شما می توانید از صندل های لژ دار استفاده کنید. این نوع صندل معمولا پاشنه هایی بین 5 الی 10 سانتی متر دارند. ولی بدلیل یکدست بودن پاشنه راه رفتن با آنها بسیار آسان است.
اگر قصد دارید از صندل های لژ دار استفاده کنید بهتر است در انتخاب آن دقت داشته باشید چرا که جنس و مدل لژ در شیک پوشی شما تاثیرگزار است .
شما می توانید صندل های لژ دار را با کفش های دمپا گشاد ست کرده تا یک تیپ فانتزی و بسیار شیک داشته باشید. به این توجه داشته باشید که شلوار های دمپا گشاد کمی از شلوار های معمولی بلند تر هستند.
پس اگر نمی خواهید صندل شما جلب توجه کند، این مورد را نیز در نظر داشته باشید که شلوار های دمپا گشاد تا حدودی بر روی کفش شما قرار می گیرند.

 

تاثیر صندل های بندی در زیبا تر نشان دادن پاهای شما :

انواع صندل زنانه بندی

مورد بعد از انواع صندل زنانه، صندل های بندی هستند. این مدل از صندل ها در بین خانم های جوان بسیار مد شده است. و با نحوه ی صحیح بستن بند بر روی مچ پا قد شما را کشیده تر نشان می دهد. و باعث می شود شما خوشتیپ تر به نظر برسید.
معمولا صندل های بندی را با کیف های دوشی و یا دستی ست می کنند. و دقت داشته باشید رنگهای نود برای فصل تابستان بسیار زیبا هستند.
شما می توانید کفش های بندی را با شلوار های کوتاه مثل مام استایل ست کنید. و یا اینکه دامن هاییی بپوشید که کمی از مچ پای شما بالاتر هستند.
این نوع از صندل برای قرار های دوستانه بسیار مناسب اند و ترجیحا برای گردش از صندل های اسپرت استفاده کنید.

 

صندل های بافتنی را با چه اکسسوری هایی می توانیم ست کنیم؟

انواع صندل زنانه بافت

اخرین نوع از صندل هایی که امسال ترند شده و شما می توانید در اکثر فروشگاه ها ببینید. صندل های طرح بافتنی هستند. این صندل ها را شما می توانید در فصل های تابستان و یا بهار به راحتی بپوشید.

  دقت داشته باشید این صندل را برای بهتر دیده شدن با شال و کیف دوشی خود ست کنید. تا استایل شما بهتر خودش را نشان دهد.
در انتخاب رنگ برای این مدل کفش محدودیتی ندارید. ولی اگر قرار بر این باشد که آن را با شال و کیفتان ست کنید بهتر است از رنگی استفاده کنید که به پوستتان بیاید.

معرفی انواع صندل زنانه ترند امسال!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟