ایده هایی برای ست کردن رنگ سال 2023 در استایل!

ایده هایی برای ست کردن رنگ سال 1402 در استایل!
خلاصه

ست کردن رنگ سال 2023 در استایل بسیار فریبنده و جذاب می باشد. رنگ سال 1402 را چطور ست کنیم؟ چگونه رنگ لباس امسال را در استایل استفاده کنیم؟

1401/10/29
2471 بازديد
ایده هایی برای ست کردن رنگ سال 1402 در استایل!

ست کردن رنگ سال 2023

ست کردن رنگ سال ۲۰۲۳ ازجمله موضوعات مهمی است که طراحان، تولیدکنندگان و افرادی که مد و استایل ترند را پیگیری می‌کنند، توجه زیادی به آن دارند. انتخاب رنگ سال همه‌ساله و هم‌زمان با آغاز سال جدید توسط سایت پنتون صورت می‌گیرد که از طریق نظرسنجی و کارشناسی‌های دقیق، رنگی را به عنوان رنگ سال برمی‌گزینند. بدین ترتیب، چرخه مد و شرکت‌های پوشاک براساس آن برای تولید و طراحی، ایده پردازی می کنند. رنگ تعیین‌شده برای امسال، قرمز آتشین مایل به زرشکی است که با عنوان ویوا مگنتا (Viva Magenta) معرفی و رونمایی گردید. این انتخاب، فوق‌العاده جذاب و مملو از هیجان و انرژی است و ازاین‌پس، قطعاً شاهد کاربرد گسترده آن در صنعت مد و پوشاک و حتی ست کردن رنگ سال ۲۰۲۳ با دکوراسیون داخلی خواهیم بود.
البته نحوه ترکیب رنگ سال با سایر تناژهای رنگی نیز از پرسش‌های مهم بیشتر افراد است و معمولاً پس از معرفی رنگ جدید، دغدغه این موضوع را دارند که چطور استایل خود را با رنگ انتخابی ست کنند! به همین منظور در این پست از  فروشگاه اینترنتی کالاتیتر، قصد داریم نحوه ست کردن رنگ سال ۲۰۲۳ را به شما آموزش دهیم تا به این صورت پاسخی به ابهامات شما دراین‌باره داده باشیم.

 

ترکیب رنگ امسال

ست کردن رنگ سال 1402

 

ویژگی‌های رنگ ویوا مگنتا ۲۰۲۳

رنگ جدید سال را می‌توان ترکیبی از رنگ‌های گرم و سرد دانست که همین امر منجر به تعادل آن و هماهنگی با تناژهای زیادی شده است. به‌طوری‌که استفاده از آن در ترکیب استایل، جلوه‌ای شگفت‌انگیز پدید آورده و علاوه بر حس جذابیت و اعتمادبه‌نفس، القاء کننده شادابی و نشاط نیز خواهد بود. بر این اساس می‌توان رنگ سال ۲۰۲۳ را نماد قدرت و تحرک دانست که داشتن روحیه‌ای زیباپسند و سرکش را به رخ می‌کشد. با توجه به اینکه از دیدگاه روانشناسی هر رنگ بیانگر نماد خاصی است که اثرگذاری آن بر روان افراد، به اثبات رسیده، رنگ قرمز آتشین نیز شجاعت و سرزندگی با ایجاد حس اشتیاق و چشم‌انداز مثبت زندگی را بیان می‌کند. از این رو، ست کردن رنگ سال ۲۰۲۳ با عناصر و آیتم‌های مختلف، نقش مهمی در روحیه و خلقیات افراد خواهد داشت.

 

ایده‌هایی برای ست کردن رنگ سال

ترکیب رنگ سال و ست کردن آن با رنگ آیتم‌های مختلف، از موضوعات مهم و چالش‌برانگیز به‌حساب می‌آید. به همین دلیل، کمپانی پنتون جهت تسهیل این کار، چندین پالت رنگی را نیز برای کمک به تکمیل و توازن سایر رنگ‌ها با Viva Magenta ارائه نموده که توسط آن‌ها می‌توانید جلوه زیباتری به تیپ و استایل خود ببخشید. گفتنی است رنگ سال 2023 با داشتن بالاترین پیگمنت و تیرگی در طیف رنگی قرمز و سرخابی، از تناژهای خاص محسوب می‌شود و مناسب افراد شیک‌پوش و خوش استایل خواهد بود. از همین رو، ست کردن رنگ سال ۲۰۲۳ به عناصر و رنگ‌هایی متضاد و مکمل نیاز دارد که برخی از آن‌ها را در ادامه شرح خواهیم داد:

 

ترکیب مشکی با رنگ سال 

ترکیب رنگ سال 2023

اولین رنگ که تناسب بسیار مطلوبی با رنگ سال 2023 دارد، رنگ مشکی است. قرار گرفتن رنگ مشکی و Viva Magenta در کنار هم، به وجود آورنده ترکیبی بسیار جذاب و مرموز است که جلوه‌ای خیره‌کننده را به ظاهر شما می‌بخشد. گفتنی است که رنگ‌های قرمز و مشکی، هردو نماد قدرت هستند و مفهومی رمزآلود و بسیار جذاب را تداعی می‌کنند. البته تمایل رنگ سال 2023 به تناژ سرخابی، هیچ‌چیزی از بار احساسی این رنگ، کم نمی‌کند و حتی جسور بودن را نیز به مفاهیم قبل می‌افزاید. از همین رو ست کردن رنگ سال ۲۰۲۳ با رنگ مشکی برای مراسم‌ها و میهمانی‌های شبانه، گزینه فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

 

ترکیب سورمه‌ای با رنگ سال 2023

ست کردن رنگ سال 2023 با سورمه ای

ترکیب رنگ سال با رنگ سورمه‌ای نیز یک ایده منحصربه‌فرد است که نمای شیک و جذابی به استایل شما می‌بخشد. درواقع Viva Magenta سایه‌ای تیره دارد که آن را مناسب قرار گرفتن در کنار رنگ‌های تیره دیگر می‌کند. از طرفی، تضاد میان این دو رنگ نیز زیبایی خاصی دارد که ترکیبی بسیار زیبا و چشم‌نواز را ایجاد می‌کند. حس اصالت به همراه وقار و منش، نمادی است که استفاده ترکیب رنگ‌های قرمز آتشین با آبی تیره به همراه دارد. البته این ترکیب، تنها منحصر به لباس‌های مجلسی و شب نبوده و برای ست کردن رنگ سال ۲۰۲۳ می‌توانید لباس‌هایی به رنگ Viva Magenta را با کت، دامن یا شلوار جین بپوشید.

 

ترکیب سبز با رنگ سال ۲۰۲۳

ترکیب سبز با رنگ سال ۲۰۲۳

برخی رنگ‌های شاد و متمایز نیز برای ترکیب کردن با رنگ سال 2023 مناسب هستند که به‌عنوان نمونه می‌توان رنگ سبز را نام برد. رنگ سبز، الهام‌بخش طبیعت بوده و نمای شاد و دل‌نشینی را به استایل می‌بخشد. از همین رو ست کردن آن با قرمز آتشین مایل به زرشکی، یک گزینه بی‌نظیر محسوب می‌شود و جذابیت و جلوه‌ای خیره‌کننده را به دنبال خواهد داشت. البته بهتر است سبز تیره که همخوانی بهتری با این رنگ دارد را برای طراحی استایل خود در نظر بگیرید. مثلاً سبز کلاسیک که در سال گذشته نیز از رنگ‌های ترند سال بود، گزینه مناسبی برای ترکیب و ست کردن رنگ سال ۲۰۲۳ است و نمایی بسیار زیبا و خیره‌کننده را به وجود می‌آورد.

 

ترکیب خاکستری با رنگ سال 2023

ترکیب خاکستری با رنگ سال 2023

برای ترکیب رنگ سال ۲۰۲۳ می‌توانید روی خاکستری هم حساب کنید. به عبارتی، رنگ‌های خنثی در کنار Viva Magenta که نماد شور و حرارت است، جلوه‌ای فراموش‌نشدنی دارد و این دو رنگ، گزینه‌های مناسبی برای افراد ساده پسند و لاکچری به‌حساب می‌آیند. حتی می‌توانید هریک از این رنگ‌ها را به‌عنوان اکسسوری در کنار دیگری استفاده کنید که موجب تأثیرگذاری فوق‌العاده‌ای در استایل می‌شود.
درصورتی‌که فکر می‌کنید، ترکیب رنگ‌های قرمز آتشین و خاکستری تا حدودی تیره می‌شود، می‌توانید رنگ خاکستری روشن را برای ست کردن رنگ سال ۲۰۲۳ در نظر بگیرید. چراکه تناسب این دو نیز در کنار هم ایده جالبی است.

 

کاربرد مونوکروم رنگ سال 2023

کاربرد مونوکروم رنگ سال 2023

استایل‌های تک‌رنگ که اصطلاحاً به آن‌ها مونوکروم گفته می‌شود نیز یک ایده هوشمندانه برای استفاده از رنگ سال 2023 است که همواره از ترندهای محبوب و جذاب نیز بوده است. اگرچه استفاده از یک استایل تک‌رنگ، باعث دیده شدن بیشتر می‌شود؛ اما به‌کاربردن آن نیازمند جسارت و قدرت زیادی است که از خصوصیات بارز این رنگ نیز هست. از همین رو می‌توانید با خلاقیت خود از Viva Magenta در طراحی استایل خود بهره برده و جسارت خود را به رخ بکشید. از طرفی بد نیست از ترکیب رنگ سال با تناژهای مشابه نیز استفاده کنید. رنگ‌های سرخابی، بنفش و یا قرمز گلی، از مواردی هستند که می‌تواند در طراحی استایل منوکروم به شما کمک کنند. گفتنی است، ست کردن رنگ سال ۲۰۲۳ با رنگ‌های هم‌خانواده، نماد قدرت و لطافت خواهد بود.

 

ایده هایی برای ست کردن رنگ سال 1402 در استایل!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟