اصول ست کردن نیم بوت در استایل را بدانید!

اصول ست کردن نیم بوت در استایل را بدانید!
خلاصه

اصول

1401/7/17
1542 بازديد
اصول ست کردن نیم بوت در استایل را بدانید!

اصول ست کردن نیم بوت در استایل

با فرا رسیدن فصل پاییز پوشیدن بوت و نیم در بین خانم ها رواج می یابد. این نوع از کفش علاوه بر جنبه ی زیبایی در استایل شما باعث می شود تا از نفوذ سرما به ساق پای شما جلوگیری شود.
نیم بوت از جمله پر طرفدار ترین کفش هایی است که در روزهای سرد سال استفاده می شود. نیم بوت ها در مدل ها و رنگ های متنوعی تولید و روانه ی بازار می شوند. تفاوت نیم بوت ها در جنس رویه ی آنها و جنس کفی و زیره ی آنها می توانید مشاهده کنید. برای اینکه بتوانید یک استایل کامل و شیک داشته باشید توصیه ی ما به شما این است که اصول صحیح ست کردن نیم بوت همراه با دیگر اجزای استایل مثل شلوار ، مانتو ، پالتو و کاله و شال را مطالعه کنید.

 

چگونه می توانیم همراه با نیم بوت پاهایمان را کشیده تر نشان دهیم؟

اصول ست کردن بوت

خرید و قیمت نیم بوت سوئیت

یکی از مسائلی که می تواند دغدغه ی خیلی از شما باشد. داشتن پاهای کشیده می باشد. اگر پاهای نسبتا پری دارید و تمایل دار که قد شما کشیده تر و در عین حال کمی الغر تر به نظر برسد بهتر است از لگ های جذب پا و یا جین های اسکینی استفاده کنید. معموال لگ های رنگ مشکی پاهای شما را الغر تر نشان خواهند داد شما می تواند از یک نیم بوت استفاده کرده و لگ و یا جین اسکینی را داخل نیم بوت و یا بوت خود قرار دهید. اینگونه پاهای شما زیبا تر و کشیده تر نشان داده خواهد شد. ترکیب نیم بوت ساده و تک رنگ همراه با پالتو طرح دارد. اگر قصد دارید پالتو و یا اجزای دیگری از استایل خود مثل اکسسوری های خود را بهتر به نمایش بگذارید بهتر است که در ابتدا از نیم بوت و شلوار یک رنگ ، همراه با رنگی خنثی استفاده کنید. و سپس کت طرح دار خود را انتخاب کنید. این ترکیب باعث می شود باالتنه ی شما بهتر دیده شود.

 

نیم بوت به همراه شلوار مام استایل

نحوه ست کردن نیم بوت

خرید و قیمت نیم بوت زنانه مدل آیلار

اگر به دنبال یک استایل کژوال و شیک برای این فصل هستید حتما ترکیب یک مام استایل و نیم بوت را در کمد لباسی خود داشته باشید. همراه با این ترکیب می توانید از پالتو های بلند و یا کوتاه به راحتی استفاده کنید و محدودیتی در پوشش یک مدل خاص از لباس نخواهدی داشت.

 

شلوار دمپا گشاد به همراه نیم بوت 

نحوه ست کردن بوت بلند زنانه

خرید و قیمت بوت بلند زنانه مشکی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید پاهایتان از حد معمول پر تر نشان داده شود می توانید از شلوار های دمپا گشاد استفاده کنید ولی دقت داشته باشید نیم بوتی که همراه با این مدل شلوار می پوشید باید لژ بلندی داشته باشد. برای پاییز و زمستان امسال کمی تنوع به خرج دهید و به جای رنگ مشکی ازترکیب رنگ خاکی و طوسی استفاده کنید تا شیک تر به نظر برسید.

 

نیم بوت همراه با پافر 

نحوه ست کردن نیم بوت در استایل

خرید و قیمت نیم بوت زنانه آل استار

پافر ها هیچگاه از مد نمی افتند بلکه هر ساله در رنگ و قد های متفاوت راهی بازار می شوند. اگر طرفدار استایل اسپرت و شیک هستید می توانید پافر را همراه با هودی و یا دورس به خوبی ست کنید. نیم بوت بهترین گزینه برای تکمیل استایل همراه با پافر می باشد. نیم بوت های سفید و مشکی در طرحای متفاوت در بازار وجود دارند که به سلیقه ی خود می توانید با آن ست کنید.

 

ست نیم بوت و کیف

ست کردن نیم بوت و بوت در پاییز 

خرید و قیمت نیم بوت بند پهن

اگر قصد دارید نیم بوت شما بیشتر به چشم بیاید بهتر است جنس و یا رنگ آن را با یک اکسسوری مثل کیفتان ست کنید. برای مثال می توانید از نیم بوت های چرم همراه با کیف چرم هم جنس آن استفاده کنید . نیم بوت های لژدار همراه با کوله های دخترانه در یک طیف رنگی برای استایل دانشجویی گزینه ی مناسبی خواهد بود.

خرید بهترین نیم بوت 

اصول ست کردن نیم بوت در استایل پاییزی

خرید و قیمت بوت دخترانه بندی

با توجه به استفاده از نیم بوت ها در روزهای سرد و بارانی و یا برفی احتمال شکستگی و یا سایش در قسمت لژ کفش وجود دارد. بهتر است. در هنگام خرید به این نکات دقت داشته باشید و جنس زیره ی کفش را در نظر بگیرید تا بتوانید یک خرید خوب و یک کفش با دوام داشته باشید. از جمله نکاتی دیگر که باید به آن توجه کنید جنس رویه ی کفش است. معموال نیم بوت های با کیفیت جنس رویه ی آن ها از چرم و یا جیر عالی و ممتاز نیز مناسب می باشند. هنگام خرید به صورت آنالین از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید.

اصول ست کردن نیم بوت در استایل را بدانید!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟