ست مانتو سفید با رنگ های مختلف لباس!

مانتو سفید رو با چی ست کنیم؟
خلاصه

ست مانتو سفید با رنگ نارنجی، مشکی، سبز، صورتی، کرم، آبی روشن. رنگ سفید یک رنگ خنثی محسوب میشود به همین دلیل به راحتی می توانید مانتوی سفید را با هر رنگی ست کنید. چند ایده شیک برای ست کردن مانتو سفید با رنگ های مختلف.

1401/2/8
11861 بازديد
مانتو سفید رو با چی ست کنیم؟

مانتو سفید را چگونه ست کنیم؟

ست مانتو سفید: بهتر است هر شخصی در انتخاب رنگ لباس مورد نظر خود دقت کند چرا که رنگ ها و ترکیب آنها با یکدیگر بصورت کلی نشان از شخصیت شما می دهند.
رنگ سفید برای لباس مفهوم پاکی و آرامش را به همراه می آورد. شما با پوشیدن لباس های سفید یا استفاده از این رنگ برای ترکیب کردن ست لباسهایتان احساس ارامش را به اطرافیانتان هدیه خواهد داد.
سفید از جمله رنگهای خنثی می باشد که شما می توانید آن را با اکثر لباسهایتان ست کنید. سفید یک رنگ تابستانی است و باعث می شود شما در طول روز دچار گرمازدگی نشوید.
مورد قابل توجه بعد در رابطه با این رنگ برای ست کردن مانتو این است که رنگ سفید باعث ایجاد اعتماد افراد نسبت به شما می شود. پس شما می توانید در قرار های کاری از این رنگ استفاده کنید. با مجله کالاتیتر همراه شوید تا چند ایده ست کردن مانتوی سفید با رنگ های مختلف را بررسی کنیم.

 

انواع سفید را بهتر بشناید:

ست مانتو سفید با رنگ بنفش

سفید ها شامل سه طیف رنگی سرد، گرم و خنثی می باشند. در طیف رنگی گرم ما سفید پوست تخم مرغی را داریم که کمی رنگ کدر تر و روبه زردی می رود. در رنگ سفید خنثی همان رنگ سفیدی است که همه ی ما آنرا می شناسیم که اصطلاحا به آن سفید عاجی نیز می گویند. و در طیف رنگی سرد شامل سفید وانیلی که این نوع رنگ کمی به سمت آبی بودن می رود برای همین جز رنگهای سرد می باشد.

 

ست مانتو سفید همراه با رنگ کرم 

ست مانتو سفید با رنگ کرم

ترکیب لباس های یکدست سفید باعث می شود شما درخشندگی کافی را برای لباسهای خود نداشته باشید، شما می توانید با اضافه کردن رنگ کرم به ست لباس های خود کمی درخشندگی به استایل خود بدهید.
ست مانتو سفید همراه با کرم علاوه بر سادگی شخصیت شما را فعال تر نشان خواهد دارد.
برای داشتن استایلی ساده و زیبا بهتر است شومیز و یا مانتو سفید را همراه با شلوار و شال کرم ست کنید. بدلیل داشتن تم تابستانه در این استایل پوشیدن صندل های اسپرت تابستانه فراموش نشود.

 

ست مانتو سفید همراه با رنگ نارنجی 

ست مانتو سفید با رنگ نارنجی

نارنجی رنگ شادی است که اغلب در فصل تابستان و یا پاییز از آن استفاده می شود. از انجایی که سفید رنگ خنثی ای می باشد و شما می توانید آن را با اکثر رنگ ها ست کنید. پس ترکیب رنگ شادی مثل نارنجی و سفید یک ترکیب فوق العاده خواهد شد. رنگ های روشن و شاد، به استایل شما روح داده و شما را جذاب، سر زنده و فردی خلاق نشان خواهند داد.

 

ست مانتو سفید همراه با رنگ مشکی 

ست مانتو سفید با رنگ مشکی

یکی ازاسپرت ترین ترکیب رنگ ها، ست مانتو سفید و رنگ مشکی است. رنگ سفید و مشکی برای هر چهار فصل مناسب می باشد. و شما می توانید همیشه از آن استفاده کنید ولی دقت داشته باشید لباس هایی را که استفاده می کنید باید به روز باشند. چرا که ترکیب این دو رنگ خنثی مجذوب کننده نیست پس در این قسمت شما اگر هدفتان نشان دادن مدل لباستان است این دو رنگ در کنار هم این کار را به خوبی انجام خواهند داد.

برای تابستان امسال می توانید از شومیز سفید و یا مانتو کوتاه جلو بسته ی سفید به همراه شلوار بگی مشکی یا دامن مشکی تا روی مچ پا می توانید ست کنید. کفش مناسب برای این استایل کفش های کالج، کتونی های سفید و صندل های پاشنه دار است.

 

ست مانتو سفید همراه با رنگ آبی روشن 

ست مانتو سفید با رنگ آبی روشن

اگر می خواهید ترکیبی تابستانه و در عین حال شیک داشته باشید پیشنهاد ما به شما ترکیب سفید با رنگهای روشن و پاستلی است. رنگ آبی پاستلی یا آبی روشن را می توانید در تابستان و روزهای گرم سال به خوبی استفاده کنید.

این رنگ باعث می شود شما و اطرافیانتان حس خنکی بیشتری داشته باشید چرا که رنگ آبی در طیف رنگی سرد قرار دارد.
بهترین لباس و مانتو برای این ترکیب مانتوهای کلاسیک و یا مانتو های بلند همراه با شال و شلوار یک رنگ می باشند. شما می توانید برای انتخاب کفش از صندل های پاشنه دار استفاده کنید. کفش های پاشنه میخی نیز برای این استایل زیبا و برازنده است.
ولی اگر قصد دارید این ترکیب را برای استفاده ی روزمره داشته باشید و با آن به خرید و یا قرار های دوستانه بروید ونس ها و کالج های گیپوری بسیار شیک می باشند.

 

ست مانتو سفید همراه با زرد

ست مانتو سفید با رنگ زرد

زرد از جمله رنگهایی است که بسیار زنده می باشد و رنگ ان حس شادی را به شما القا خواهد کرد. از رنگ زرد بیشتر در تابستان استفاده می شود. و اگر قصد دارید در ترکیب استایل خود از این رنگ استفاده کنید پیشنهاد ما به شما خرید شال زرد یکدست همراه با نقش و طرح هایی که در خود پارچه می باشد.
شال های زرد پلیسه ای، الیافی و یا شال های فانتزی همراه با تور می باشد.
اگر قصد دارید با رنگ زرد استایلی فانتزی داشته باشید می توانید مانتو های عروسکی بپوشید و همراه با ان شلوار های مام استایل ست کنید در این ترکیب کفش های کالج و ونس سفید یا صندل های پاشنه دار نیز ست شیکی می باشند.

 

ست مانتو سفید همراه با رنگ صورتی :

ست مانتو سفید با رنگ صورتی

صورتی رنگی فانتزی است که روح لطیفی را به استایل شما خواهد بخشید. اگر بخواهید این رنگ را با سفید ترکیب کنید بهتر است صورتی شما در طیف پاستلی باشد و یا صورتی کمرنگ باشد. صورتی را می توانید در اکثر فصل ها به خصوص در فصل بهار و تابستان بپوشید.
شما می توانید مانتوی بلند سفید را همراه با شلوار های مام استایل پارچه ای صورتی و شال همرنگ شلوار ست کنید. دقت کنید اگر مانتو شما فانتزی باشد می توانید از کفش های پاشنه دار و یا صندل های فانتزی زنانه ی بافتنی استفاده کنید.
کیف های دستی و یا دوشی بزرگ برای مانتو های بلند انتخاب خوبی می تواند باشد.

 

ست مانتو سفید همراه با رنگ سبز

ست مانتو سفید با رنگ سبز

رنگ سبز نشان دهنده ی سر زندگی و شادابی است و بیشتر حال و هوای بهار را برای شما تداعی خواهد کرد پس اگر تصمیم دارید استایلی شیک داشته باشید می توانید از این ترکیب که اخیرا هم بسیار ترنده شده است استفاده کنید.
شلوار بگی سبز همراه با شال سبز و مانتو سفید باعث می شود استایل شما کلاسیک تر به نظر برسد.
برای کفش ها نیز می توانید از صندل های پاپیونی و یا مرواریدی استفاده کنید تا این ترکیب فوق العاده کامل شود.
در اخر نیز به این قضیه توجه داشته باشید که هر رنگ حاوی پیام خاصی است .و رنگ ها قابلیت این را دارند تا احساس مخاطب شما را بر بیانگیزند به شرط اینکه انتخاب درستی داشته باشید احساس مورد نظرتان به خوبی انتقال داده خواهد شد.

مانتو سفید رو با چی ست کنیم؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟