راهنمای انتخاب شال و روسری مناسب!

نکات مهم انتخاب شال و روسری مناسب!
خلاصه

انتخاب شال و روسری مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا شال و روسری نزدیک ترین لباس به صورت خانم ها می باشد که انتخاب اصولی شال روسری تاثیر به سزایی در چهره آن ها می گذارد.

1401/2/22
1121 بازديد
نکات مهم انتخاب شال و روسری مناسب!

انتخاب شال و روسری مناسب چگونه است؟

انتخاب شال و روسری مناسب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. شال و روسری از جمله مهم ترین اکسسوری و مهمترین عضو استایل شما است. شال و روسری به این دلیل که با صورت شما نزدیک ترین تماس را دارد. در بهتر دیده شدن چهره ی شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

شال ها و روسری ها انواع متفاوتی دارند. و به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. گاها آنها را براساس مدل هایی که دارند در دسته های جدا قرار میدهند ولی اکثر اوقات آنها بر اساس جنس پارچه هایشان از یک دیگر تفکیک می کند و اسامی متنوعی را برای آنها انتخاب کرده اند.

 

شال و روسری مناسب

خرید شال طرح هاوایی زرد و طوسی


بطور مثال تفکیک بر اساس مدل شامل روسری و یا شال های قواره بلند و یا قوار کوتاه، شال های طرح سنتی ، شال و روسری های طرح توپی ، شال و روسری های طرح پلنگی ، شال و روسری های آبرنگی و . . . می شوند.
و جدا کردن براساس نوع پارچه شامل : روسری ابریشمی ، شال و یا روسری نخی ، مینی اسکارف ها، روسری های ساتن
در ادامه در مجله کالاتیتر به بررسی هر کدام از انواع شال و روسری خواهیم پرداخت تا اصول انتخاب شال و روسری مناسب را بیاموزید. و اینکه شما می توانید نحوه استایل با مینی اسکارف  را در این قسمت بخوانید.

 

پوشیدن روسری های آبرنگی با مانتو و شلوار تک رنگ 

اصول انتخاب شال و روسری

خرید روسری نخی آبی قواره دار

اگر قصد دارید از روسری های نخی آبرنگی استفاده کنید، دقت داشته باشید به دلیل طرح های فراوان بر روی روسری  بهتر است که پارچه ی مانتو و شلوارتان ساده باشد. شما می توانید از کیف های طرح دار برای ست کردن همراه با این استایل استفاده کنید که بسیار شیک خواهد بود.

 

روسری های قوار کوتاه از جمله مینی اسکارف های 

راهنمای انتخاب شال و روسری مناسب

خرید مینی اسکارف سفید مشکی

مینی اسکارف ها روسری های ترندی هستند که جنس های مختلفی از جمله ساتن، ابریشمی و نخی دارند.
شما می توانید مینی اسکارف ها را با اکثر استایل های خود به خوبی ست کنید. ولی استایلی که امسال ترند است کت ها اورسایز همراه با شلوار های بگی و مینی اسکارف های نخی و یا ساتن می باشند.
طرح مینی اسکارف های پرطرفدار شامل : مینی اسکارف های طرح پلنگی و مینی اسکارف های توپی و در آخر پرطرفدارترین مینی اسکارف در فصل بهار مینی اسکارف های گل دار با طرح گل بابونه ای می باشند.

 

شال های نخی 

ویژگی های شال و روسری مناسب

خرید شال نخی یاسی

شال های نخی معمولا در فصل های گرم سال استفاده می شوند مثل بهار، تابستان و ... شما می توانید شال های نخی خود را با مانتو های نخی و یا شومیز های تک رنگ ست کنید. شال های نخی تنوع طرحی و رنگی بسیار زیادی دارند. پس در این مورد دیگر لازم نیست نگران پیدا نکردن طرح و رنگ دلخواهموان باشیم.
شال های نخی منگوله دار از جمله شال های پر فروش در دو یا سه سال اخیر بوده اند. در کنار شال های منگوله دار نخی شال های تک رنگی بسیار طرفدار دارند.

 

شال های طرح سنتی

چه جوری شال و روسری مناسب انتخاب کنیم

خرید شال سنتی طرح هندی

 در انتخاب شال و روسری مناسب، شال های طرح سنتی را بیشتر می توانید برای حضور در مهمانی های خاص استفاده کنید. قواره ی این شال ها بلند نیست. و معمولا این نوع شال های ساده بوده و در حاشیه ی آنها طرح سنتی بکار رفته است. شال های طرح سنتی در رنگ های متنوعی تولید می شوند ولی پرفروش ترین رنگ امسال برای این مدل از شال ها رنگ سبز بوده است.
ولی در کل رنگ های مشکی و قرمز نیز بسیار پرطرفدار است.
شما می توانید شال های طرح سنتی را همراه با مانتو های طرح سنتی به خوبی ست کنید و حتی مانتو های بلند ساده و یا مانتو های طرح کلوش که در آن تکه های طرح سنتی کار شده را می توانید همراه با شال های طرح سنتی در یک استایل به کار ببرید.

 

شال های پلیسه ای منگوله دار 

قوانین انتخاب شال و روسری مناسب

خرید شال پلیسه منگوله دار وارداتی

شال های پلیسه ای همیشه پرطرفدار بوده و بهترین گزینه برای ساختن یک استایل کژوال می باشد. این مدل شما رنگ های بسیار متنوعی دارد. شما می توانید در استایل خود رنگ شال و رنگ کفش و کیف خود را ست کنید. و همراه با شلوار های بگی و یا شلوار های مام استایل در ادامه با پوشیدن مانتو کوتاه و یا شومیز ترکیب خود را کامل کنید.

 

شال های ژاکارد 

رازهای انتخاب شال و روسری مناسب با فرم صورت

خرید شال سبز ژاکارد

شال های ژاکارد ضد چروک و با یک بافت عالی از پارچه هستند . این نوع شال بسیار شیک بوده و برای مهمانی و مجالس انتخاب عالی ای می تواند باشد. شال های ژاکارد سبک هستند و بر روی سر شما لیز نخواهند خورد پس می توانید با خیال راحت این نوع شال را انتخاب کنید.
شال های ژاکارد تک رنگ را می توانید با مانتو های طرح دار ولی نه خیلی شلوغ ست کنید. رنگ پرطرفدار امسال برای فصل های تابستان و بهار رنگ سبز است شما می توانید شال ژاکارد سبز رنگ را همراه با مانتو سفید با طراح های پراکنده و ریز سبز رنگ ست کنید.
شلوار های 90 سانتی اسکینی و یا شلوار های دمپا گشاد جین آبی روشن برای تکمیل این استایل فوق العاده خواهد بود.
در این ترکیب اگر از شال تک رنگ استفاده می کنید سعی کنید رنگ کیف و شالتان ست باشد تا جلوه ی بهتری به استایل شما داده شود.

نکات مهم انتخاب شال و روسری مناسب!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟