شال رو با چی ست کنیم؟ استایل با شال

چند ایده شیک برای ست کردن شال با استایل!
خلاصه

در ست کردن شال با استایل انتخاب سبک استایل تاثیر به سزایی دارد. اکثر خانم ها برای ست کردن شال با طرح های شلوغ دچار مشکل می شوند. ما چند ایده شیک برای استایل با شال را به شما معرفی خواهیم کرد.

1401/2/10
3210 بازديد
چند ایده شیک برای ست کردن شال با استایل!

اصول ست کردن شال با استایل

در این روزها، پرطرفدار ترین پوشش برای موهای سر در میان خانم ها استفاده از شال است. و دقت داشته باشید که از جمله ی مهمترین خرید ها در لباس های هر خانومی می تواند خرید شال باشد. چرا که به سر نزدیک بوده و تاثیر بسیار زیادی بر رنگ پوست صورت شما خواهد داشت. پس در انتخاب رنگ شال خود باید بیشترین دقت را داشته باشید.
شالها در طرح ها و رنگ های متفاوت در بازار یافت می شوند. نحوه ی ست کردن شال با مانتو یا شلوار و یا سایر اکسسوری ها نکته ایست که حائز اهمیت بوده و شما باید به آن توجه لازم را داشته باشید.

 

ست کردن انواع شال


اگر در ست کردن شال با سایر اعضای استایل خود دقت کنید همیشه آراسته و شیک بنظر خواهید رسید.
این روزها شال های ساده بسیار ترند شده اند ولی اگر قصد دارید از شالهای طرح دار استفاده کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که مانتویی که می پوشید نباید طرح دار باشد و پارچه ی آن ترجیحا ساده باشد.
ولی اگر شالتان را بدون طرح انتخاب می کنید می توانید آن را همراه با مانتوی ساده نیز ست کنید.
در ادامه نحوه ی ست کردن شال با سایر اجزای استایل را در کالاتیتر مرور خواهیم کرد.

 

ست کردن شال با طرح های مانتو و کیف و کفش:

ست کردن شال با طرح های مانتو و کیف وکفش

اگر قصد دارید از مانتویی استفاده کنید که طرح های ریز یا درشتی دارد و همراه آن شال بپوشید بهتر است شال و مانتوی خود را ست کنید. خیلی ها به اشتباه رنگ شال را با رنگ پس زمینه ی مانتوی خود ست می کنند. بهترین کار این است که شال خود را همراه با نقش های مانتو ست کنید.

برای زیبا تر جلوه کردن استایلتان می توانید برای ست کردن شلوار از رنگ پس زمینه ی مانتو کمک بگیرید. کفشتان را همرنگ طرح های مانتو و شالتان انتخاب کنید. این یک ترفند فوق العاده برای خوش پوش تر کردن شماست.

 

ست کردن شال با شلوار و کفش:

ست کردن شال با شلوار و کفش

شلوار یکی از اصلی ترین بخش هر استایل می باشد. انواع شلوار و نحوه ی ست کردن آنها را در مقالات برای شما گفتیم.
یکی از بهترین ترکیب ها ست کردن شال با شلوار و کفش تعلق می گیرد.
شما می توانید وابسته به فصل از رنگ های روشن و یا رنگ های تیره برای این کار کمک بگیرید. ولی دقت داشته باشید که تمامی رنگ های استایل شما یا باید با یکدیگر تضاد ایجاد کنند. و یا اینکه در یک طیف رنگی باشند و درکل بهتر است که ارتباطی بین آنها وجود داشته باشد.

 

ست کردن شال با شلوار و کیف:

ست کردن شال با شلوار و کیف

در بند قبل برای شما نحوه ی ست کردن شال با شلوار و کفش را گفتیم. یکی دیگر از اکسسوری های پرطرفدار کیف ها هستند. شما می توانید وابسته به نوع استایل خود کیف مورد نظرتان را انتخاب کنید.

امسال انواع مختلفی از کیف های بزرگ و یا کوچک مد شده اند و شما می توانید هر کدام را که استایلتان می طلبد استفاده کنید.
در استفاده از کیف بهتر است که آنرا با یکی از اجزای استایلتان ست کنید. شما می توانید رنگ آن را با کیف و شلوارتان به خوبی ست کنید.
از آنجایی که کیف در حالت عادی مماس با شلوار شما قرار می گیرد پس ست کردن آن با کیف یک فکر عالی است.

 

ست کردن شال با کیف و کفش:

ست کردن شال با کیف و کفش

اگر قصد دارید یک استایل فوق العاده داشته باشید. به اکسسوری های موجود در استایل خود توجه کنید. اکسسوری ها فقط زیور آلات مثل گردبند و دستبند نیستند کیف و کفش نیز شامل اکسسوری های مهم در ترکیب استایل می شوند.

برای دانستن نحوه ی صحیح ست کردن اکسسوری و یا اطلاع از انواع اکسسوری ها به مقالات مربوط به آنها مراجعه کنید.
شما می توانید برای شیک تر دیده شدن شلوار و مانتو خود را یک رنگ انتخاب کرده سپس شال و کیف و کفش خود را نیز با یکدیگر ست کنید. این کار شما را خوش پوش تر خواهد کرد و به تیپ شما نظم خواهد داد.

 

ست کردن شال با طرح های مانتو :

ست کردن شال با طرح های مانتو

قبل تر درباره ی ست کردن شال با نقوش درون مانتو صحبت کردیم. در این قسمت توصیه ای برای کسانی که قصد دارند مانتوی راه راه و یا دو رنگ بپوشند داریم.
بهتر است که در این شرایط شال خود را با آن قسمت از مانتو که سهم رنگ کمتری دارد ست کنید. و در ادامه شلوار و کفش خود را با قسمت دیگری از مانتو ست کنید. اینگونه استایل شما علاوه بر داشتن رنگ بسیار شیک و منظم دیده خواهد شد.
اگر قصد دارید همراه با این تیپ از کیف استفاده کنید بهتر است که آنرا با دسته ی اول یعنی قسمتی که سهم رنگ کمتری در مانتو دارد ست کنید.

 

ست کردن شال با طرح های مانتو و کفش:

ست کردن مانتو با طرح های کفش

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که حاشیه دوزی را می پسندید و از داشتن مانتوهای این چنینی لذت می برید. نحوه ی صحیح ست کردن شال برای این مدل از مانتو ها این است که رنگ شال را با این حاشیه های درون مانتو ست کنید. و همراه آن برای بهتر دیده شدن رنگ کفشتان را هم با آنها یکی کنید. اینگونه شما یک ترکیب عالی خواهید داشت.
در این شرایط بهتر است رنگ شلوار را با رنگ مانتو یکدست انتخاب کرده و یا آنها را در رنگهایی بسیار نزدیک به هم بپوشید.

 

ست کردن رنگ شال با یک طیف رنگی مناسب در استایل :

ست کردن شال با استایل

رنگ ها در داشتن استایلی مناسب بسیار تاثیرگذارند. اگر قصد دارید تیپی شیک ولی در عین حال ساده داشته باشید پیشنهاد ما به شما این است که در این شرایط با رنگ ها بازی کنید. رنگ ها در نشان دادن شخصیت شما تاثیر بسزایی دارند چرا که هر کدام از انها معنای خاص خود را می دهند.
ولی اگر می خواهید از رنگ ها برای جلوه دادن به استایل خود استفاده کنید. مراقب باشید که شال و مانتوی شما بهتر است که یک رنگ نباشد. ولی می توانید آنها را در تضاد با یکدیگر و یا در یک طیف رنگی ست کنید.

چند ایده شیک برای ست کردن شال با استایل!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟