معرفی جدیدترین مدل صندل های زنانه و دخترانه برای تابستان ۱۴۰۱!

معرفی جدیدترین مدل صندل های زنانه تابستان ۱۴۰۱!
خلاصه

جدیدترین مدل صندل های زنانه و دخترانه، صندل های گیس بافت، صندل های زیبای زنانه تابستانی، کنفی، مجلسی، شیشه ای، لژدار. همچنین معرفی صندل های زنانه زیبا و با کیفیت همراه با قیمت مناسب.

1401/3/10
2484 بازديد
معرفی جدیدترین مدل صندل های زنانه تابستان ۱۴۰۱!

جدیدترین مدل صندل های زنانه و دخترانه برای تابستان ۱۴۰۱

جدید ترین مدل صندل های زنانه و دخترانه، خانم ها و دختران جوان برای فرا رسیدن فصل تابستان لحظه شماری می کنند. زیرا پوشیدن لباس ها و صندل های تابستانی با آن همه طرح و رنگ شاد و زیبا، همه را هیجان زده می کند. در تابستان به صندل ها توجه ویژه ای می شود و یکی از مهم ترین آیتم ها در استایل های تابستانی می باشد. ما در این مطلب می خواهیم به معرفی جدیدترین مدل صندل های زنانه و دخترانه برای تابستان ۱۴۰۱ بپردازیم تا بتوانید یک استایل شیک و ترندی داشته باشید پس با مجله کالاتیتر همراه شوید.

اگر تصور می کنید که می توانید بدون داشتن  یک صندل زنانه زیبا، استایل شیکی در تابستان داشته باشید باید بگوییم که کاملا اشتباه می کنید. شما در کنار دیگر آیتم های استایلتان نیاز به خرید صندل زنانه جدید و به روز را دارید زیرا صندل یک پاپوش  تابستانی است که در هنگام استفاده از آن بخش هایی ازاهای شما در معرض هوای آزاد قرار میگیرد و از گرم شدن پاهای شما جلوگیری می کند. تنوع صندل های زنانه بسیار زیاد است با ما همراه شوید تا جدیدترین مدل صندل های زنانه و دخترانه را به شما معرفی کنیم.

 

صندل های گیس بافت برای یک تابستان شاد

صندل گیس بافت جدید

خرید صندل گیس بافت پهن

یکی از پرطرفدارترین و جدیدترین مدل صندل های زنانه و دخترانه زیبا، قطعا صندل های گیس بافت هستند. این مدل از صندل ها با طراحی و دوخت ظریفی که دارند، بیشتر ظرافت و زنانگی شما را نمایش می دهد. اگر می خواهید در جمع های دوستانه و دوره همی ها بدرخشید؛ پیشنهاد ما به شما  صندل های زنانه گیس بافت است. 

 

صندل های دخترانه لژدار مد همیشگی 

جدیدترین مدل های صندل لژدار

خرید صندل لژدار عسل

یکی از مدل های راحت و جذاب سال ۲۰۲۲ که از سال های گذشته مد بوده است صندل های لژ دار هستند‌ که برای استایل های دخترانه و اسپرت کاملا مناسب است. این مدل از صندل های زنانه و دخترانه شیک تا حدی شبیه کفش های اسپرت هستند اما از صندل های زنانه نیز محسوب می شوند. پاشنه این صندل ها از مواد لاستیکی و به صورت یکسره تولید می شود و لژهای راحتی دارند‌

 

صندل های زیبای شیشه ای

جدیدترین صندل های طلقی زنانه

خرید صندل طلقی زنانه

یکی دیگر از جدیدترین مدل صندل های زنانه و دخترانه برای بهار و تابستان ۲۰۲۲، صندل های شیشه ای دلبر هستند. این صندل زنانه و دخترانه رویه و پاشنه هدی شفافی دارند و همین دلیل جذابیت زیاد آن ها است. این مدل صندل جذابیت فوق العاده ای به پاهای شما می دهد و ناخودآگاه ما را یاد داستان های پرنسس ها می اندازد. شما با این صندل های شیشه ای می توانید در هر مجلسی زیبا و خوش استایل به نظر برسید.

 

صندل های انگشتی یکی از مهم ترین آیتم ها برای تابستان

جدیدترین صندل های انگشتی

خرید صندل زنانه گیس بافت

صندل های انگشتی یا وج (wedge)، معمولا بدون پاشنه هستند و پوشش کمی در شصت پا دارند. البته صندل های انگشتی پاشنه دار هم وجود دارد. جنس این نوع صندل معمولا ابری، کنفی، چرمی و یا انواع دیگر است اما ظاهر همه آن ها تقریبا یکی می باشد. این مدل صندل برای استایل های بوهو، مناسب است. شما می توانید برای این استایل از یک کلاه تابستانی و یو مانتوی ساحلی پر نقش و نگار استفاده کنید.

 

صندل های پاشنه بلند و مجلسی

جدیدترین صندل های مجلسی

خرید صندل بندی زنانه نیلو

در لیست جدیدترین مدل صندل های زنانه و دخترانه، صندل های پاشنه بلند و مجلسی وجود دارند‌. این صندل ها با داشتن پاشنه های باریک و ضخیم انتخاب بسیار خوبی برای مهمانی های شما به شمار می آید. این مدل از صندل ها را می توانید با لباس های رسمی و مجلسی ست کنید. صندل های پاشنه بلند شکل ظریف و زیبایی دارند که می تواند زوایای زنانه شما را نمایش دهد. 

 

صندل های بنددار شیک تر از همیشه

جدیدترین صندل های بند دار

خرید صندل بندی تابستونی

صندل های بند دار همانطور که از نامشان مشخص است دارای یک بند بلند هستند که دور مچ پای شما می پیچد. این مدل از جدیدترین صندل های زنانه و دخترانه برای کسانی که می خواهند پاهایشان در معرض بیشتر هوا قرار بگیرد، مناسب است. صندل های بند دار معمولا تخت هستند اما در مدل های پاشنه دار  هم ساخته می شوند که برای مجالس مناسب تر است. این صندل نیز برای استایل های بوهو مناسب می باشد.

 

صندل های کنفی نرم و راحت

جدیدترین صندل های کنفی

خرید صندل انگشتی کنفی

صندل های کنفی به صندل های حصیری نیز معروف هستند. این مدل از صندل ها از قدیم الایام تا کنون وجود داشته و شما می توانید ردپایاین صندل را در طول تاریخ مشاهده کنید. صندل های کنفی یکی از پرطرفدارترین صندل های زنانه و دخترانه می باشند. مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید این مدل از صندل ها وجود دارد؛ جنس کنف آن می باشد. جنس کنف صندلی که می خرید باید بسیار نرم باشد تا در استفاده طولانی مدت باعث آسیب به پوست پاهای شما نشود.

صندل های زنانه ریشه تاریخی دارند و در همه جای دنیا از صندل ها با شکل و طرح های متفاوت استفاده می کنند. در این مطلب شما را با جدیدترین مدل صندل های زنانه و دخترانه آشنا کردیم. برای خرید جدیدترین مدل صندل می توانید به سایت کالاتیتر مراجعه کنید. 

معرفی جدیدترین مدل صندل های زنانه تابستان ۱۴۰۱!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟