رنگ سبز ترند سال را چگونه ست کنیم؟

سبز ترندی رو چطور ست کنیم؟
خلاصه

سبز ترند و نحوه استایل با سبز ترندی 1401-2022، ست رنگ سبز با سرخابی، فیلی، ذغالی، سفید، کرم، صورتی و مشکی. به همراه چند ایده برای استایل با سبز ترند. برای اینکه مکمل های رنگ سبز را بدانید با ما همراه شوید.

1401/2/26
16904 بازديد
سبز ترندی رو چطور ست کنیم؟

ست های سبز ترند چگونه هستند؟

ست های سبز ترند چگونه هستند؟ سبز را چگونه در ترکیب استایلمان بکار ببریم؟ شیک ترین استایل ها با ترکیب رنگ سبز ترند چگونه ساخته می شوند؟ مکمل رنگ سبز ترند کدام ها هستند؟ مانتو های ترند همراه با رنگ سبز چگونه می باشند؟ برای پاسخ به تمامی این سوال ها ادامه ی مقاله از مجله کالاتیتر را بخوانید.
شاید متوجه ی این موضوع شده باشید که امسال بهار و تابستان چه نوع رنگی از سبز ترند شده است. و خانم های با سلیقه سبز را که رنگی شاد و زنده و پرشور می باشد در ترکیب استایل خود به عنوان رنگ اصلی بکار ببرند. این نوع سبز را که بیشتر به آبی فیروزه ای تمایل دارد می توانید همراه با رنگ های متعدد شاد و تیره به خوبی ست کنید.

 

استایل با سبز ترندی

خرید و قیمت شال سبز ژاکارد

رنگ سبز علاوه بر اضافه کردن شور و نشاط خاص به استایل شما باعث می شود شما بتوانید به خوبی بدرخشید.
در ترکیب استایل شما می توانید گاها از رنگ شال و روسری سبز استفاده کنید، یا از مانتو سبز و یا اکسسوری های خود را سبز رنگ انتخاب کرده و در استایلتان استفاده کنید.
رنگ سبز ترندی مایل به آبی فیروزه ای یک رنگ اشرافی بوده به همین دلیل استایل شما را خاص تر نشان خواهد داد. این رنگ بدلیل براق و خوش رنگ بودن چشم مخاطبان شما را خیره خواهد کرد.

 

رنگ سبز در استایلمان چگونه استفاده کنیم؟

شال سبز ترند رو چطور ست کنیم

خرید و قیمت شال پلیسه منگوله دار

 

ست سبز ترند همراه با کرم و مشکی 

ست رنگ سبز ترند همراه با کرم و مشکی 

رنگ های کرم و مشکی رنگهای نود و پرطرفدار بوده که شما می توانید با رنگ سبز ترند به خوبی آنها را ست کنید. بدلیل خنثی بودن رنگ مشکی و کرم رنگ سبز در استایل شما می تواند خود را به خوبی نشان دهد.
بهتر است مانتوی خود را بصورت اور سایز به رنگ کرم انتخاب کنید. دقت داشته باشید که برای کت های فیری سایز یقه های بزرگ مد است چرا که استایل شما را از رسمی بودن خارج کرده و باعث می شود استایل شما کژوال تر باشد. در مرحله ی بعد انتخاب رنگ لباس زیر کت است که شما می توانید آن را به رنگ مشکی انتخاب کنید.

رنگ شلوارتان را ترجیحا با رنگ کتتان ست کنید تا رنگ سبز بتواند خود را بهتر نشان دهد. برای شال و اکسسوری هایی مثل کیف سبز بسیار زیبا و جذاب خواهد بود. بصورت کلی این نوع از سبز باعث می شود پوست شما براق تر به نظر بیاید.

 

ترکیب رنگ سفید همراه با سبز و زغالی 

ترکیب رنگ سفید همراه با سبز و زغالی 

رنگ سفید برای تابستان همیشه پرطرفدار بوده است. اگر از ترکیب رنگ مشکی و سفید خسته شده اید بهتر است رنگ های دیگر را جایگزین رنگ مشکی کنید. برای حل این مشکل بهترین رنگ می توانید رنگ زغالی باشد. این رنگ علاوه بر خنثی بودن بسیار شیک و ترند می باشد.
رنگ سفید را برای شال خود انتخاب کنید تا به استایل شما حال و هوای تابستانی بدهد. سپس مانتو و یا کت خود را به را به رنگ سبز انتخاب کنید. در مرحله ی بعد بهتر است رنگ شلوار خود را یک رنگ خاص و جدید انتخاب کنید. رنگ زغالی این قابلیت را دارد تا استایل شما را خاص تر کند. در نهایت اگر شلوار بگی زغالی را همراه با مانتو و شال خود بپوشید و استایل خود را تکمیل کنید.
این ترکیب را شما می توانید برای قرار های دوستانه ، خرید و گشت و گذار در شهر به راحتی استفاده کنید.

 

ست سبز ترندی به همراه سفید 

ست سبز ترندی به همراه سفید 

اگر به دنبال استایلی فانتزی همراه با رنگ سبز ترند هستید می توانید مانتو خود را سبز انتخاب کنید. رنگ سفید را به این ترکیب برای زیر مانتو و شال خود اضافه کنید.
در استایل های فانتزی بهترین ترکیب همراه با سبز ترندی و سفید رنگ جین آبی روشن می باشد.
کفش های پاشنه دار در این ترکیب فراموش نشود.

 

ترکیب رنگ سبز به همراه فیلی و سفید

ست رنگ سبز ترند به همراه فیلی و سفید

ترکیب رنگ در استایل معرف شخصیت شما می باشد. هرچه این ترکیب ها روشن تر باشند شما به دیگران فردی پر انرژی تر معرفی خواهید شد. بهتر است برای زیباتر دیده شدن در این ترکیب از رنگ های فیلی و سفید همراه با سبز استفاده کنید.
فیلی رنگ روشن، خنثی و خاصی می باشد که در ست کردن همراه با سایز اجزای استایل کمتر به آن توجه شده است.
بهتر است رنگ سبز ترندی را برای مانتو و رنگ سفید را برای اکسسوری هایی مثل کیف و کفش استفاده کرده و فیلی را برای شلوار و شال خود بکار ببرید.

 

ترکیب رنگ سبز همراه با صورتی

ست رنگ سبز ترند همراه با صورتی

صورتی پاستلی رنگی است که در تابستان و ماه های گرم سال بسیار محبوب است. صورتی پاستلی باعث می شود شما استایلی دخترانه تر داشته باشید. اگر می خواهید از رنگ سبز در استایل خود همراه با صورتی استفاده کنید بهتر است رنگ صورتی پاستلی باشد. چرا که برای دیده شدن رنگ سبز بهتر است در کنار رنگ های خنثی و یا کمرنگ بیاید.

 

ترکیب رنگ سبز همراه با سرخابی 

ست سبز ترندی و سرخابی

اگر می خواهید استایلی بسیار پر انرژی داشته باشید ترکیب های رنگی قبل را همراه با سبز ترندی کنار بگذارید. بهتر است از رنگی استفاده کنید که شما را جسور تر و شاد تر نشان دهد. قطعا رنگ سرخابی رنگی است که مورد استقبال اکثر خانم های جوان و مسن قرار میگیرد.
رنگ شادی که همه ی جامعه می توانند از آن به خوبی استفاده کنند. این رنگ برای فصل های بهار و تابستان بسیار جذاب می باشد.
شما می توانید در این ترکیب با کنار هم قرار دادن رنگ سرخابی و سبز توجهات را به سمت خود معطوف کنید.

 

ترکیب رنگ سبز همراه با استخونی

ترکیب رنگ سبز همراه با استخونی

رنگ استخونی رنگی خنثی است. این رنگ بیشتر به رنگ کرمی تمایل دارد و شما می توانید با اضافه کردن سبز به این ترکیب استایل خود را منحصر به فرد تر نشان دهید.
رنگ استخوانی به دلیل خنثی بودن باعث می شود سبز به خوبی در این استایل اثرگزاری خود را نمایان کند و به خوبی بدرخشد.
بهتر است اکسسوری هایی مثل کیف و کفش و شال خود را استخوانی انتخاب کنید.  در انتخاب شلوار مناسب با محلی که قرار است در آن حضور پیدا کنید مدل آن را همراه با رنگ استخوانی ست کنید. در نهایت رنگ اصلی استایل خود را که همان رنگ سبز است برای مانتو بگذارید تا جلوه ی بهتری داشته باشد.

 

ترکیب رنگ مشکی همراه با سبز

ست رنگ سبز با مشکی

مشکی یکی از پرطرفدار ترین رنگ ها چه در بین خانم ها و چه در بین آقایان می باشد. رنگ مشکی بدلیل خنثی بودن ترکیب آن با رنگ مشکی بسیار شیک خواهد بود ولی دقت داشته باشید در استایل خود رنگ اصلی و مبنا را سبز قرار دهید .
می توانید شال، کیف و اکسسوری های خود را مشکی و مانتو را سبز انتخاب کنید.

 

سبز ترندی رو چطور ست کنیم؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟