ایده های جذاب برای استایل با رنگ یاسی!

ایده های جذاب برای استایل با رنگ یاسی!
خلاصه

نحوه استایل با رنگ یاسی به همراه ایده های جذاب و زیبا، رنگ یاسی رنگ انعطاف پذیریست که با همه رنگ ها ترکیب می شود. ترکیب رنگ یاسی با سفید، آبی آسمانی، مشکی، سرخابی و... را با هم بررسی خواهیم کرد.

1401/5/10
23983 بازديد
ایده های جذاب برای استایل با رنگ یاسی!

زیباترین استایل با رنگ یاسی:

استایل با رنگ یاسی یکی از محبوب ترین انتخاب ها در فصل گرما یعنی تابستان می باشد. اینکه شما بتوانید استایل هایتان را با در نظر گرفتن تاثیری که بر دیگران دارد انتخاب کنید. جالب و قابل توجه است. رنگ یاسی ترکیبی از بنفش و سفید می باشد. بنفش رنگی پر شور و در عین حال فریب دهنده و سفید رنگی آرامش بخش است. ترکیب این دو یاسی خواهد شد. در روانشناسی رنگ ها تاثیر رنگ یاسی در استایل به عنوان آرامش بخش و آرامش دهنده شناخته می شود. شما می توانید این رنگ را در ترکیب تیپ خود از شال و روسری تا کیف و کفش و انواع اکسسوری استفاده کنید. رنگ یاسی را برای قرار های خاص استفاده کنید چرا که این کار باعث می شود شما فردی جسور و کنجکاو و در عین حال پر از آرامش و متین جلوه کنید. و به اطرافیان خود آرامش خاصی را القا خواهید کرد.

استفاده از این رنگ برای همه ی اجزای استایل زیبا نخواهد بود. شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که رنگ یاسی را با چه رنگهایی می توانید ست کنید. در ادامه چندین ایده استایل با رنگ یاسی را برای شما خواهیم گفت پس با مجله کالاتیتر همراه باشید.

 

ترکیب رنگ یاسی سفید و سرخابی:

استایل با رنگ یاسی و سفید

 در استایل با رنگ یاسی، سفید و یاسی می توانند مکمل های مناسبی برای هم در یک استایل باشند. ولی این دو رنگ به تنهایی نمی توانند جلب توجه کنند. و این دو رنگ معمولا برای القای حس آرامش اطرافیان شما مناسب می باشند. پس بهترین کار این است که از رنگی استفاده کنید تا جلوه ی بیشتری به استایل شما بدهد و نزدیک ترین رنگ و پر شور ترین رنگ به این ترکیب رنگ سرخابی است. شما می توانید برای انتخاب و پوشیدن اکسسوری های خود رنگ سرخابی را در استفاده کنید. معمولا برای استفاده از کیف و شال از رنگ های این چنین استفاده می شود.

 

استایل با رنگ یاسی و آبی کاربنی و سفید:

استایل با رنگ یاسی و آبی کاربنی

یاسی از محدود رنگهایی است که با اکثر رنگ ها می توانید آن را ست کنید در صورتی که رنگ خنثی ای هم نیست. یکی از پر طرفدار ترین و جذاب ترین رنگ در میان رنگ ها آبی است. شما می توانید ترکیب آبی کاربنی و سفید و رنگ یاسی را در تابستان و فصل بهار به خوبی استفاده کنید. چرا که این ترکیب باعث می شود شما شاداب تر جلوه کنید.و حس خنکی را در روزهای گرم به اطرافیان شما خواهد داد.

 

ترکیب رنگ یاسی و رنگ های فسفری:

استایل با رنگ یاسی و فسفری

رنگ های فسفری محبوب در فصول تابستان، رنگهای سبز فسفری ، زرد و صورتی می باشند. این رنگ ها باعث می شود شما مرکز توجهات باشید چرا که چشم ها را به خوبی می تواند به شما جلب کند. گاهی اوقات نیاز است تا رنگ های فسفری را با رنگی که ترکیبی از تناژ سرد و گرم است ترکیب کنید. بهترین انتخاب رنگ یاسی است.استایل با رنگ یاسی و سبز فسفری و ترکیبی زیبا و جدید است. شما می توانید در تهیه ی استایل خود از این ترکیب خیره کننده استفاده کنید. رنگ یاسی در کنار رنگ های فسفری تاثیرگذاری دو چندان خواهد داشت.

 

استایل با رنگ یاسی و صورتی کم رنگ و سفید :

استایل با رنگ یاسی، صورتی و سفید

اگر مایل هستید تا استایلی فانتزی و دخترانه داشته باشید فقط کافی است تا از رنگهای مناسب استفاده کنید. رنگ های مناسب برای این داشتن این استایل رنگ سفید ، صورتی کم رنگ و یاسی است. رنگ یاسی و صورتی کم رنگ می توانند در تابستان زیبایی استایل شما را دو چندان کنند.اکسسوری های خود را مثل (کیف ، کفش و شال) را از رنگ صورتی کم رنگ انتخاب کنید و یا برعکس عمل کنید.

 

ست رنگ یاسی و آبی اقیانوسی و سفید:

استایل با رنگ یاسی و آبی روشن

یاسی و آبی اقیانوسی از جمله رنگ هایی هستند که بیشتر در طیف رنگی سرد قرار می گیرند. اگر در روزهای گرم از این ترکیب استفاده کنید علاوه بر داشتن استایلی در سبک خنک، شما فردی سرحال تر جلوه خواهید کرد. مانتو های فیری سایز در فصل تابستان همراه با این ترکیب رنگی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. تا بتوانید یک تیپ کاملا تابستانه داشته باشید. سفید رنگی خنثی است و مکمل رنگ های سرد می باشد.

 

ترکیب رنگ یاسی ، سفید و مشکی:

استایل با رنگ یاسی، سفید و مشکی

این ترکیب رنگ برای استفاده در قرار های خاص و یا مهمانی و مجالس پیشنهاد نمی شود. این ترکیب استایلی راحت برای شما خواهد ساخت و شما می توانید در روزهای عادی از این ترکیب استفاده کنید. سفید و مشکی دو رنگ خنثی ای هستند که مکمل یک دیگر بوده و به خوبی هم دیگر را تکمیل می کنند و دقت داشته باشید برای اینکه از تکراری بودن ترکیب سفید و مشکی خارج شوید می توانید رنگ یاسی را به آن اضافه کنید. این ترکیب برای استایل های اسپرت و کژوال می تواند مناسب باشد.

ایده های جذاب برای استایل با رنگ یاسی!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟