روش ست کردن کفش کتانی برای داشتن استایلی جذاب!

روش ست کردن کفش کتانی برای داشتن استایلی جذاب!
خلاصه

دانستن روش ست کردن کفش کتانی به شما در داشتن یک استایل جذاب کمک خواهد کرد. کتانی ها از کفش های همیشه مد هستند و برای استفاده در اکثر موقعیت ها کاملا مناسب می باشند.

1401/10/20
841 بازديد
روش ست کردن کفش کتانی برای داشتن استایلی جذاب!

روش ست کردن کفش کتانی


کتانی از جمله محبوب‌ترین کفش‌ها در بین خانم‌ها و آقایان است که به راحتی می‌توان با ست کردن با لباس‌های خود، یک استایل شیک و جذاب را برای خود به وجود آورد. ست کردن کفش کتانی با شلوار، پیراهن و مانتو مهمترین دغدغه افراد است که ما در این مطلب از مجله کالاتیتر قصد داریم شما را با بهترین روش ست کردن کفش کتانی آشنا کنیم. برای ست کردن کفش کتانی با سایر لباس‌های خود علاوه‌بر خرید کفش کتانی مناسب باید شلواری زیبا و شیک را خریداری نمایید.

 

با کتونی چی بپوشیم؟ ترکیب جذاب همیشگی

با کتونی چی بپوشیم- ست کردن کتانی

در کمد اکثر افراد لباس‌ها و کفش‌های بسیار زیادی وجود دارد که تمامی آن‌ها مشخص و ثابت هستند و مدت زیادی طول می‌کشد که از بین بروند و تنها از یک فصل به فصل دیگر جابجا می‌شوند. خوب است بدانید که تمامی کفش‌ها تنها به عنوان یک اکسسوری مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، بلکه به عنوان نقطه عطف بعضی از استایل‌ها، اهمیت ویژه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند.
از جمله کفش‌هایی محبوبی که بسیاری از افراد استفاده می‌کنند، کفش‌های کتانی هستند. دلیل محبوب بودن کفش کتانی به صورت گسترده توسط افراد، جنس بسیار نرم، سبک و راحت آن‌ها است که هر اندازه راه رفتن و سرپا ایستادن زیاد با آن‌ها سبب خستگی و ناراحتی شما نمی‌شود.
خوب است بدانید که کفش کتانی یا همان اسپرت اغلب واژه‌هایی هستند که افراد برای اسنیکرز انتخاب می‌کنند. در ادامه این مطلب نکاتی را برای ست کردن کفش کتانی برای شما ذکر خواهیم کرد.
در زمان انتخاب کفش کتانی حتما انواع شلوار‌های جین را خریداری نمایید که می‌توان با این شلوار‌ها یک استایل جذاب و ست بسیار زیبا را برای خود رقم زد.
ست کردن کفش کتانی با شلوار جین اسکینی یک استایل همیشگی، زیبا و بدون انقضا است که مورد توجه و محبوبیت بسیاری از جوانان واقع شده است. خوب است بدانید که این ترکیب یک استایل ثابت بوده و خوب و بد بودن آن در گرو نوع پوشش شما است. زمانی که قصد ست کردن کفش کتانی با شلوار جین اسکینی را دارید، حتما باید نکات مهمی را مورد توجه خود قرار دهید که مهمترین این نکات عبارت است از:

 

نکات ست کردن کفش کتانی

1.میزان تنگی شلوار

پس از خرید کتانی باید به شلوار و لگی که انتخاب کرده‌اید نیز توجه داشته باشید. شلوار و لگی که قصد پوشیدن و ست کردن کفش کتانی با آن را دارید، باید متناسب با اندام شما به خصوص فرم پاها بوده و تناسب لازم با مدل کتانی را نیز داشته باشد. اکثر کتانی‌های ظریف برای شلوار‌های خیلی جذب مناسب‌تر هستند.

2.قد شلوار

توجه به استاندارد بودن قد شلوار از دیگر نکته‌های مهم در ست کردن کفش کتانی با شلوار جین است. مناسب‌ترین قد شلوار برای ست کردن این کفش‌ها، شلوار‌های کوتاهی که یک فضای خالی بین کفش و مچ پا ایجاد می‌کنند، هستند. وقتی که شلوار اسکینی بلند را یا یک کتانی می‌پوشید و فضای تنفسی را در استایل پایین تنه خود به وجود نمی‌آورید، به صورت ناخودآگاه کمی چاق‌تر و کوتاه‌تر دیده می‌شوید و در نهایت استایل شما زیبایی لازم را نخواهد داشت.

3.مدل کتانی

به صورت معمول استفاده از کتانی‌های ظریف به منظور ست کردن با شلوار جین اسکینی و یا لگ، گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شوند؛ چرا که سبب شده تا پایین تنه ظریف‌تر، بلند‌‌تر و همچنین لاغر‌تر نشان داده شود.

 

ست کردن کفش کتانی با شلوار جین راسته

روش ست کردن کتانی

بدون شک پوشیدن کتانی با شلوار جین راسته، یک ترکیب بسیار ساده، جذاب و مدرن است و می‌توان گفت که به یکی از استایل‌های پرطرفدار نیز تبدیل شده است. شلوار‌های جین راسته نسبت به شلوار جین اسکینی محبوبیت بیشتری در بین افراد داشته و رابطه خوبی بین ست کردن با کفش کتانی دارند.
همچنین باید با در نظر گرفتن رنگ کفش کتانی از شلوار‌های جین با رنگ‌های مختلف به منظور داشتن یک استایل شیک‌تر استفاده نمایید.

روش ست کردن کفش کتانی سفید زنانه

روش ست کردن کتانی با شلوار جین راسته

بسیاری از خانم‌ها به دنبال لباس‌های شیک برای پوشیدن با این کفش هستند. شلوار جین می‌تواند یک انتخاب عالی و جذاب باشد. بدون شک بهترین استایل ممکن برای اکثر افراد به خصوص خانم‌ها ترکیب شلوار جین با کفش کتانی سفید است. خانم‌ها به راحتی می‌توانند با پوشیدن شلوار جین آبی پاره و حتی شلوار مشکی جذب و یا شلوار مام استایل گشاد از یک کفش کتانی سفید استفاده نمایند و از این رو هیچ محدودیت رنگی برای آن‌ها وجود ندارد؛ زیرا رنگ سفید با تمامی رنگ‌ها همخوانی داشته و قابل ست کردن است.
مانتو بلند از دیگر گزینه‌های عالی برای ست کردن کفش کتانی سفید است که مورد دغدغه و توجه بسیاری از خانم‌ها واقع شده است. البته خوب است بدانید که در صورت استفاده از مانتو کتی‌های ساده و یا مجلسی، از به پا کردن کتانی‌های سفید خودداری نمایید. کتانی‌های سفید اغلب برای مانتوهای نسبتا بلند اسپرت به عنوان مثال مانتو‌هایی که قد آن‌ها تا زانو است، مناسب بوده و یک استایل عالی را تشکیل می‌دهد.

 

کفش کتانی‌های رنگی

کتونی رو با چی بپوشیم

کتانی‌های رنگی را می‌توان از دیگر کفش‌های محبوب و پر‌فروش دانست که بهترین روش ست کردن کفش کتانی رنگی با لباس‌های کاملا ساده است. از آنجایی که کتانی‌های رنگی بسیار جلب توجه می‌کنند، باید سایر لباس‌های خود اعم از شلوار، مانتو، پیراهن و هر نوع لباسی را که با این کتانی‌ها می‌پوشید، کاملا ساده و بدون طرح انتخاب کنید. یکی از افراد متخصص در حوزه پوشاک آقایان بیان کرده است که روش ست کردن صحیح لباس با کفش‌های کتانی رنگی در این است که از لباس‌های کاملا ساده استفاده نمایید.
علاوه‌بر این می‌بایست که از انتخاب لباس‌هایی با لوگو و چاپ‌های درشت نیز اجتناب کنید که لباستان بیشتر به چشم آید و در ذوق نزند. امروزه اکثر افراد به خصوص آقایان در زمان خرید از رنگ‌های بسیار غلیظ، لوگو‌های درشت، طرح‌های پر زرق و برق و همچنین لژ‌های بزرگ که بسیار محبوب هستند، استفاده می‌کنند.

 

ست کردن کتانی با کت و شلوار

ست کردن کتانی زنانه

از جمله استایل‌های جسورانه‌ای که امروزه مورد توجه واقع شده، پوشیدن کفش کتانی به خصوص کتانی‌های سفید با کت و شلوار زنانه است. سال‌های اخیر نسبت به زمان‌های گذشته، با تغییر یافتن مد، اغلب از کت و شلوار به منظور کاهش ماهیت رسمی بودن این سبک از کتانی استفاده می‌شود. بدون شک استفاده از کت و شلوار‌‌های رنگ طوسی با کتانی‌های ورزشی سفید، بیانگر حس تازگی و سرزندگی در افراد دارد.

روش ست کردن کفش کتانی برای داشتن استایلی جذاب!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟