چند مدل از نیم بوت های همیشه مد را بشناسید!

چند مدل از نیم بوت های همیشه مد را بشناسید!
خلاصه

داشتن نیم بوت های همیشه مد در کمد لباستان به شما کمک خواهد کرد تا بدون صرف هزینه اضافی برای بوت ها و نیم بوت های ترند یک استایل شیک و خاص داشته باشید. خرید انیم بوت های همیشه مد برای همه خانم ها ضروری و لازم است.

1401/11/5
2044 بازديد
چند مدل از نیم بوت های همیشه مد را بشناسید!

نیم بوت های شیک که همیشه مد هستند


نیم بوت‌های همیشه مد کفش‌های زمستانی بسیار شیکی هستند که سال‌هاست وارد صنعت مد و پوشاک شده و از محبوبیت زیادی برخوردارند. این چکمه‌ها در انواع و مدل‌های متنوعی عرضه می‌شوند و در فصول سرد برای گرم نگه‌داشتن پاها در برابر سرما و همین‌طور استایل کردن با انواع تیپ‌ها مناسب هستند. زیرا این مدل بوت به‌راحتی با هر نوع سبک و استایلی قابل هماهنگی است و می‌توان آن‌ها را در موقعیت‌های گوناگون پوشید. از طرفی نیم بوت‌ها به‌سادگی قدیمی نمی‌شوند و اصطلاحاً تا سال‌ها روی بورس هستند و برخی از آن‌ها به‌عنوان نیم بوت‌‌های همیشه مد شناخته می‌شوند. از همین رو خرید نیم بوت های زنانه و دخترانه همیشه یک انتخاب درست بوده که با هر تیپ و مناسبتی قابل تطبیق است. هرچند با توجه به تنوع طرح و رنگ این مدل کفش‌ها در فروشگاه‌های حضوری و آنلاین، دقت در انتخاب و خرید کفش زنانه مناسب و زیبا بسیار مهم است. درواقع شما بایستی یک شناخت نسبی از انواع آن‌ها داشته باشید تا در زمان انتخاب به‌راحتی بتوانید گزینه دلخواه خود را تهیه نمایید. به همین منظور در ادامه این پست قصد داریم برخی نیم بوت‌های همیشه مد از برندهای مختلف را معرفی کنیم.

 

نیم بوت گنگ استایل

نیم بوت های همیشه مد- گنگ استایل

یکی از نیم بوت‌های بسیار شیک و امروزی که ظاهری خاص و نزدیک به استایل گنگ دارد که بیشتر برای تیپ‌های غیررسمی مورداستفاده قرار می‌گیرد. به‌طوری‌که معمولاً، افرادی با سلایق خاص و متفاوت، علاقه بیشتری به این مدل دارند. این نیم بوت را می‌توان با انواع شلوارها مانند دمپا گت، مام فیت یا مام استایل، قواصی و... پوشید که این بسته به نوع پوشش فرد دارد. ازنظر گرمی و راحت نیز باید گفت که انتخاب نیم بوت گنگ با توجه به عاج‌های عمیق کف آن، یک انتخاب مناسب برای برف و سرمای زمستان است.

 

نیم بوت زیپ‌دار ساده

نیم بوت های همیشه مد- نیم بوت زیپی

یکی دیگر از نیم بوت‌های همیشه مد که شاید بتوان آن را از مدل‌های متداول در فصل زمستان دانست، مدل زیپ بغل است که ظاهر مرتب و ظریف آن بیشتر موردتوجه خانم‌های شاغل و ساده‌پوش قرار می‌گیرد. این نیم بوت را می‌توانید از فروشگاه کالاتیتر تهیه کنید که به‌راحتی در رنگ‌های متنوع با کم‌وبیش تغییر در جزئیات، در دسترس علاقمندان به این سبک نیم بوت قرار دارد.

 

نیم بوت چرم بنددار

نیم بوت های همیشه مد بند دار

از مدل‌هایی که معمولاً هنگام خرید نیم بوت زیاد به چشم می‌خورد. جنس چرم و مقاوم این مدل به همراه نمای ساده و البته شیک آن، موجب جلب نظر بسیاری افراد گردیده و به‌عنوان یکی از نیم بوت‌های همیشه مد شناخته شود. از طرفی با کمک بندهای روی این کفش، امکان تنظیم آن در پاهایتان وجود دارد و می‌توانید در روزهای سرد زمستان از آن استفاده کنید. لژهای نه‌چندان بلند این نیم بوت، ویژگی دیگری است که به‌راحتی پاها در هنگام پیاده‌روی و حفظ تعادل روی یخ و برف کمک زیادی می‌کند.

 

نیم بوت‌های جورابی

نیم بوت های همیشه مد جورابی

نیم بوت‌ جورابی هم از مدل‌هایی است که خود در انواع و طرح‌های گوناگون تولید می‌شود و از همین رو پاسخگوی هر نوع نیاز و سلیقه‌ای است. سادگی، نمای زیبا و رنگ یکدست بدنه و پاشنه موجب شده که بهترین گزینه برای استفاده در هر نوع موقعیت و مکانی باشد و می‌توان آن را ازجمله نیم بوت‌های همیشه مد دانست. فروشگاه کالاتیتر یکی از بهترین تولیدکنندگان این مدل است که طرح‌های خود را با بهترین کیفیت و رنگ‌بندی در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

 

نیم بوت پاشنه‌دار چرم

نیم بوت های همیشه مد پاشنه دار

از بهترین گزینه‌ها برای خرید نیم بوت به‌ویژه برای افرادی که طرفدار طرح‌های اصیل و کلاسیک هستند، بوت‌های پاشنه‌دار چرم با نوک‌ گرد و پاشنه مبلی است. این طرح اگرچه ازنظر برخی ممکن است قدیمی به نظر برسد اما با توجه به پاشنه‌های خاص آن که در فرم و اشکال گوناگون طراحی و عرضه می‌شود، ترکیب سبک کلاسیک و مدرن است و طرفداران زیادی دارد.

 

نیم بوت طرح نظامی

نیم بوت های همیشه مد طرح نظامی

از دیگر نیم بوت‌های همیشه مد می‌توان طرح‌های نظامی که شباهت زیادی به نیم بوت های سربازی دارند را نام برد. این مدل بیشتر در مدل‌ها و جنس‌های گوناگون به بازار عرضه می‌شود. نیم بوت نظامی قابل ست‌کردن با انواع تیپ‌ها به‌ویژه استایل‌های هنری و کژوال است. به‌طوری‌که افراد شیک‌پوش، این مدل نیم بوت را با شلوارهای جین و کت بلند و سایز بزرگ با یک شال و پلیور ساده استایل می‌کنند. علاوه بر راحتی و گرمای فوق‌العاده می‌توان جذاب‌ترین ویژگی این مدل را اسپرت بودن یا عدم اختصاص آن به جنسیت خاص دانست.

 

نیم بوت پفکی

نیم بوت های همیشه مد پفکی

یکی دیگر از طرح‌های جالبی که در نیم بوت ها ممکن است با آن مواجه شوید؛ چکمه‌های پفکی است. ظاهر عجیب این مدل به‌گونه‌ای است که از قسمت جلو نیم بوت گرد و بزرگ می باشد. اما می‌توان آن را بهترین مدل برای یک پیاده‌روی طولانی در روزهای برفی و یخ‌بندان دانست .

 

نیم بوت پاشنه‌بلند مجلسی

نیم بوت های همیشه مد پاشنه مجلسی

کمتر کسی به کفش‌ها و چکمه‌هایی با پاشنه‌های خیلی بلند، علاقه نشان می‌دهد. زیرا حتی اگر بخواهید این مدل را در کمد خود داشته باشید، خیلی زود از پوشیدن آن پشیمان خواهید شد. اما بااین‌حال این مدل یکی از نیم بوت‌های همیشه مد است و طرفداران زیادی هم دارد. پاشنه‌های بلند و باریک به همراه ظاهر پر زرق‌وبرق و نوک‌تیز، ویژگی‌های شاخص این مدل هستند که آن را مناسب استفاده در مراسم و مناسبات خاص می‌کند. 

 

نیم بوت چرم لژدار فانتزی

نیم بوت های همیشه مد

نیم بوت های پاشنه دار فانتزی، یکی از نیم بوت‌هایی با ظاهر ساده اما پاشنه‌های فانتزی و خاص است. این نیم بوت‌ها اکثراً به خاطر داشتن همین پاشنه‌های عجیب و نامتعارف موردتوجه هستند که زیبایی خاصی را به تیپ افراد می‌بخشند. راحتی، نمای یکدست اما زیبای آن به همراه این ویژگی خاص موجب گردیده که ازاین‌پس، این مدل نیز یکی از نیم بوت‌های همیشه مد باشد.

 

چند مدل از نیم بوت های همیشه مد را بشناسید!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟