رنگ های کلاسیک پاییز امسال را بشناسید!

رنگ های کلاسیک پاییز امسال را بشناسید!
خلاصه

رنگ های کلاسیک پاییز و زمستان 2022 - 1401 مشخص شد. رنگ های کلاسیک از پرطرفدارترین رنگ ها در پاییز و زمستان هستند مانند، سبز سیج، کرم، عاجی و... که به شما معرفی خواهیم کرد.

1401/7/6
3299 بازديد
رنگ های کلاسیک پاییز امسال را بشناسید!

رنگ های کلاسیک پاییز کدام اند؟

رنگ های کلاسیک پاییز یکی از پرطرفدار ترین کالکشن ها را می سازند. در دنیای مد و فشن هر ساله تعداد زیادی از استایل های خاص با رنگ های متفاوت به بازار مد عرضه می کنند. نحوه ی ست کردن اجزای استایل شما رابطه ی مستقیمی با رنگی است که انتخاب می کنید و رنگ ها نشان دهنده ی نوع روحیه ای است که شما دارید. رنگ های کلاسیک معمولا شما را فردی با وقار و متین جلوه می کنند. شما می توانید این رنگ ها در قرار های کاری و یا دوستانه و حتی مهمانی های خاص و مهم به راحتی استفاده کنید. هیچ محدودیتی در استفاده از این رنگ ها وجود نخواهد داشت.

رنگ های کلاسیک پاییزه به دلیل خنثی بودن باعث می شوند تا شما فردی خونسرد و در عین حال ثابت قدم دیده شوید. اعتماد کردن به افرادی که از این رنگ ها استفاده می کنند راحت تر صورت می گیرد. شما می توانید رنگ های کلاسیک را با سایر رنگ ها به خوبی ترکیب کنید و یک هارمونی بی نظیر را تشکیل دهید به

شرط اینکه اصول صحیح ترکیب رنگ ها را بدانید. اگر فکر می کنید. نیاز دارید تا اصول این ترکیب ها را بهتر بدانید در ادامه با مجله کالاتیتر همراه باشید تا چند نمونه از رنگ های کلاسیک پاییز 1401 و نحوه ی ست کردن سایر رنگ ها را با آنها به شما بگوییم. تا بتوانید در هنگام خرید کفش زنانه اسپرت و نیم بوت و خرید شال و روسری انتخاب درستی داشته باشید تا همیشه بدرخشید و زیبا و خوش پوش جلوه کنید

 

رنگ کلاسیک طوسی پاییزی

رنگ کلاسیک پاییز 1401، طوسی

طوسی یکی از رنگ های خنثی و در عین حال شیک می باشد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید مدل لباس و یا سایر اجزای استایل خود را بیشتر نشان دهید می توانید از رنگ طوسی در ترکیب پوششتان استفاده کنید. سعی کنید طوسی ای که استفاده می کنید زیاد تاریک و یا زیاد روشن نباشد. طوسی روشن را در فصل تابستان و طوسی تیره را در روزهای سرد سال می توانید به خوبی استفاده کنید. سعی کنید همراه با رنگ طوسی، رنگ سفید و مشکی را ترکیب کنید تا بهتر دیده شوید.

این رنگ برای استایل های رسمی و یا کژوال گزینه ی مناسبی خواهد بود. یکی از استایل هایی که در این پاییز خواهید دید ترکیب اور کت همراه با ست هودی و شلوار خواهد بود به همراه نیم بوت زنانه. این یک استایل کژوال و اسپرت بسیار شیک می باشد.

 

رنگ کلاسیک کرم در کالکشن پاییز

رنگ کلاسیک پاییز 1401، کرم

رنگ کرم یکی از رنگ های کلاسیک پاییز و شیک می باشد. این رنگ را می توانید در مراسم های خاص قرار های دوستانه و یا حتی قرار های رسمی و کاری به خوبی استفاده کنید. تنها نقطه ی تفاوت برای استفاده از رنگ کلاسیک کرم و رسیدن از استایل رسمی تا استایل اسپرت فقط مدل لباس ها می باشد. شما هیچگونه محدودیتی در انتخاب نوع لباستان برای این رنگ نخواهید داشت. رنگ کرمی با رنگ های قهوه یا شکلاتی و سفید و شیری روشن به خوبی ست خواهد شد. برای داشتن استایلی رسمی می توانید از کت های کرم به همراه شلوار شکلاتی و یا قهوه ای استفاده کنید و برای داشتن استایلی اسپرت ست های کرمی و سفید بسیار شیک و زیبا خواهد بود.

کفش های لژ دار برای این پاییز نیز ترند می باشد . شما می توانید یک جفت از کتانی های لژدار را به خوبی تهیه کنید. رنگ کرمی رنگی است برای تمام فصل ها ، این رنگ در ترکیب لباس های تابستانه و پاییزه از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

 

رنگ کلاسیک سبز سیج، شاد و جذاب

رنگ کلاسیک پاییزی، سبز سیج

اگر به دنبال یک رنگ خاص هستید حتما روی رنگ سبز سیج می توانید حساب کنید. این رنگ از قدیم یکی از رنگ های سلطنتی به حساب می آید. شما می توانید همراه با این رنگ استایل های متفاوت و زیبایی را تجربه کنید. اگر طرفدار استایل های فانتزی هستید و می خواهید آن را با یک رنگ کلاسیک امتحان کنید. این پاییز لباس هایی با رنگ سبز سیج به همراه آبی روشن و یا سفید تهیه کنید. رنگ های مکمل برای سبز سیج رنگ های آبی روشن ، طوسی مات و روشن و سفید می باشند. این رنگ را می توانید در فصل های بهار، تابستان و پاییز استفاده کنید. و متفاوت و زیبا به نظر برسید. دقت داشته باشید این رنگ بخاطر تناژ و ترکیبی که دارد شما را فردی شاد و پر انرژی جلوه خواهد داد.

 

رنگ کلاسیک زغالی در پاییز و زمستان

رنگ کلاسیک ذغالی پاییز

رنگ کلاسیک زغالی همیشه یکی از پرطرفدار ترین رنگ های فصل های زمستان و پاییز بوده است. هر ساله لباس های زیادی طراحی و تولید می شوند که رنگ بیسیک و اصلی آنها زغالی بوده است. این رنگ به دلیل تیره بودن و خاص بودن شما را فردی جسور و مصمم جلوه خواهد داد. اکثرا از این رنگ برای استایل های اسپرت و یا رسمی استفاده می شود. شما می توانید این رنگ خاص و شیک را همراه با طوسی و یا سفید و مشکی به خوبی ست کنید. اگر تا به امروز یک استایل کژوال و دخترانه را همراه با این رنگ تجربه نکرده اید بهتر است در این پاییز ترکیب ونس و شلوار پارچه ای همراه با کت های بدون آستین را امتحان کنید. این ترکیب همراه با یک کیف زنانه جذاب و شیک شما را از همیشه جذاب تر نشان خواهد داد.

 

رنگ کلاسیک عاجی، آرام و صبور

رنگ کلاسیک پاییز 2022، عاجی


رنگ عاجی به دلیل قدمتی که دارد همیشه در لیست رنگ های کلاسیک پاییز به عنوان یک رنگ معقول شناخته می شود. شما اگر قصد استفاده از این رنگ را دارید بهتر است بدانید که رنگ عاجی شما را فردی آرام و صبور و در عین حال خلاق نشان خواهد داد. از شما در ذهن دیگران فردی مورد اعتماد و مهربان می سازد. این رنگ، رنگ های مکمل بسیار زیادی دارد. مثل کرمی ، قهوه ای، شکلاتی و رنگ هایی از این طیف می باشد.اگر قصد دارید با این رنگ استایلی اسپرتی داشته باشید. ما به شما ترکیب ست هودی و شلوار اسپرت همراه با پافر و یا کاپشن های کوتاه را پینشنهاد می کنیم . این رنگ را می توانید در چهار فصل از سال به خوبی استفاده کنید .

اگر قصد دارید مدل لباس و یا سایر اجزای استایل خود را به خوبی نمایش دهید رنگ عاجی به دلیل خنثی و کمرنگ بودن یک گزینه ی خوب خواهد بود. این فرصت را به شما می دهد تا کیف، شلوار و حتی شال یا کلاهتان را خوبی نشان دهید و تمام تمرکز بیننده بر روی مانتو و یا کاپشن شما نباشد

رنگ های کلاسیک پاییز امسال را بشناسید!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟