معرفی هفت مدل کیف زنانه پرفروش و آف خورده!

معرفی هفت مدل کیف زنانه پرفروش و آف خورده!
خلاصه

پرفروش ترین مدل کیف زنانه تابستان و بهار1401، با ما همراه باشید تا بهترین مدل های کیف از برند کالاتیتر که دارای گارانتی و ضمانت تعمیر می باشند.، را به شما معرفی کنیم.

1401/6/6
1836 بازديد
معرفی هفت مدل کیف زنانه پرفروش و آف خورده!

پرفروش ترین مدل های کیف زنانه 

پر فروش ترین مدل کیف زنانه، کیف ها یکی از اکسسوری هایی هستند که اکثر خانم ها از آن استفاده می کنند. اگر قصد خرید کیف زنانه با جنس مناسب ولی قیمتی کمتر از قیمت بازار را دارید. به شما پیشنهاد می شود این کالاها را در زمان آف خریداری کنید. تایم آف معمولا دو الی سه بار در سال است. که اولین آف در ماه شهریور می باشد که به آف تابستانه معروف است.
اگر به دنبال کیفی هستید که علاوه بر داشتن جنس مرغوب و عالی بتوانید از آن به خوبی استفاده کنید پیشنهاد ما به شما هفت مورد از کیف های پر فروش و برتر کالاتیتر می باشد.
کیف ها مدل ها و طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی دارند. ولی در کنار تمام اینها مهمترین ویژگی برای یک کیف خوب داشتن سبک بودن و آسیب نرساندن به شانه ها و کمر شما می باشد. بدین منظور سایت کالاتیتر تمامی کیف های خود را با معیار داشتن یک کیف خوب تولید می کند و شما می توانید آن را خریداری کنید.
دقت داشته باشید که آیا وسیله هایی که دارید و می خواهید آن را در کیف خود جای دهید زیاد هستند و یا کم تا بتوانید اندازه و تعداد زیپ های کیف مورد نیاز خود را به خوبی انتخاب کنید.
کیف های موجود در بازار معمولا از جنس چرم مصنوعی و یا فوم می باشند. اگر قصد خرید کیفی را دارید که از یکی از این دو مورد تولید می شود دقت داشته باشید که چرم مصنوعی و یا فومی باشد که مقاوم بوده و به راحتی پاره و یا پوسته پوسته ای نشوند.

 

کیف یکطرفه زنانه نیکتا

مدل کیف زنانه شیک

یکی از پر فروش ترین مدل کیف زنانه، کیف یکطرفه نیکتا می باشد. این کیف علاوه بر داشتن حجم مناسب بسیار سبک بوده و شما می توانید آن را به راحتی حمل کنید. تعداد زیپ های این کیف به نسبت سایر کیف ها زیاد می باشد حدودا چهار عدد زیپ در قسمت بیرونی و یک عدد زیپ در قسمت درونی کیف موجود است. درون این کیف چه وسایلی جا می شوند؟ با توجه به عرض 28 سانتی متری کیف شما می توانید درون آن گوشی و حتی کیف پول و در مواردی عینک آفتابی خود را نیز جای دهید. همچنین طول آن 18 سانتی متر است.
جنس کیف یکرطفه زنانه نیکتا : رویه ی کیف از چرم مصنوعی آنالیز شده و مرغوب تولید می شود و دیگر به هیچ عنوان نیاز نیست که به پاره شدن آستری درون کیف خود فکر کنید چرا که آستری آن وارداتی می باشد. دوخت کیف محکم است.

 

 کیف دوشی چرم زنانه پرنسا 

مدل کیف زنانه جدید

دومین کیفی که آف خورده و در حراجی آخر فصل کالاتیتر می توانید آن را بخرید کیف دوشی چرم پرنسا است. این کیف ابعاد کوچکی نسبت به سایر کیف های دوشی دارد و همین ویژگی آن را ظریف تر و زیبا تر خواهد کرد.دسته ی این محصول 55 سانتی متر است و شما می توانید کیف را در دست بگیرید و یا بر روی دوش خود بگذارید و اگر مایل بودید از بند بلند این کیف که طول 140 سانتی متری دارد نیز می توانید استفاده کنید. این کیف تولید برند کالاتیتر می باشد و جنس رویی آن از چرم مصنوعی درجه یک فلوتر است.

 

 کیف دوشی زنانه زیگورا 

مدل کیف زنانه دوشی و جادار

اگر قصد خرید و یا رفتن به سر کار را دارید و یا وسایل زیادی را برای حمل کردن دارید قطعا به دنبال کیفی میگردید که فضای کافی برای جای دادن وسایل شما را داشته باشد. با این کیف دیگر نگران کمبود جا نخواهید بود. با توجه به اینکه دسته های این کیف به آن دوخته شده اند و پاره نمی شوند دیگران جدا شدن دسته ی کیف از کیف نباشد.
این کیف در عین سادگی استایل شما را می تواند زیبا تر کند.بیرون از کیف دو عدد جیب قرار دارد که شما می توانید وسایل را به خوبی با استفاده از آن حمل کنید.
کیف دارای سه رنگ پر طرفدار می باشد. جنس رویه ی کیف از چرم مصنوعی است و بصورت تضمینی خراب نخواهد شد.
این کیف با داشتن دو دسته کوتاه و بلند به ارتفاع ۱۴۰ و ۶۰ و همچنین بند قابل جدا شدن، استفاده و حمل کیف را آسان و راحت تر می کند.

 

کیف یکطرفه زنانه لیزان 

مدل کیف زنانه رودوشی ارزان

کیف های دوشی را می توانید در هر زمان و هر جایی که نیاز بود استفاده کنید کیف یکطرفه زنانه لیزان یکی از این موارد می باشد. شما می توانید این کیف را در کالاتیتر خریداری و تهیه کنید. این کیف از جنس چرم مصنوعی شسته شده لیزان تولید می شود.
این محصول رنگبندی متنوع در 4 رنگ پرطرفدار را دارد. ابعاد آن ۱۸ *۲۰ هست.
بهترین قسمت این کیف سبک و راحت بودن حمل آن است.
خرید کیف مجلسی ریس
اگر قصد رفتن به مهمانی ها و یا مجالس را دارید قطعا به دنبال کیفی هستید که در عین شیک بودن بتوانید لوازم ضروری خود مثل گوشی کارت پولی یا چیزی هایی از این قبیل را در آن جای دهید. کالاتیتر در بین محصولات آف خورده ی خود کیف پر فروش امسال یعنی کیف مجلسی ریس را نیز قرار داده است. تا مشتریان دائمی و همیشگی اش بتوانند از این فرصت استفاده کرده و آن را خریداری کنند.
این کیف سه رنگ شیک نیز دارد.

 

 کیف دوشی زنانه تانیا

مدل کیف زنانه شیک و جدید

دلیل محبوبیت کیف دوشی زنانه تانیا طراحی فوق العاده خاص و شیکی است که دارد. این کیف با ابعاد ۲۴*۲۸ س.م و پهنای ۱۱ س.م برای استفاده در مهمانی ها مجالس و هرجایی مناسب بوده است. این کیف باعث می شود شما ظاهری زیباتر داشته باشید.
رنگبندی آن تنوع بالایی دارد. که شامل مشکی ، زرشکی و عسلی و قهوه ای می باشد این رنگها همیشه پرطرفدار بوده اند.

با توجه به فرا رسیدن ماه مهر بسیار از خانم های دانشجو نیاز به کیف دانشجویی دارند. ما در اینجا یک پیشنهاد ویژه برای همه ی خانم های دانشجو و کارمند داریم. اگر به دنبال کیف رسمی هستید که بتواند همه ی وسایل شما در آن جای بگیرد می توانید از کیف دانشجویی جیب دار استفاده کنید. این کیف چهار عدد جیب در قسمتی بیرونی دارد و در چهار رنگ متنوع تولید می شود.
جنس رویی کیف از چرم مصنوعی ممتاز و مقاوم می باشد.

 

 

معرفی هفت مدل کیف زنانه پرفروش و آف خورده!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟