معرفی چند مدل کفش پیاده روی زنانه شیک!

معرفی چند مدل کفش پیاده روی زنانه شیک!
خلاصه

کفش پیاده روی زنانه و دخترانه مناسب، ارزان و شیک، شما برای پیاده روی به کفش سبک، راحت و در عین حال جدید و شیک نازمندید. با ما همراه شوید تا چند مدل از کفش های پیاده روی زنانه مناسب را به شما معرفی کنیم.

1401/5/31
1071 بازديد
معرفی چند مدل کفش پیاده روی زنانه شیک!

نکات مهم برای انتخاب کفش پیاده روی زنانه مناسب

انتخاب کفش پیاده روی زنانه یکی از دغدغه های همه ی ماست. چرا که بسیاری از ما ساعت ها مسافت طولانی ای را راه می رویم، پس لازمه ی همه ی ما خرید کفش مناسب برای پیاده روی می باشد. شما برای داشتن خریدی راحت بهتر است که از کفش هایی استفاده کنید که برای پیاده روی مناسب باشد. داشتن کفشی مناسب به هنگام خرید در بازار رابطه ی مستقیم با کیفیت خرید شما دارد. به این صورت که اگر کفش شما پایتان را بزند و یا بخاطر داشتن کفی نامناسب کمر شما را اذیت کند. طبیعتا انتخاب با این وضعیت برای شما دشوار خواهد بود.

 

کفش پیاده روی مناسب

خرید کتانی دخترانه و زنانه جینتو

از آنجایی که یکی از ساده ترین راه برای رسیدن به تناسب اندام برای هر شخصی پیاده روی می باشد و این ورزش را می توان به طور معمول روزانه تکرار کرد پس ابزار آن نسبت به سایر راه ها ارزان تر می باشد.  تنها چیزی که نیاز دارید یک کفش پیاده روی رنانه با جنس عالی است. کفش های مناسب برای پیاده روی چندین ویژگی دارند که آن ها را از سایر کفش های جدا می کند. در ادامه بهترین ویژگی های آن ها را بررسی خواهیم کرد تا شما بتوانید در هنگام  خرید کفش پیاده روی زنانه انتخاب عالی و مناسبی را داشته باشید.

 

قبل از خرید کفش قسمت های مختلف آن را بشناسید

 کفش پیاده روی زنانه

خرید ونس زنانه تدی ساقدار

شناخت جز به جز یک کفش چه کمکی به ما می کند؟ شاید این سئوال برای همه ی شما بوجود بیاید. بهتر است بگوییم که شناخت جز به جز کفش به شما کمک می کند. تا کفشی را انتخاب کنید که جنسی مرغوب و با کیفیت دارد و تمامی اجزای آن ویژگی یک کفش مناسب برای پیاده روی را داشته باشند.

اگر قصد انتخاب کفشی را دارید که بتوانید به راحتی با استفاده از آن پیاده روی کنید و یا اینکه بدویید به طوق کفش دقت کنید. طوق در قسمت بالای پا و جایی که کفش و مچ با به یکدیگر متصل می شوند قرار دارد. بهتر است کفشی را انتخاب کنید که از حالت عادی کمی بیشتر طوق داشته باشد.

 

رویه مناسب برای کفش های پیاده روی زنانه

سبک و راحت کفش پیاده روی

خرید ونس زنانه طرح نایک

رویه ی کفش در قسمت بالایی کفش قرار دارد. بهتر است تا از کفش هایی با رویه ی چرم مصنوعی و یا در کل مواد مصنوعی استفاده نکنید چرا که برای پیاده روی و در کل ورزش کردن درون کفش باید گردش هوا صورت بگیرد.

 

کفی و زیره کفش پیاده روی 

نکات کفش پیاده روی زنانه جدید

خرید کتانی زنانه لژدار الماسی

کفی کفش در قسمت داخل کفش و پایین آن قرار دارد. این قسمت کف پای شما را هندل می کند و قسمت بسیار مهمی است چرا که باعث می شود فشار هایی که بر روی کمر و پای شما وارد می شود را مهار کند. پس اگر نمی خواهید به مرور زمان دچار کمر درد و یا پا درد شوید به کفی کفش دقت کنید. زیره ی کفش قسمتی است که در بیرون و زیر کفش قرار دارد و طبیعتا اگر قصد راه رفتن در مدت زمانی طولانی را دارید بهتر است کفشی را انتخاب کنید که زیره های شیار دار دارد تا از سر خوردن شما جلوگیری شود و به حفظ تعادل شما نیز کمک شود.

 

وزن کفش پیاده روی دخترانه

راهنمای خرید کفش پیاده روی

خرید کتانی دخترانه استیکرز

هنگام پیاده روی و یا دویدن وزن کفش از جمله نکات مهمی است که بهتر است بدانید. سعی کنید در اکثر اوقات اگر قصد خرید کفش کتانی اسپرت را دارید، کفشی را انتخاب کنید که وزن آن کم باشد تا هنگام گام برداشتن بر روی پای شما سنگینی نکند و شما مجبور نباشید علاوه بر وزن و سنگینی پاهایتان وزن اضافه تری را متحمل شوید. استفاده از کفش های سنگین به مرور زمان باعث کمر درد و پا درد خواهد شد.

 

چند اشتباه رایج هنگام خرید کفش مناسب برای پیاده روی زنانه

کفش پیاده روی ارزان

خرید کتانی اسپرت زنانه مدل سارا

چند نکته برای انتخاب کفش پیاده روی زنانه وجود دارد که ممکن است شما آن را رعایت نمی کنید و یا اینکه به آن دقت نداشته اید.

بهترین زمان برای خرید کفش چه موقع است؟

همیشه در طول روز ساعاتی وجود دارد که پا متورم می شود. سعی کنید زمان مناسب برای پای خود را دریابید. پا معمولا با توجه به فعالیت هایی که می کنید بین ساعت 10 الی 5 بعد از ظهر در متورم ترین حالت خود قرار دارد. زمانی که بیشتر از بیست و پنج دقیقه پیاده روی کنید پای شما تا حدودی متورم خواهد شد. تورم پا در روزهای گرم از سایر روز ها بیشتر است. اینکه شما بدانید چه زمانی پاهایتان متورم شده است در خرید سایز دقیق کفش به شما کمک زیادی خواهد کرد.

 

کفش نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد!

کفش پیاده روی زنانه جدید

خرید کتانی دخترانه و زنانه دو نایک

بسیاری از افراد کفش را با این امید می خرند که جا باز می کند یا تنگ تر خواهد شد. دقت داشته باشید که هرگز این کار را انجام ندهید. کفشی را انتخاب کنید که در همان اول شما با پوشیدن آن احساس راحتی می کنید. و دقیقا مناسب با سایز پای خود آن را انتخاب کنید. اگر کفش برای شما تنگ تر باشد بیشتر از ده دقیقه الی یک ربع نمی توانید با آن پیاده روی کنید و اگر برای پای شما گشاد باشد طبیعتا هنگام پیاده روی پای شما دچار لغزش شده و پیچ می خورد.

ولی برخی از کفش ها از قالب استانداردی برخوردار نیستند. پس حتما قبل از خرید از فروشنده راجب استاندارد بودن قالب کفش سئوال بپرسید و مهم ترین نکته این است که سایز بندی در همه ی برند ها یکسان نمی باشد.

 

نقطه انعطاف‌پذیری را چک کنید

 کفش پیاده روی دخترانه

خرید کتانی زنانه لژدار چسبی

نقاط انعطاف پذیری کفش چیست و چگونه می توانیم آن را چک کنیم؟ بهترین راه برای چک کردن نقطه ی انعطاف پذیری کفش پیاده روی زنانه در حالتی است که انگشت های پاییتان را بر روی زمین فشار دهید و پاشنه ی پا را کمی از زمین جدا کنید. اگر کفش به راحتی خم شد و شما در آن احساس راحتی داشتید پس انتخاب شما درست می باشد. ولی در حالتی که انطعاف پذیری کفش پایین باشد شما انتخاب اشتباهی را انجام داده اید.

 

کلام آخر:

پاشنه ی کفش یا لژ کفش در کتانی بسیار اهمیت دارد. پاشنه های کفشی که ضخامت بیشتری نسبت به سایر کفش ها دارند معمولا از انعطاف پذیری کمتری برخوردار می باشند. پس سعی کنید کفش پیاده روی زنانه ای را انتخاب کنید که لژ نرمالی را داشته باشید.

 

 

 

معرفی چند مدل کفش پیاده روی زنانه شیک!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟