نکات مهم خرید کتانی دخترانه و زنانه جدید!

راهنمای خرید کتانی دخترانه و زنانه مناسب!
خلاصه

راهنما و نکات خرید کتانی دخترانه و زنانه که قبل از انتخاب کفش باید بدانید. به همراه معرفی انواع کتانی لژدار، اسپرت، ونس و راحتی و نحوه ست کردن آن ها با یکدیگر و بسیاری نکات دیگر برای خرید کتانی مناسب و ارزان.

1401/2/19
1363 بازديد
راهنمای خرید کتانی دخترانه و زنانه مناسب!

نکاتی که درباره ی خرید کتانی دخترانه و زنانه باید بدانیم

نکات خرید کتانی زنانه و دخترانه در تکمیل استایل شما بسیار تاثیر گزار است. چرا که ما برای راحتی و زیبایی از این کفش ها استفاده می کنیم. شما می توانید کتانی های دخترانه و زنانه را با اکثر استایل های خود ست کنید. کفش های کتانی تاریخچه ی قدیمی ای در دنیای مد و فشن معاصر دارند. در ابتدا بیشتر بخاطر راحتی آنها هنگام ورزش کردن و پیاده روی مورد توجه قشر کثیری از مردم دنیا قرار گرفت.

کتانی های مثل سایر کفش ها از انواع متفاوتی برخوردارند. شاید مهمترین سوال هایی که ذهن شما را موقع خرید کتانی زنانه درگیر کند این باشد که، انواع کتانی کدام است؟  کتانی ها را با چه استایل هایی می توانیم به خوبی ست کنیم؟ رنگ کتانی را چگونه با دیگر اجزای استایلمان ترکیب کنیم؟ و سوال هایی از این قبیل در این مقاله کالاتیتر ابتدا به بررسی انواع متفاوت استایل همراه با کتانی خواهیم پرداخت و سپس نکات خرید کتانی دخترانه و زنانه را به همراه نحوه ی ست کردن رنگ کتانی ها را در یک استایل شیک شرح خواهیم داد.

 

انواع کتانی دخترانه و زنانه

راهنمای خرید کتونی زنانه و دخترانه

 

کتانی های لژ دار

شاید خیلی از شما تمایل دارید که استایلی اسپرت داشته باشید. و در عین حال می خواهید قد شما به وسیله ی کفشتان بلند تر نشان داده شود. در این شرایط شما می توانید از کتانی های لژ دار استفاده کنید.

دقت داشته باشید کتانی های لژداری که انتخاب می کنید باید قالبی راحت داشته باشد و در عین حال لژ آن باعث سنگین شدن کفشتان نشود.

یکی از نکات خرید کتانی دخترانه و زنانه ی لژدار مستلزم یک فروشگاه معتبر است تا کفش های با کیفتی به شما عرضه شود. هنگام انتخاب کتانی های لژدار به فروشگاه های اینترنتی ای که از آن ها خرید می کنید دقت داشته باشید تا پس از گذشت مدتی کوتاه شاهد تغییر رنگ لژ کفش های خود نباشید.

 

کتونی لژدار- راهنمای خرید کتانی دخترانه

 

کتانی های اسپرت:

کتانی های اسپرت از جمله پرطرفدار ترین مدل کتانی در سرتاسر دنیا هستند. بدلیل راحتی قالب و نرمی لژ های کفش در کل به دلیل سبک بودن کفش شما می توانید همراه با آنها ساعت ها راه بروید و احساس خستگی نکنید.

این کفش ها برای خیابان گردی، استفاده در محل کار، استفاده برای دانشجویان و دانش آموزان همچنین برای پیاده روی های طولانی مدت انتخاب اول هر شخص می باشد.

کتانی های اسپرت را می توانید با استایل های کژوال و اسپرت به خوبی ست کنید. اکثر برند های بزرگ مد و پوشاک دنیا که در حوزه ی اجناس اسپرت فعالیت دارند به دلیل پرفروش و پر طرفدار بودن کتانی های اسپرت دست به تولید این مدل از کفش ها زده اند.

نکات خرید کتانی دخترانه-کتانی اسپرت

 

ونس دخترانه

ونس ها یکی از مدل های پرطرفدار کتانی ها هستند. این مدل از کفش را شما می توانید با اکثر استایل های خود ست کنید. بطور مثال شما می توانید ونس ها را همراه با مانتو های فانتزی هم حتی بپوشید. بیشترین استفاده از ونس در استایل های کژوال و اسپرت می باشد.
این مدل از کفش هم در دسته ی کتانی ها قرار می گیرد. ونس ها مدل های متفاونی دارند ولی قالب درونی کفش نسبت به کفش های لژ دار راحت تر است.

شما می توانید در فصل های سرد سال از ونس های ساق دار استفاده کنید ولی دقت داشته باشید که ونس های بدون مچی را می توانید هم در فصل های سرد و هم در فصل های گرم استفاده کنید.
در ونس های زنانه معمولا رنگ پرطرفدار سفید است. چرا که شما می توانید آن را با اکثر لباس های خود ست کنید و رنگ های روشن من جمله رنگ سفید طرح و مدل خود را می تواند بهتر نشان دهد.
اگر به دنبال ونسی با قیمت مناسب و با کیفیت می گردید سایتی را برای خرید ونس زنانه انتخاب کنید که مدت زمانی طولانی است که به مشتریان خود خدمات و اجناس ارائه می دهد. و یا اینکه قبلا خودتان و یا دوستانتان از آن خرید کرده اند.

راهنمای خریسد کتانی دخترانه و زنانه- ونس

 

کتانی در استایل کژوال :

کتانی ها در استایل های کژوال خانم ها و به خصوص دختران جوان نقش اساسی ایفا می کند. معمولا برای تکمیل یک استایل کژوال عالی از ست ونس سفید و شلوار مام استایل و یا شلوار بگی و مانتوی کوتاه استفاده می کنند. این استایل در عین شیک بودن تمام اجزای آن یک حس راحتی به شما القا خواهد کرد.
شما می توانید در استایل کژوال کتانی های بدون لژ را با شلوار های جین اسکینی ست کنید. اگر اینگونه باشد پاهای شما کشیده تر و ظریف تر جلوه خواهد کرد.

کتانی در استایل کژوال

 

کتانی در استایل اسپرت:

طبیعتا مهم ترین مولفه ی اسپرت تر کردن استایل شما استفاده از کتانی ها می باشد. پس شما می توانید از مانتو و یا شومیز های اسپرت به همراه کتانی به خوبی استفاده کنید .

کتانی در استایل اسپرت

 

کتانی در استایل کلاسیک:

اگر به دنبال این هستید که همراه با کتانی های شیک بتوانید یک استایل کلاسیک داشته باشید. می توانید شلوار های راسته ی جین را که معمولا رنگ های آبی و یا رنگ های تیره دارند همراه با کتونی های اسپرت به خوبی ست کنید.

کتانی در استایل کلاسیک

 

کتانی در استایل های ترند:

برای اینکه شما بتوانید استایل ترندی داشته باشید به شما پیشنهاد می شود که از شلوار های بگی برای ست کردن همراه با کفش های کتانی استفاده کنید. در این استایل شما به خوبی می توانید از کفش های لژدار برای بلند تر کردن قد خود استفاده کنید چرا که شلوار های بگی تا حدودی کفش شما را می پوشانند و لژ کفش شما زیاد جلب توجه نخواهد کرد.
کتانی همراه با دامن نیز یکی دیگر از ترکیب های محبوب در خانم های جوان می باشد در عین راحتی یک ترکیب ترند نیز است.
شما می توانید از دامن های تک رنگ و با رنگ های پاستلی استفاده کرده و کتانی خود را به رنگ سفید و یا رنگهای خنثی همراه با دامن ست کنید.

کتانی در استایل های ترند

 

ترکیب رنگ کتانی در استایل ها:

از جمله مهمترین نکات خرید کتانی زنانه و دخترانه باید بدانید ترکیب رنگ صحیح اکسسوری ها و لباس ها با یکدیگر است.
اگر قصد دارید کتانی را به گونه ای با لباس خود ست کنید که هیچگاه از مد نیفتد. بهتر است که از جین های رنگ تیره به همراه کتانی سفید استفاده کنید.
اگر قصد دارید استایل کژوال داشته باشید می توانید کتانیتان را تک رنگ خنثی با سایز اجزای استایلتان به خوبی ست کنید. و در حالت بعد پیشنهاد می شود که برای ایجاد نظم در استایل خود رنگ کتانیتان را با سایر اجزای استایلتان مثل کیف و شال ست کنید. تا علاوه بر ایجاد نظم در سبک استایلتان چشم ها را بتوانید به خود خیره کنید.
نوع دیگر ترکیب رنگ کتانی با سایر اجزای استایل، انتخاب رنگ سفید برای مانتو و کتانی می باشد. که یک ترکیب ساده و شیک برای شما خواهد ساخت.

راهنمای خرید کتانی دخترانه و زنانه مناسب!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟