۵ مدل از صندل های زنانه که همیشه مد هستند!

۵ مدل از صندل های زنانه که همیشه مد هستند!
خلاصه

با خرید صندل های زنانه ای که همیشه مد هستند خیالتان از به روز بودن استایلتان راحت میشود. کفش یکی از آیتم های ضروری در ظاهر شما می باشد؛ ما به شما ۵ مدل از انواع صندل ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

1401/4/30
2990 بازديد
۵ مدل از صندل های زنانه که همیشه مد هستند!

صندل هایی که همیشه مد هستند

چه صندل هایی همیشه مد هستند؟ کدام صندل ها را می توانیم به راحتی بخریم بدون اینکه به فکر از مد افتادنشان باشیم؟ صندل ها کفش های راحتی هستند که شما می توانید آنها را در فصل های گرم سال مثل تابستان و بهار به خوبی استفاده کنید. محبوبیت صندل ها علاوه بر خنک بودن نوع و مدل اکثر آنها به دلیل تنوع بالایی که دارند نیز می تواند باشد.واضح است که صندل ها مثل سایر لباس ها و یا اکسسوری ها هر سال از مد جدیدی پیروی خواهند کرد. ولی همیشه مدل هایی هستند که به دلیل محبوبیت و شیک بودن تا چندین سال نامشان در فهرست باقی می ماند و گاها هیچگاه از نخواهند افتاد.سادگی در تمام عرصه ها همیشه برای مد بودن حرف اول را می زند.در کنار مدل صندل رنگ آن نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است. کفش های صندل با رنگ خنثی را شما می توانید بارهای متعدد بپوشید بدون آنکه نگران تکراری شدنش باشید.این مدل از صندل ها را شما می توانید با اکثر استایل ها به خوبی ست کنید . در ادامه بهترین مدل های صندل که تکراری نمی شوند را برای شما نام خواهیم برد.

 

صندل زنانه ی پاشنه دار

صندل های پاشنه دار که همیشه مد هستند

صندل های پاشنه دار، از جمله کفش هایی هستند که همیشه مورد استفاده ی خانم ها قرار می گیرند. شما می توانید این کفش ها را هم در مجالس و مهمانی ها و هم برای قرار های دوستانه استفاده کنید. اگر قصد دارید با این مدل از صندل ها بیرون بروید به اندازه ی پاشنه ی آن دقت کنید چرا که در این شرایط بهتر است از 3 سانتی متر فرا تر نرود. حد معمول پاشنه ی این مدل از صندل ها بین 3 تا 6 سانتی متر می باشد. و رنگ بندی های بسیار متفاوت و متنوعی نیز دارند. برای بخش جلویی کفش هرچه صندل شما ساده تر باشد مدت زمان بیشتری می توانید از آن استفاده کنید.

 

صندل های اسپرت

صندل های همیشه مد

صندل های اسپرت برای فصل گرم تابستان ساخته شده اند و رنگبندی و طرح های بسیار متنوعی دارند و شما می توانید این مدل از صندل را با استایل کژوال و یا اسپرت ست کنید. معمولا جلوی این صندل ها در ناحیه ی انگشت ها آزاد می باشند. زیره ی انعطاف پذیری دارند و برای پیاده روی های طولانی مدت در فصل های گرم سال تولید شده اند. و جریان هوا در آن به خوبی اتفاق می افتد.

 

صندل های بندی

صندل هایی گه از مد نمی افتند

صندل های بندی ، از آن دسته صندل هایی هستند که همیشه در بازار های تابستانی وجود دارند و رنگ های روشن و شاد آن ها در اکثر مواقع مورد استقبال قرار می گیرد.صندل های بندی از قسمت جلوی پا تا بر روی ساق پای شما بوسیله ی بند بصورت ضربدری بسته می شود. معمولا این مدل از صندل ها پاشنه ندارند و یا اینکه از پاشنه های کوتاه تشکیل می شوند. البته مدل صندل های بندی ای که ترند می شوند هر ساله کمی تا حدودی متفاوت است . این نوع از صندل برای انواع استایل استفاده می شود و شما می توانید برای زیبا تر دیده شدن تیپ خود از کیف هایی همرنگ صندلتان استفاده کنید. تا جذابیت استایل شما چندبرابر شود.

 

صندل های پاشنه دار مجلسی

صندل های مجلسی که همیشه مد هستند

صندل های پاشنه دار مجلسی را می توانید همراه با لباس های شب کوتاه و یا بلند بپوشید. این مدل از صندل ها به وسیله ی داشتن سبک خاص برای مجالس مناسب شمارده می شوند. معمولا جلوی صندل آزاد بوده و پشت انگشت های شما ، گره ای شیک و یا سکگ زیبا قرار دارد. و یا اینکه برای تولید این مدل از صندل از رنگ های شاین استفاده شده است.
معمولا پاشنه ی صندل های مجلسی از 5 سانتی متر تا 7 سانتی متر می باشد.

 

صندل های لاانگشتی 

صندل هایی که همیشه مد است

اصلا شاید اولین صندل های تولید شده در دنیا از همین مدل صندل های لاانگشتی بوده اند. این صندل ها بسیار راحت بوده و برای استایل های کژوال ، اسپرت و همراه با لباس های ساحلی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. رنگ های متنوع بسیار زیادی دارند و هیچگاه از مد نخواهند افتاد.پشت این مدل از صندل ها بوسیله ی کش به یکدیگر متصل می شود و گاها نیز آزاد است. همچنین پاشنه ی آنها تخت می باشد ولی دقت داشته باشید که قالب کفش راحت باشد تا به کمر شما آسیب وارد نشود.

۵ مدل از صندل های زنانه که همیشه مد هستند!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟