جدیدترین مدل های شال پاییزی 1401!

جدیدترین مدل های شال پاییزی 1401!
خلاصه

شال پاییزی در استایل پاییزی یک آیتم ویژه برای شما محسوب میشود. با ما همراه شوید تا به شما بگوییم پاییز چه شالی بخرید؟ و جدیدترین مدل شال پاییزه را نیز به شما معرفی کنیم.

1401/6/28
2407 بازديد
جدیدترین مدل های شال پاییزی 1401!

جدیدترین مدل های شال پاییزی 1401

با فرا رسیدن فصل پاییز یکی از دغدغه های خانم های برای داشتن استایلی مناسب، شال پاییزی است. شال های پاییزه مهمترین اکسسوری برای روزهای سرد سال هستند. بهتر است که در این فصل کم کم شال و روسری های نازک و نخی بهاره و تابستانه را کنار بگذارید و از شال های پاییزی شیک و زیبا استفاده کنید. شال های پاییزه جنس های مختلفی دارند ک در این مقاله به چند عدد از آنها اشاره خواهیم کرد. شاید برای شما هم این پرسش بوجود آمده باشد که امسال پاییز چه شال هایی ترند هستند؟ و بهتر از از چه مدل شال هایی استفاده کنیم؟ چند تا از پر فروش ترین مدل شالهای فروشگاه کالاتیتر را برای شما مثال خواهیم زد تا بتوانید به راحتی انتخاب کنید.
شال ها به طور کلی دو دسته هستند. شال های ساده و شالهای طرحدار. شما می توانید شالهای ساده را با هر مدل مانتویی و یا پالتویی ست کنید.

 

شال پاییزی با طرح پلنگی 

انواع شال پاییزی ارزون

خرید و قیمت شال ژاکارد طرح پلنگی

شال های پلنگی از جمله مواردی هستند که هیچگاه از مد نمی افتند. ولی خانم ها در پوشیدن این مدل از شال همواره دچار تردید می شوند چرا که پارجه و مدل شلوغی دارد. این مدل از شال پاییزی برای استایل پاییزه گزینه ی مناسبی است. شما می توانید این شال را همراه با یک کت پاییزه به رنگ کرمی و یا قهوه ای ست کنید. همچنین برای ست کردن با این مدل از شال استفاده از اکسسوری ای مثل کیف های دوشی و یا دستی بسیار زیبا خواهد بود.هارمونی رنگ ها را در فصل پاییز فراموش نکنید. این مدل از شال رنگهایی دارد که با فصل پاییز مطابقت می کند. پس می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.
مناسب ترین جنس برای شال پاییزه استفاده از شالهایی با پارچه ی موهر و ژاکارد می باشد. این شال ها را می توانید برای قرار های خاص نیز استفاده کنید.

 

شال های پاییزه حاشیه دار

انواع شال پاییزه

خرید و قیمت شال نخی طرح پلنگی

شال های حاشیه دار تنوع بسیار زیادی دارند. شما می توانید انواع شال را بیابید که در قسمت حاشیه متفاوت هستند. و از طیف های رنگی و مدل های متفاوت تولید و عرضه شده اند.
شال های حاشیه دار معمولا در هر چهار فصل مورد استفاده قرار می گیرند. در فصل های سرد سال مثل پاییز و زمستان کمی جنس و مدل پارچه ی آنها متفاوت است. ولی اگر تمایل دارید از شالی سبک و راحت استفاده کنید. می توانید همان شال های نخی را استفاده کنید. شال های این مدل از شال ها در قسمت حاشیه ی خود معمولا طرحی متفاوت دارند و یا اینکه آویز های رنگی در قسمت پایینی شال دیده می شود. شما می توانید اکسسوری هایی مثل کیف خود را با حاشیه های این شال ست کنید تا یک ترکیب زیبا را داشته باشید. و یا اینکه رنگ شال پاییزی و کفشتان را در یک طیف رنگی انتخاب کنید تا شیک تر دیده شوید.

 

شال هایی با رنگ نود

با فرا رسیدن فصل پاییز استفاده از رنگ های نود بیش از پیش رواج می یابد. برخلاف تابستان که رنگ های شاد و فانتزی بسیار مورد استفاده قرار می گرفت در این فصل شما می توانید علاوه بر رنگ های شاد مثل قرمز، نارنجی ، زرد و سبز لیمویی ، از رنگ های نود نیز می توانید استفاده کنید. شال های نود معمولا بصورت تک رنگ مورد استفاده قرار می گیرند. چرا که شما می توانید آنها را با لباس های طرحدار ست کنید.
شال های نخی از جمله پر طرفدارین ترین شال های پاییزی هستند چرا که باعث می شوند تا سر و گردن شما خسته نشود. اگر قصد دارید شالهای تک رنگ و نود بخرید استفاده از شالهای نخی را نیز در بین فهرست خود می توانید قرار دهید.

 

شال با خط های عمودی 

انواع شال پاییزی جدید

خرید و قیمت شال راه راه پاییزی

استفاده از شال با خط های عمودی باعث می شود توجهات را بتوانید بیشتر به خود جلب کنید. در تولید شالهای خط دار معمولا از دو رنگ استفاده می شود. شما می توانید از یکی از رنگ ها استفاده کرده و کیف و کفش خود را با آن ست کنید. همچنین می توانید از کیف هایی با خط های عمودی استفاده کنید تا مکمل یک دیگر باشند.
شال های راه راه ابی گزینه ی مناسبی برای فصل پاییز هستند چرا که می شود با استفاده از آن ها یک استایل اسپرت و یا کژوال را داشته باشید.

 

شال های طرح دار زیبا

خرید و قیمت شال نخی پاییزه

اگر قصد دارید از مانتو و لباس های تک رنگ استفاده کنید . استفاده از شالهای پاییزه طرح دار می توانید گزینه ی مناسبی باشد. ولی سعی کنید بین رنگ های مانتو و یا پالتو و شال خود یک هارمونی و تناسب ایجاد کنید تا استایل شما زیبا تر و شیک تر دیده شود.
بطور مثال می توانید در فصل پاییز از شال هایی با طرح برگ های ریز پاییزی و یا شالهایی که طرح های آنها نارنجی و یا قهوه ای و در کل در این طیف رنگی هستند به خوبی استفاده کنید.
طرح های شلوغ را همیشه می توانید استفاده کنید. ولی امسال استفاده از طرح های پراکنده ترند شده است. این مدل از شال پاییزی باعث می شود مخاطبین شما با دیدن شما دچار سرگردمی نشوند و صورت شما بهتر دیده می شود.

جدیدترین مدل های شال پاییزی 1401!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟