‌نکاتی که قبل از خرید مانتو که باید بدانید! کالاتیتر

چگونه یک مانتو خوب بخرید؟
خلاصه

نکات خرید مانتو براساس رنگ، مکان، فصل. راهنمای کامل نکات خرید مانتو بلند و کوتاه و همچنین بررسی نحوه خرید یک مانتو با قیمت مناسب.

1401/3/8
1160 بازديد
چگونه یک مانتو خوب بخرید؟

نکات مهم خرید مانتو

نکات خرید مانتو؛ مانتو یکی از اصلی ترین پوشش خانم های ایرانی است. مانتوها در فصول مختلف سال طرح ها و و رنگ های متنوعی دارند. بهترین اکسسوری برای ست کردن همراه با مانتو شال، کیف و کفش ها هستند. ترکیب رنگ در هنگام استایل با مانتو بیشترین تاثیر را در نشان دادن شخصیت شما خواهد داشت.

مانتوهای بلند، مانتوهای کوتاه، مانتوهای گشاد و تنگ هرکدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند و هرکدام برای دسته های مختلفی از افراد مناسب است که در ادامه آن ها را با هم در مجله کالاتیتر بررسی خواهیم کرد.

نکات خرید مانتو با مناسب ترین قیمت را در بازار به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید همیشه با کیفیت ترین ها با مناسب ترین قیمت و زیباترین طرح ها بپوشید.

راهنمای حخرید مانتو

خرید مانتو دو تیکه بلند

مانتوی بلند برای کدام استایل مناسب تر است؟

نکات و راهنمای خرید مانتو

خرید مانتو بلند عروسکی

یکی از نکات خرید مانتو بلند این است که اگر می خواهید قد بلند و کشیده ای داشته باشید، این مانتوها برای شما مناسب است. مانتوهای بلند و اورسایز که جدیدا مد شده است باعث می شود شما کمی پرتر از حد معنول نشان دهید. ولی اگر می خواهید لاغرتر به نظر برسید مانتوهای بلند راسته مناسب ترین گزینه است.

مانتوهای بلند سنتی برای مجالس بسیار شیک خواهد بود. ولی اگر قصد دارید برای مهمانی های دوستانه از مانتوهای بلند استفاده کنید می توانید از مانتوهای بلند و فری سایز رو انتخاب کنید زیرا بسیار شبک هستند و فرم بدن شما را زیباتر نشان می دهند.

همراه با مانتوهای بلند می توانید از شلوار جین اسکینی بپوشید و اگر قد مانتوی شما تا کمی بالاتر از مچ پایتان بود می توانید با صندل های ساحلی یا پاشنه مبلی استایل خود را تکمیل کنید.

نکات خرید مانتوی کوتاه

راهنمای خرید مانتو کوتاه

خرید مانتو کوتاه پرچ دار

مانتوهای کوتاه می توانند به استایل شما حالت اسپرت یا فانتزی بدهند. مانتوهای کوتاه که اکثرا رنگ های پاستلی دارند و کلوش هستند و در دوخت آن ها از پیله استفاده شده است، برای مهمانی های دوستانه و مجالس خاص بسیار شیک هستند. 

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که همراه با این مدل مانتوها چه شلواری مناسب است؟ پیشنهاد ما به شما برای داشتن یک استایل ترند و جدید استفاده از شلوارهای بگی، بوت کات و دمپا گشاد است.

البته پوشیدن جین اسکینی با مانتوی کوتاه و کفش پاشنه بلند هیچ وقت از مد نخواهد افتاد.

یکی دیگر از نکات خرید مانتو توجه به جنس پارچه و نحوه دوخت آن میباشد. پارچه های متفاوتی در بازار وجود دارند . مانند پارچه هایی که چروک نمی شوند و یا پرز نمیگیرند. پارچه هایی که چروک نمی شوند معمولا برای افرادی مناسب است که در طول هفته از مانتو بیشتر استفاده می کنند مانند مانتوهای اداری و... .

مانتوها انواع متفاوتی دارند از جمله مانتوهای دانشجویی، مانتوهای اداری، مانتوهای مجلسی و مانتوهای ساده.

مانتوهای ساده را با اکثرا استایل ها به خصوص کژوال و اسپرت به خوبی می توانید ست کنید.

یکی‌ از ایده آل ترین مدل مانتو ها که بسیار ترند شده است، مانتوها و کت های فری سایز هستند که در قدهای کوتاه و بلند در بازار موجود هستند. در وسط این مانتوها و کت ها برای زیبایی کمربندهای پهن و باریک استفاده میشود. این کار باعث می شود در بین بالاتنه و پایین تنه شما یک توازن ایجاد شده و شما را خوش استایل تر نشان می دهد.

نکات خرید مانتو براساس رنگ

چگونه مانتویی خوب بخریم

خرید مانتو شومیزی دکمه دار

در بخش انتخاب رنگ به فصل ها دقت داشته باشید. به طور مثال در فصل های زمستان از رنگ های خاکسترییا آبی استفاده نکنید چرا که این کار باعث می شود شما خسته و افسرده به نظر بیاید.

در فصل های بهار و تابستان می توانید از رنگ های شاد و پاستلی استفاده کنید زیرا باعث می شود شما فردی شاد و خوش ذوق دیده شوید.

در زمستان رنگ های تیره مثل سبزه تیره، قهوه ای، شکلاتی و جگری و... بسیار شیک خواهند بود.

در پاییز رنگ نارنجی، قهوه ای، خردلی، و کرمی از جمله رنگ های پرطرفدار برای انتخاب مانتو در این فصل می باشد. 

 در انتخاب رنگ مانتو  مهم ترین نکته قبل از هر چیزی، رنگ پوست شما است. اگر رنگ پوست شما روشن باشد رنگ های سرد باعث بی روح نشان دادن صورت شما می شود. و رنگ های تیره تر و یا جیغ تر شما را سرحال تر جلوه خواهد داد.

 

مانتوهای شیک با قیمت ارزان را از کجا بخریم؟ 

راهنمای انتخاب و خرید مانتو

خرید مانتو کوتاه دخترانه دکمه دار

این روزها همه افراد به دنبال به دنبال جایی هستند که علاوه برکیفیت بالای کار قیمت مناسب تری نسبت به فروشگاه های دیگر داشته باشد. 

با توجه به گسترش فروش اینترنتی شما می توانید طرح خود را از فروشگاه های اینترنتی در هر کجای ایران ببرسی کرده، باهم مقایسه کنید و در نهایت با سنجیدن اعتبار فروشگاه کالای موردنظر خود را سفارش دهید.

یکی از بزرگ ترین مزیت های خرید اینترنتی تنوع اجناس می باشد. چرا که شما می توانید در چند دقیقه چندین فروشگاه را با یکدیگر مقایسه کنید. در صورتی که در فروش حضوری  بحث زمان و مکان مانع از انجام چنین کاری می شود.

 

 

چگونه یک مانتو خوب بخرید؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟