ترندهای تابستان امسال ۱۴۰۱ کدامند؟

تابستون امسال چی بپوشیم؟
خلاصه

ترند تابستان امسال 1401 چیست؟ تابستون امسال چه کفش ، صندل، ونس، شال و روسری، مانتو و کیفی مده؟ ترندهایی که در تابستان 1401 خواهید دید را باهم بررسی می کنیم.

1401/3/24
1209 بازديد
تابستون امسال چی بپوشیم؟

ترند تابستان امسال ۱۴۰۱ چیست؟

ترند تابستان امسال ۱۴۰۱، با فرا رسیدن فصل گرما بسیاری از خانم ها دغدغه پوشیدن لباس های مناسب با این فصل را دارند. ممکن است این سوال که در فصل تا بستان چه بپوشیم تا هم شبک تر به نظر بیایم و هم دچار گرما زدگی نشویم برای همه شما به وجود آمده باشد. اجازه بدین در ابتدای کار بگوییم که به دلیل گرم بودن هوا بهتر است که مهم ترین فاکتور برای شما خنک بودن لباس باشد که معمولا جنس نخی برای این فصل کاملا مناسب است. پارچه های نخی در طرح ها و رنگ های فوق العاده زیبایی به بازار عرضه می شوند. 

قبل از اینکه درباره ترند تابستان امسال ۱۴۰۱ صحبت کنیم بهتر است بدانید که سادگی همیشه ترند است و دیگر نگران از مد افتادن آن نیستید‌. پس وابسته به سلیقه شخصی خود می توانید از پارچه های بدون طرح در هنگام خریدکفش زنانه، خرید لباس و یا خرید اکسسوری استفاده کنید تا هیچ گاه از مد نیفتد و همیشه استفاده کنید. سوال بعدی این است که در تابستان چه کفش هایی بپوشیم؟ و یا اینکه در تابستان کدام مدل کتونی را می توانیم با استایلمان ست کنیم؟ در ادامه به این سوال ها پاسخ خواهیم داد پس با مجله کالاتیتر همراه شوید تا ترند تابستان امسال ۱۴۰۱ را بررسی کنیم.

تابستان امسال، مانتو شومیزی و حریر 

تابستان امسال مانتو چی مده

خرید و مشخصات مانتو کوتاه پرچ دار

همانطور که گفته شد مانتوهای تابستانه باید با خنک ترین پارچه ها تهیه شود. رنگ های روشن معمولا گرمای کمتری را جذب می کنند و از نظر روانشناسی استفاده از رنگ های خنثی و سرد در فصل گرم تابستان تاثیر بهتری بر روی شما و اطرافیان خواهد داشت.

یکی از ترندهای تابستان امسال مانتوهای شومیزی هستند که بسیار مورد توجه خانم های جوان قرار گرفته است. چرا که به وسیله این مانتو می توانید هم استایل اسپرت داشته باشید و هم استایل کلاسیک که کاملا به برش مانتو شومیزی شما وابسته است. اگر شومیز شما به رنگ سفید باشد می توانید آن را با یک راسته جین مشکی و یا شلوار مام استایل و کتونی ست کنید تا یک استایل کلاسیک داشته باشید.

مانتوهای حریر هم جز ترند تابستان امسال ۱۴۰۱ است. مانتوهای حریر استایل شما را فانتزی تر نشان میدهد. این ندل مانتوها را می توانید در مهمانی ها و دوره همی های خاص بپوشید. شلوارهایی که معمولا با این مدل مانتو ها ست می شوند؛ شلوارهای اسکینی و یا جین بگی می باشد. همچنین صندل های پاشنه دار و یا ساده همراه با این مدل مانتو استایل شما را جذاب تر خواهد کرد.

 

تابستان 1401 مانتو چی مده

خرید مانتو بلند عروسکی

به طور کلی نکته ای که در هنگام خرید مانتو شیک برای تابستان باید در نظر بگیرید خنک بودن آن است. مانتوهای مناسب برای این فصل باید جنس نخی و حریر داشته باشند تا دچار گرمازدگی نشوید.

تابستان امسال چه کفشی بپوشیم؟ صندل یا کتونی!

تابستان امسال 1401 چه کفشی مده

خرید کتونی بغل باز دخترانه و زنانه

کفش هایی که در لیست ترند تابستان امسال ۱۴۰۱ قرار میگیرند صندل های گیس بافت و بندی و پاشنه شیشه ای هستند. این صندل های برای فصل گرم سال کاملا مناسب هستند و از عرق کردن پاهای شما جلوگیری می کنند.

دقت داشته باشید بهتر است  در زمان خرید صندل، رنگ آن را با رنگ کیف و یا شال خود ست کنید تا در استایل شما بهتر و بیشتر دیده شود. اگر قصد دارید از صندل هایی استفاده کنید که روی آن ها مدل خاصی وجود دارد بهتر است جنس پارچه مانتوی شما ساده باشد تا صندلتان جلوه بیشتری داشته باشد. اگر همزمان در استایلتان چند آستم شما دارای طرح باشد ببیننده هنگام مشاده استایل شما دچار سردرگمی می شده و اولین چیزی که توحه آن را به شما جلب می کند نبود نظم در استایل شماست.

 

تابستان امسال چه صندلی مده

خرید صندل بندی پاشنه کوتاه

کتونی های لژدار یا پلت فرم از جمله کفش هایی هستند که در دو سال اخیر بسیار مد شده اند. دلیل محبوبیت این کتانی ها در این است که علاوه بر داشتن ظاهری اسپرت، لژهایی دارند که قد شما را تا ۵ سانت می تواند بلندتر نشان دهد. کتونی های لژدار را می توانید با شلوارهای بگی یا دمپا گشاد بپوشید چرا که با قرار گرفتن بر روی قسمتی از کفش بسیار شیک و جذاب خواهد شد. خرید کتانی های لژدار برای اسپرت تر شدن استایلتان بسیار مناسب است.

 

تابستان امسال چه ونسی مده

خرید ونس توری زنانه GUCCI

ونس ها کفش های شیکی هستند که شما می توانید همراه با آن یک استایل کژوال تابستانه داشته باشید. ونس ها را می توانید با مانتوهای شومیزی و مام استایل ست کنید. 

تابستون شال و روسری چی بپوشیم؟ 

JHFSJHK HLSHG 1401 AHG ]D LNI

خرید شال سبز پلنگی

شال و روسری هایی که در فصل تابستان استفاده می شود؛ شال و روسری های بسیار سبک و نخی هستند. اگر قصد دارید به مجالس و مهمانی های خاص بروید می توانید در فصل تابستان از روسری های ساتن و یا ابریشم استفاده کنید.

شال های نخی در طرح ها و رنگ های بسیار متفاوت هر ساله راهی بازار می شوند. اگر قصد خرید شال و روسری طرح دار  دارید بهتر است با مانتوهای ساده ست کنید همان قانون ست نکردن آیتم های طرح دار که قبلا درباره آن توضیح دادیم را فراموش نکنید. 

 

تابستان امسال روسری چی مد ه

خرید روسری قواره دار نخی

نوع دیگری از شال و روسری های ترند تابستان امسال ۱۴۰۱ مینی اسکارف ها هستند. این روسری های کوچک در ابعاد ۷۰ یا ۹۰ می باشند که این روزها بسیار پرطرفدارند و به عنوان پوشش سر یا اکسسوری استفاده می شوند. 

البته پوشیدن روسری های قواره دار نیز در لیست ترند تابستان قرار دارد. اگر یقه مانتو شما طرح یا مدل خاصی ندارد روسری های قواره دار می تواند جلوه زیبایی به استایل شما می دهند.

تابستان امسال کیف چی مده؟

تابستان امسال چه کیفی مده

خرید کیف فندی سگک دار یک طرفه

کیف های سنگین که به شانه شما آسیب میزنند را به هیچ عنوان استفاده نکنید. امسال کیف های کوچک و یک طرفه ترند بوده است و شما می توانید بسته به سلیقه خودتان هر کدام از آن ها را استفاده کنید. رنگ های محبوب در تابستان امسال سبز، بنفش آبی، نارنجی و رنگ های پاستلی می باشند. شما می توانید رنگ شال و کیف و کفشتان را باهم ست کنید. 

از آن جایی که رنگ های تیره همیشه محبوبیت خاصی در بین خانم ها دارد و همیشه مد هستند شما می توانید برای پیاده روی و یا خرید از این کیف ها استفاده کنید. 

تابستون امسال چی بپوشیم؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟