جذاب ترین رنگ ها برای داشتن بهترین استایل پاییزی!

جذاب ترین رنگ ها برای داشتن بهترین استایل پاییزی!
خلاصه

بهترین استایل پاییزی- برای داشتن بهترین استایل پاییزی اول باید رنگ هایی که در پاییز و زمستان بیشتر استفاده می شوند را بشناسید. با ما همراه شوید تا بتوانید یک استایل پاییزی شیک و جذابی داشته باشید.

1401/8/24
1804 بازديد
جذاب ترین رنگ ها برای داشتن بهترین استایل پاییزی!

بهترین رنگ‌ها برای استایل پاییزی

با فرارسیدن فصل پاییز و سرد شدن هوا، بسیاری از افراد به دنبال تهیه و خرید بوت های پاییزه و لباس‌های این فصل و ست کردن آن‌ها با یکدیگر هستند تا بتوانند بهترین استایل پاییزی را برای خود به وجود آورند. در زمان خرید لباس‌های پاییزی علاوه بر مطابقت داشتن این لباس‌ها با آب و هوا از نظر گرم بودن، باید به رنگ آن‌ها نیز که متناسب با رنگ‌های پاییزی باشد، توجه داشته باشید. ما در این مطلب از مجله کالاتیتر  قصد داریم تا بهترین استایل پاییزی را به شما معرفی کنیم.

بدون شک می‌دانید که نوع پوشش و همچنین لباس‌های افراد با تغییر فصل و با توجه به آب و هوا، عوض می‌شود. برخی از خانم‌ها نیز در فصل‌های مختلف علاوه‌بر تغییر رنگ لباس‌های خود به دنبال تغییر رنگ مو و حتی ناخن‌های خود نیز هستند که دلیل این امر رنگ خاص هر فصل متناسب با شرایط آب و هوایی آن است.
آگاهی از رنگ‌های هر فصل از جمله پاییز، به شما در خرید اکسسوری و لباس‌های مناسب آن فصل بسیار کمک می‌کند. از آنجایی که فصل پاییز هوا سرد و خنک است، اغلب از رنگ‌های گرم استفاده می‌شود تا لباس‌هایی با رنگ گرم از بدن افراد در برابر سرما محافظت نماید.

 

انواع رنگ‌های پاییزی عبارت‌اند از:

 

بهترین استایل پاییزی

● زرد یا طلایی

بهترین استایل پاییزی- زرد و طلایی

از مناسب‌ترین رنگ‌های لباس برای داشتن بهترین استایل پاییزی، رنگ‌هایی با طیف روشن اعم از زرد و قهوه‌ای بسیار روشن است. خوب است بدانید که طلایی از جمله رنگ‌های روشن و درخشان محسوب می‌شود که به صورت گسترده در این فصل دیده شده و از این رو برای افرادی که محیط تاثیر زیادی بر آن‌ها می‌گذارد، مناسب خواهد بود. در صورتی که از لباس‌هایی با رنگ طلایی و یا زرد استفاده کردید، نیازی به استفاده جواهرات و حتی بدلیجات نخواهد بود.

 

● بنفش

بهترین استایل پاییزی- رنگ بنفش

بهتر است در فصل پاییز لباس‌هایی که دارای رنگ بنفش پر رنگ هستند را بپوشید؛ زیرا رنگ بنفش را از جمله رنگ‌های محکم و پایدار می‌دانند که حس قدرتمندی بسیاری به افراد می‌دهد و در نتیجه افرادی که از لباس‌هایی با رنگ بنفش استفاده می‌کنند، اعتماد به نفس بیشتری از خود نشان می‌دهند.
توجه داشته باشید که بنفش را از جمله رنگ‌های سلطنتی می‌دانند که اغلب برای استایل پاییزی مخصوص مهمانی مناسب است. خانم‌ها می‌توانند همزمان با پوشیدن لباس‌های بنفش از زیورآلات مشکی نیز استفاده نمایند تا جلوه و زیبایی بیشتری داشته باشد و بهترین استایل پاییزی را برای خود ایجاد کنند.

 

● آبی فیروزه‌ای

بهترین استایل پاییزی- رنگ فیروز ای

از جمله محبوب‌ترین و شیک‌ترین رنگ‌ها برای لباس‌های پاییزی رنگ آبی فیروزه‌ای است. شما می‌توانید این رنگ را با رنگ مشکی نیز ترکیب کنید تا سردی آن از بین برود و ظاهری زیبا و جذاب‌تر داشته باشید.

 

● رنگ شتری یا کرم

بهترین رنگ استایل پاییزی

از دیگر رنگ‌های مناسب برای داشتن بهترین استایل پاییزی، لباس‌هایی با رنگ شتری و کرم هستند. بسیاری از افراد متخصص در صنعت مد پیشنهاد می‌کنند تا از کت‌هایی به رنگ شتری استفاده کنید تا یک استایل جذاب داشته باشید. همچنین می‌توان به همراه این رنگ از سایر لباس‌های هم خانواده نیز استفاده کرد.

 

● نارنجی

بهترین استایل پاییزی- رنگ نارنجی

از اصلی‌ترین رنگ‌های فصل پاییز که برای تمامی افراد شناخته شده، رنگ نارنجی است. اگر قصد دارید تا در این فصل شاد، سرحال و بانشاط‌‌ تر دیده شوید، حتما لباس‌هایی با رنگ قرمز، زرد تیره و نارنجی بپوشید تا با محیط اطراف تطابق بیشتری داشته باشید. بدون شک افرادی که از لباس‌هایی با این رنگ‌ها استفاده می‌کنند حس تطابق‌پذیری بیشتری با محیط اطراف خود دارند و در نتیجه تغییرات احتمالی زندگی آن‌ها نسبت به دیگران بیشتر است.

 

● رنگ رز یا صورتی

بهترین استایل پاییزی- رنگ صورتی

از جمله رنگ‌های محبوب برای بهترین استایل پاییزی که سرشار از احساس و لطافت است، رنگ صورتی یا رز است. این رنگ برای فصل پاییز بسیار مناسب بوده و طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. اگر قصد دارید تا در روز‌های سرد پاییزی، گرمی خاصی را به اطرافیان و خود منتقل نمایید، حتما از رنگ رز استفاده کنید.

 

● رنگ زیتونی

بهترین استایل پاییزی- رنگ زیتونی

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به رنگ‌های شاد علاقه زیادی ندارید، می‌توانید برای استایل خود از رنگ زیتونی استفاده کنید. از آنجایی که این رنگ خنثی است، به راحتی با سایر رنگ‌ها هماهنگ می‌شود.

 

استفاده از لباس‌های جین در فصل پاییز

بهترین رنگ استایل پاییزی

در صورتی که شما از افراد علاقه‌مند به لباس‌های جین هستید، حتما از رنگ‌های تیره جین برای داشتن بهترین استایل پاییزی استفاده کنید و از انتخاب رنگ‌های جین روشن خود‌داری نمایید.
علاوه‌بر لباس‌های جین، می‌توانید از سایر لباس‌ها که با رنگ پوست، مو و حتی رنگ چشم شما مطابقت دارد، استفاده نمایید. بسیاری از افراد دارای پوست خاکی رنگ بوده که یک رنگ پاییزی محسوب می‌شود. در صورتی که شما پوستی به رنگ پاییز دارید، به راحتی می‌توانید از رنگ‌های سرد و زمستانی در قسمت پایین تنه خود و دور از صورت استفاده کنید. رنگ‌هایی که به رنگ پاییز هستند مانند شال و کلاه و پیراهن باید رنگ پاییزی داشته باشند.

 

رنگ‌های ممنوعه برای استایل پاییزی

بهترین رنگ استایل پاییزی -نیم بوت

همانطور که برخی از رنگ‌ها متناسب با فصل پاییز بوده، بسیاری دیگر از آن‌ها برای این فصل ممنوع هستند و باید از پوشیدن لباس‌هایی با این رنگ خودداری نمایید. بهتر است که برای داشتن بهترین استایل پاییزی از پوشیدن رنگ‌های سرد و زمستانی مانند آبی یخی، ارغوانی، سبز دریایی و رنگ‌های ملایم در این فصل دوری نمایید.
علاوه‌بر این بهتر است لباس‌هایی با رنگ سیاه و سفید را استفاده نکنید، چرا که این رنگ‌ها تمامی نقاط قوت پوست شما را در برگرفته و در کوتاه مدت سبب تیره شدن آن می‌شود. بهتر است که از رنگ سیاه به همراه رنگ‌های گرم و خاکی و ترکیب کردن آن با جواهرات استفاده نمایید.
از پوشیدن لباس‌هایی با رنگ سفید خالص نیز دوری کرده و بهتر است که از رنگ سفید تخم مرغی، خاکستری مایل به قهوه ای، بژ کم رنگ و همچنین رنگ کرم استفاده کنید.
در نهایت خوب است بدانید که در فصل‌های سرد از جمله پاییز برای آنکه چهره‌ای گرم‌تر داشته باشید، از لباس‌هایی که به رنگ قهوه‌ای شکلاتی، کبود و در کل رنگ‌های گرم استفاده نمایید.
شما عزیزان با رعایت تمامی نکات ذکر شده و پوشیدن لباس‌هایی با این رنگ‌ها می‌توانید بهترین استایل پاییزی را برای خود رقم بزنید.

جذاب ترین رنگ ها برای داشتن بهترین استایل پاییزی!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟