معرفی ۷ مدل از مانتوهای تابستانی خنک ۱۴۰۱!

7 مدل مانتو تابستانی و خنک برای روزهای گرم!
خلاصه

مانتوهای تابستانی خنک و شیک، معرفی هفت مدل مانتو تابستانی دخترانه و زنانه جدید، مانتو تابستانی اسپرت، مانتوهای جلو بسته، عروسکی ، کوتاه، شومیزی و دکمه دار.

1401/3/21
3829 بازديد
7 مدل مانتو تابستانی و خنک برای روزهای گرم!

هفت مدل از مانتوهای تابستانی برای هوای گرم 

در هنگام خرید مانتوهای تابستانی در فصل گرم سال، اولین و مهم ترین اصل در ست کردن استایل شما در نظر گرفتن خنک بودن مانتو شما است. مواردی که در خنک بودن مانتوها بسیار تاثیرگذار است در اولین مرحله جنس پارچه سپس مدل مانتو تابستانی می باشد. با مجله کالاتیتر همراه شوید تا آنها را بررسی کرده و در ادامه چند مدل از خنک ترین مانتوهای تابستانی را برای شما نام خواهیم برد. 

مانتوهای تابستانی در مرحله اول باید نازک باشد و به تن نچسبد. از جمله مناسب ترین مانتو برای هوای گرم مانتویی است که جنس پارچه آن نخی باشد پ. مانتوهایی که از پارچه های نخی ریز بافت تولید می شوند‌ عرق و رطوبت را از شما دور می کنند و شما می توانید در این مدل پارچه ها احساس راحتی کنید‌

اگر قصد دارید از شومیزهای چهارخانه با طرح لباس مردانه استفاده کنید؛ بهتر است مانتوهایی را بپوشید که  جنس پارچه آن پوپلین است. این نوع پارچه برای فصل های گرم سال مناسب است.

پارچه های نخ کبریتی پارچه هایی هستند که تنوع رنگ و مدل های فراوانی دارند و شما می توانید با این نوع از پارچه، شلوارهای تابستانی و کت های تابستانی زیبایی را بدوزید و یا مانتوهای موجود در بازار را از این جنس تهیه نمایید. 

مانتوهای تابستانی که با پارچه لتین دوخته می شوند به دلیل گردش هوا در این جنس از مانتو،  باعث می شود تن شما در تمام طول روز خنک بماند. در نتیجه این نوع و جنس از مانتو برای تابستان انتخاب بسیار مناسبی است.

 

رنگ مانتوهای تابستانی

مانتوهای تابستانه ترجیحا باید رنگ های روشنو یا رنگ های پاستلی داشته باشند. ولی اگر قصد دارید از رنگ های تیره استفاده کنید؛ اکسسوری و یا شلوار و شال خود را در تضاد با آن رنگ انتخاب کنید. و یا جنس پارچه تیره رنگ خود را نازک و خنک بردارید تا دچار گرمازدگی نشوید. رنگ های خنثی مثل کرمی، طوسی و... از شما دربرابر گرما محافظت می کنند.

رنگ آبی پاستلی برای خنک تر نشان دادن استایلتان مناسب ترین رنگ می باشد چرا که حس یاد آور هوای سرد می باشد‌

 

برش و مدل مانتوهای تابستانی

مانتوهای تابستانی حریر

خرید مانتو حریر آستین فرشته

علاوه بر تاثیر رنگ بر خنکی مانتو، برش و مدل مانتوهای تابستانی تاثیر فراواتی در راحتی ما دارد. اینکه مانتو به بدنمان بچسبد شاید همه ما را خیته و کلافه بکند مخصوصا اگر در تایم اداری و یا ساعات گرم روز باشد. اگر به قصد خرید و یا گردش از خانه خارج می شوید، بهتر است مانتوهای جلوباز و نخی را استفاده کنید. اماتگر قصد دارید در طول روز به مکان های رسمی و ادارات بروید بهتر است از مانتوهایی با برش آزاد و گشاد استفاده کنید تا کمی از شدت گرما کم کمد. 

مانتوهای تابستانی بدون یقه، جز محبوب ترین مانتوهای آنرمال و یا غیر رسمی است. این مدل مانتو به دلیل خنک بودن در قسمت گردن در تابستان بسیار پرکاربرد می باشد. 

 

مانتو های کوتاه دکمه دار

مانتو های تابستانی، مانتو دکمه دار

خرید مانتو کوتاه دخترانه دکمه دار

مانتوهای کوتاه در فصل های گرم سال‌، یکی از محبوب ترین انواع مانتوها هستند. ازن مدل از مانتوها اکثرا رنگ های روشن و جتس نخی دارند. پارچه های نخی گردش هوا را راحت تر کرده و از مرطوب شدنبدن شما جلوگیری می کند.

شما می توانید همراه با این مدل از مانتو شلوارهای دمپا گشاد و با شلوارهای مام استایل بپوشید. شلوارهای جین برای ماه های گرم سال انتخاب مناسبی نمی باشد ولی اگر قصد دارید بااینمدل از مانتو شلوار جین بپوشید؛ بهتر است شلوارهای گشاد را انتخاب کنید تا به پاهایتان نچسبد.

 

مانتوهای تابستانی کوتاه پرچ دار

مانتوهای تابستانی، مانتو کوتاه

خرید مانتو کوتاه پرچ دار

اگر قصد دارید با مانتوهای تابستانه استایلی اسپرت داشته باشید، میتوانید از مانتوهای پرچ دار استفاده کنید. این مانتو را علاوه بر جین اسکینی می توانید با شلوار اسلش و کتونی نیز ست کنید. رنگبندی این مدل مانتوهای تابستانی بسیار می باشد اما محبوب ترین رنگ برای تابستان رنگ های روشن هستند. 

این مدل مانتو در قسمت کمر جمع شده و در قسمت بالایی و پایینی شما توازن ایجاد کرده است که شمارا خوش استایل تر نشان خواهد داد‌.

 

مانتوهای تابستانی خنک، مانتو شومیزی

مانتو تابستانی خنک، مانتو شومیزی

خرید مانتو شومیزی دکمه دار

مانتوهای شومیزی به دلیل سادگی محبوبیت پیدا کرده اند. این مدل مانتو با پارچه هایی از جنس متفاوت دوخته می شوند اما قد مانتو بین ۷۵ الی ۸۵ است. و به دلیل سادگی و برش در طرح پارچه، شما می توانید آن را در مکان های متفاوت از آن استفاده کنید. 

رنگبندی این مدل از مانتوهای تابستانی ۱۴۰۱ متفاوت است. شما می توانید آن را با اکثرا کفش و شلوارها بپوشید. ولی معمولا همراه با این مدل از مانتو در فصل های گرم سال صندل های ساده استفاده می کنند. چرا که هم استایل تابستانه تری به شما می دهد و هماز گرمازدکی شما جلوگیری می کند.

 

مانتوهای دو تیکه تابستانه

مانتوهای تابستانی، مانتو دوتیکه بلند

خرید مانتو دو تیکه بلند

مانتوهای دو تیکه تابستانه به دلیل آزاد بودن برش آن مخصوصا در قسمت پایین تنه بسیار پرطرفدار می باشد. در این مدل مانتو شما گرما را احساس نمی کنید. و نیازی به پوشیدن شلوار هم نخواهید داشت. همچنین این مدل مانتو همراه با کفش های کتونی و صندل و حتی کفش های پاشنه ۵ سانت قابل ست کردن می باشد. 

این مانتو دارای رنگ بندی های شاد و تابستانی می باشد و جنس به کار رفته نخ درجه یک است که از گرم شدن بدن شما در روزهای تابستان جلوگیری می کند. 

 

مانتوهای تابستانی شیک، شومیزی راه راه

مانتوهای تابستانی، مانتو شمیزی راه راه

خرید مانتو شومیزی راه راه

مانتوهای شومیزی راه راه معمولا از پارچه های خوش حالت برای دوخت آن ها استفاده می شوند و شما می توانید آن را با شلوارهای اسکینی در رنگ های متفاوت ست کنید. 

این مدل مانتو استایل شما را نینه اسپرت نشان خواهد داد. شما می توانید با این مانتو استایل های کژوال شیکی داشته باشید. 

 

مانتوهای تابستانی دخترانه، مانتو بلند عروسکی

مانتو های تابستانی، مانتو بلند عروسکی

خرید مانتو بلند عروسکی

مانتوهای بلند عروسکی برای مهمانی ها و مجالس خاص انتخاب مناسبی هستند. اگر به دنبال استایل مجلسی هستید می توانید این مدل مانتو را که در قسمت بالاتنه آن از پارچه ای خنک استفاده شده تهیه کرده و همراه با کفش های پاشنه دار بپوشید. مانتوهای تابستانه نباید از پارچه های خشک باشند چرا که باعث تعزیق شما شده و رطوبت را جذب می کنند. 

7 مدل مانتو تابستانی و خنک برای روزهای گرم!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟