معرفی جدیدترین مدل شال و روسری در تابستان ۱۴۰۱!

جدید ترین ترند شال و روسری در بهار و تابستان!
خلاصه

جدیدترین مدل شال و روسری ۱۴۰۱-۲۰۲۲ در تابستان و بهار، مدل های جدید شال و روسری نخی، پلیسه، سنتی، آبرنگی و مینی اسکارف ها. معرفی شال و روسری های ترند تابستان و بهار.

1401/3/17
1736 بازديد
جدید ترین ترند شال و روسری در بهار و تابستان!

جدیدترین مدل  شال و روسری ۱۴۰۱

جدیدترین مدل های شال و روسری ۱۴۰۱ تابستان و بهار را در سایت کالاتیتر به شما معرفی خواهیم کرد. این شال و روسری های شیک و جذاب از بهترین مدل های سال ۱۴۰۱ می باشند. شما می توانید با خیال راحت و آسوده از بین این مدل های پرطرفدار و پرفروش یکی را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید. 

اما قبل از خرید شال و روسری باید به چند نکته مهم توجه کنید تا استایل شیک و جذابی داشته باشید. یکی از این نکات نحوه ست کردن شال و روسری با استایلتان است. پس این نکته مهم را در انتخاب جدیدترین مدل شال و روسری ۱۴۰۱ در نظر بگیرید که هر چقدر شال و روسری شما زیبا و شیک باشد اما با استایل شما همخانی و هماهنگی نداشته باشد، نه تنها تاثیر مثبتی ندارد بلکه می تواند استایل شما را بد جلوه دهد. 

 

جدیدترین مدل شال و روسری، شال های سنتی و مکرومه بافی

جدیدترین مدل شال و روسری طرح سنتی

خرید شال مشکی سنتی

شال و روسری های سنتی و مکرومه بافی یکی از شیک ترین ترندهای سال ۲۰۲۲ می باشد. مکرومه بافی یکی از سنت های قدیمی ایران باستان می باشد که این روزها در دنیای مد برای خود جا باز کرده اند. پارچه های سنتی و مکرومه بافی استایل شما را خاص و شیک جلوه میدهند. اگر قصد دارید یک شخصیت متفاوت در مهمانی ها و دورهمی های خود داشته باشید شال های سنتی و مکرومه بافی بهترین گزینه هستند. 

 

مدل جدید شال و روسری طرح آبرنگی 

جدیدترین مدل شال و روسری طرح آبرنگی

خرید روسری نخی نارنجی

یکی دیگر از جدیدترین مدل شال و روسری ۱۴۰۱، شال و روسری های طرح آبرنگی می باشند. این شال و روسری ها به دلیل داشتن رنگ های شاد در طرح به کار رفته برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسب هستند. جنس شال و روسری های آبرنگی معمولا نخ می باشد که برای فصل های گرم قابل استفاده می باشد. این مدل شال و روسری به دلیل هارمونی رنگی که دارد می توانید با هر نوع استایلی ست کنید.

 

شال و روسری جدید، مینی اسکارف ها

جدیدترین مدل شال و روسری مینی اسکارف

خرید مینی اسکارف سفید مشکی

یکی از جذاب ترین مدل های جدید شال و روسری ۱۴۰۱ که امسال بسیار پرطرفدار و پرفروش بوده است؛ مینی اسکارف ها می باشند. نحوه بستن مینی اسکارف ها به صورت های مختلفی است اما معمول ترین روش بستن مینی اسکارف ها به صورت بستن به پشت سر می باشد. روشی که مادربزرگ ها برای انجام کار در خانه استفاده می کردند. مینی اسکارف ها در سرتاسر دنیا مورد استقبال قرار گرفتن و افراد مشهور خارجی و ایرانی از آن به عنوان اکسسوری در استایل یا پوشش سر خود استفاده می کنند.

 

جدید ترین مدل شال و روسری ۱۴۰۱ پلیسه

جدیدترین مدل شال و روسری پلیسه 1401

خرید شال پلیسه منگوله دار وارداتی

شال و روسری پلیسه یکی از مدل هایی هستند که هر سال در لیست جدیدترین مدل شال و روسری قرار میگیرند. این جنس شال و روسری هیچگاه از مد نخواهند افتاد. شما می توانید شال و روسری های پلیسه را در طیف های رنگی مختلف خریداری کنید و چندین سال پیاپی استفاده کنید بدون اینکه نگران قدیمی شدن آن باشید. 

 

روسری های قواره دار در لیست جدیدترین مدل شال و روسری

جدیدترین مدل شال و روسری قواره دار 1401

خرید روسری نخی طرح آبرنگی

روسری های قواره دار یکی دیگر از جدیدترین مدل شال و روسری های ۱۴۰۱ می باشد و برای ست کردن با انواع مانتوهای تابستانی مناسب هستند. می توانید یک مانتوی  رنگ نود و یا خنثی را در ست کردن با روسری های قواره دار طرح آبرنگی استفاده کنید. دقت کنید ست کردن این مدل روسری ها با مانتوهایی که طرح شلوغ دارتد اشتباه بزرگی است زیرا استایل شما را زیبا جلوه نخواهد داد.

 

مدل جدید شال و روسری مجلسی ژاکارد 

جدیدترین مدل شال و روسری ژاکارد 1401

خرید شال مجلسی ژاکارد

شال و روسری های ژاکارد به عنوان شال و روسری های مجلسی شناخته می شوند. پارچه های ژاکارد در کنار اینکه استایل شما را شیک و مجلسی نشان می دهند؛ دیرتر چروک می شوند. شال و روسری های ژاکارد برای استایل های الگانت بسبار مناسب می باشند زیرا استایل شما را گران تر نشان می دهد. شما می توانید با شال و روسری های ژاکارد در مهمانی ها بدرخشید.

 

جدیدترین مدل شال و روسری، روسری های توری

جدیدترین مدل شال و روسری توری 1401

خرید مینی اسکارف توری بابونه

شال و روسری های توری را که این روزها بسیار ترند شده است، می توانید در فیلم های دهه ۷۰ میلادی نیز مشاهده کنید. شال و روسری های توری برای استایل های مجلسی و دوره همی های دوستانه بسیار مناسب است زیرا با هر ستایلی به راحتی ست می شود. به دلیل جنس توری که این شال و روسری ها دارند؛ در فصل تابستان و اواخر بهار بیشتر مورد  استقبال قرار میگیرد.

 

جدید ترین ترند شال و روسری در بهار و تابستان!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟