رنگ سال ۲۰۲۳ مشخص شد! ویوا مگنتو!

رنگ سال ۲۰۲۳ مشخص شد! ویوا مگنتو!
خلاصه

رنگ سال ۲۰۲۳ چیست؟ امسال چه رنگی مد است؟ ویوا مگنتو یا قرمز آتشین، امسال چه رنگی لباس بخریم؟ نحوه ست کردن با رنگ سال ۲۰۲۳، رنگ سال ۲۰۲۳ را چطور در استایل استفاده کنیم؟ با ما همراه شکید تا همه این سوال ها را باهم بررسی کنیم.

1401/9/14
1452 بازديد
رنگ سال ۲۰۲۳ مشخص شد! ویوا مگنتو!

رنگ سال ۲۰۲۳ چیست؟

یکی از آیتم های مطرح در دنیای مد رنگ سال است که هر سال توسط شرکت پنتون Pantene معرفی می شود. شرکت پنتون یا پانتون با داشتن بیش از ۴۰ سال سابقه یکی از معتبرترین و مشهور ترین شرکت ها در جهان بوده که با ارائه محصولات و خدمات خود کمک شایانی به طراحان برای شناسایی رنگ ها و ایجاد خلاقیت کرده است‌ . رنگ سال ۲۰۲۳ که توسط پنتون معرفی شده، رنگ قرمز آتشین مایل به زرشکی و به رنگ گل رز و یا به اصطلاح انگلیسی ویوا مگنتو ۲۰۲۳ viva magenta است. در ادامه با مجله کالاتیتر همراه شوید تا چگونگی انتخاب رنگ سال ۲۰۲۳ و نحوه ست کردن و مسائل مربوط به آن را بررسی کنیم.

 

رنگ سال ۲۰۲۳ چیست

 

نحوه انتخاب رنگ سال ۲۰۲۳ قرمز آتشین

همانطور که گفتیم شرکت پنتون هر ساله به معرفی رنگ سال می پردازد اما این انتخاب چگونه انجام میشود؟!

متخصصان و طراحان پنتون با بررسی و تجزیه و تحلیل دقیق در زمینه های مختلف مانند صنعت فیلمسازی سرگرمی، مجموعه های هنری، افراد سرشناس، هنرمندان، لایف استایل، مد و غیره در جهان به انتخاب رنگ سال می پردازند. 

 

امسال چه رنگی مده

 

رنگ ویوا مگنتو ۲۰۲۳ مناسب چه کسانی است؟

ممکن است این سوال برای شما هم پیش آید که چرا رنگ قرمز آتشین یا همان ویوا مگنتو انتخاب شده است؟! اگر بخواهیم این رنگ را توصیف کنیم باید بگوییم که رنگی قدرتمند بوده و قرمز متحرکی است که بی توجه به محدودیت ها، رنگ سرکش خود را ابراز می کند و انتخاب مناسبی برای افرادی که دارای روحیه ای سرکش و سرشار از حس زندگی بوده، است. قرنز آتشین که به زرشکی مایل است بین سرد و گرم تعادل ایجاد کرده است. این ترکیب رنگ، جهان چند بعدی ما و همچنین جهان فیزیکی و مجازی را به راحتی در برمیگیرد. 

در واقع رنگ سال ۲۰۲۳ به کمک روحیه سرکش خود با شجاعت تمام و و بدون نیاز به هیچ تهاجمی بر هر چیزی که بخواهد مسلط میشود. این زیبایی و ظرافت در رنگ قرمز نشان دهنده شجاعت و حس زندگی است.

به گفته مدیر اجرایی شرکت پنتون انتخاب رنگ سال ۲۰۲۳، رنگ قرمز آتشین مایل به زرشکی به دلیل داشتن ماهیتی غیر متعارف، نشان دهنده ارائه قدرت و روش قاطعانه بدون تهاجم

بوده که با داشتن رنگی پر نشاط نوید بخش جریان زندگی می باشد. 

 

ویوا مگنتو یا قرمز آتشین

 

نحوه ست کردن رنگ  سال ۲۰۲۳

پس از بررسی و تحلیل رنگ سال ۲۰۲۳ حا نوبت به ست کردن آن با رنگ های دیگر بوده که این امر معمولا یکی دغدغه های مدگرایان بعد از اطلاع پیدا کردن از رنگ سال است. اگر نگران ست کردن ویوا مگنتو ۲۰۲۳، این رنگ پرقدرت و آتشین هستید، بهتر است بدانید شرکت پنتون برای راحتی کار شما ۴ پالت مختلف رنگی را ارئه داده است که به کمک این رنگ ها، شما می توانید استایل خود را با رنگ سال ۲۰۲۳ ست کنید. می توانید رنگ قرمز آتشین را به عنوان آیتم اصلی استایل خود انتخاب کنید. به عنوان مثال پیراهن، مانتو و یا شومیز به عنوان آیتم اصلی انتخاب شوند و از ۴ پالت رنگی دیگر به عنوان آیتم فرعی مانند کیف، کفش و یا شال و روسری استفاده شود.

به علاوه اگر مدگرا نیستید و تمایلی به استفاده از رنگ سال ۲۰۲۳ به عنوان آیتم های اصلی پوشش خود ندارید، اما دوست دارید که بخشی از این رنگ، استتیل صما را در بربگیرد می

توانید از اکسسوری هایی مانند گوشواره، دستبند و کمربند زنانه به رنگ سال را در پوشش خود به کار ببرید و جلوه پرقدرتی به استایل تان ببخشید.

 

رنگ سال ۱۴۰۲

 

استفاده از رنگ ۲۰۲۳ در دکوراسیون داخلی

اگر تمایل دارید تا رنگ سال ۲۰۲۳ در خانه و دکوراسیون داخلی آن استفاده کنید، مطالعه این قسمت می تواند به شما کمک کننده باشد.

افرادی که دکوراسیون داخلی خانه آن ها بدون زرق و برق است می توانند از ویوا مگنتو ۲۰۲۳ به عنوان یک کاناپه مخملی و یا رنگ قسمتی از دیوار خانه استفاده کنند. علاوه بر آن می توان از این رنگ در نوپردازی قسمتی از خانه مثل روی تابلو ها و یا مجسمه ها استفاده کرد. و یا با خرید وسیله ای دکوری به رنگ سال، خانه خود را با مد همراه کنید.

 

سخن آخر:

در این مقاله سعی کردیم تا جزئیات رنگ سال ۲۰۲۴ ( ویوا مگنتو ۲۰۲۳) و استفاده از آن را به صورت مختصر برای شما شرح دهیم تا بتوانید با استفاده از این رنگ شاد و گرم که جلوه ای از قدرت دارد، احساس خوشایندی در زندگی خود ایجاد کنید. 

رنگ ها همواره بیانگر انرژی هستند و تاثیر بسزایی در پیرامون خود دارند، دنیای ما دنیای رنگ ها هستند. با استفاده از رنگ های شاد، انرژی دنیای خود را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید. پوشش شما بخشی از جهان پیرامون شماست که می تواند به کمک انرژی رنگ ها تاثیر زیادی در زندگیتان بگذارد.

 

 

رنگ سال ۲۰۲۳ مشخص شد! ویوا مگنتو!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟