اصولی ترین ترفندهای یک استایل جذاب چیست؟

اصولی ترین ترفندهای یک استایل جذاب چیست؟
خلاصه

آیا ترفندهای استایل جذاب و شیک را می دانید؟ با دانستن این ترفندها می توانید تیپ های به روز و خاصی داشته باشید و در همه جمع ها و موقعیت ها بدرخشید.

1401/11/11
784 بازديد
اصولی ترین ترفندهای یک استایل جذاب چیست؟

مهم ترین ترفندهای استایل جذاب و شیک 


ترفندهای استایل جذاب به راهکارهایی گفته می‌شود که با دانستن آن‌ها می‌توانید تیپ‌های خاص و زیبایی طراحی کرده و در مجالس و محافل بدرخشید. میل به جذابیت و رفتار براساس مد و زیبایی یکی از موضوعاتی است که در وجود اکثر افراد وجود داشته و همین امر موجب گردیده که اطلاع از جدیدترین ترندها در دنیا بااهمیت باشد. البته موضوع مد و استایل بسیار فراتر از تیپ و نوع پوشش است و فاکتورهای زیادی دراین‌باره دخیل هستند. درواقع علاوه بر پیگیری مد، شناخت دقیق فاکتورهایی که جلوه بهتری به تیپ و استایل می‌بخشند نیز موضوع مهمی است که باید به آن‌ توجه داشت. به عبارتی، نمی‌توان منکر اصول و قواعدی شد که در خوش استایل شدن نقش دارند و باعث جذاب‌تر شدن می‌گردند. به همین دلیل در ادامه این مطلب از فروشگاه کالاتیتر برخی ترفندهای استایل جذاب را به شما آموزش خواهیم داد.

ترکیب و تناسب رنگ آیتم‌ها

ترفندهای خوش تیپی چیست

یکی از مهم‌ترین نکات مد و استایل که باید درنظر گرفته شود، استفاده از رنگ‌های متناسب در کنار هم و یا ترکیب آن‌ها با یکدیگر است. چراکه رنگ‌ها، تأثیر قابل‌توجهی بر جلوه بهتر ظاهر و حتی رنگ پوست افراد دارد. شما می‌توانید برای ایجاد یک جلوه بی‌نظیر، رنگ‌های تیره و روشن که کاملاً متضاد هستند را با هم ترکیب نموده و نمای بهتری به استایل خود ببخشید. مثلاً درصورتی‌که می‌خواهید ظاهر تیپ شما بهتر و جذاب‌تر باشد، می‌توانید یک مانتو شلوار به رنگ‌های تیره و روشن را در کنار هم ست کنید.
ترکیب رنگ‌های شاد و تیره یکی از ترفندهای استایل جذاب شناخته می‌شود و بیانگر تأثیر روانشناسی رنگ، بر جلوه و نمای پوشش خواهد بود. بدین ترتیب می‌توانید از هر دو رنگی که تناسب بهتری باهم دارند مانند رنگ‌های بنفش و طوسی، نارنجی و بنفش، خاکستری و سرمه‌ای، زرد و مشکی، سفید و مشکی و... در کنار هم استفاده کنید. البته دقت داشته باشید این مورد را باید در سایر عناصر استایل نیز رعایت گردند.

اهمیت تکرار رنگ‌ها در استایل

ترفند های استایل جذاب

 

علاوه بر اهمیت ترکیب و روانشناسی رنگ‌ها بر استایل افراد، نکات دیگری نیز دراین‌باره مؤثر هستند که یکی دیگر از آن‌ها، تکرار رنگ‌ها در عناصر مختلف پوشش است. این کار موجب بهتر و زیباتر دیده شدن تیپ افراد می‌شود و از دیگر ترفندهای استایل جذاب به شمار می‌رود. مثلاً ست کردن رنگ مانتو و شلوار، شال و شلوار، کت و کفش، کیف و کفش و یا موارد دیگر ایده‌های جالبی در طراحی مد و استایل هستند. به‌این‌ترتیب علاوه بر آنکه ظاهر جذاب‌تری خواهید داشت، باعث زیباتر نشان دادن اندام و قد نیز می‌شود. نکته حائر توجه این‌که، اگر می‌خواهید استایل یکدست و یکرنگی داشته باشید، می‌توانید اکسسوری‌های خود را به‌گونه‌ای درنظر بگیرید که خلأ موجود در تیپ شما را برطرف کند. درواقع وجود یک آیتم با رنگ متضاد باعث موفقیت شما در طراحی یک استایل امروزی و خاص می‌شود.

انتخاب لباس و تأثیر آن در قد افراد

ترفندهای استایلی که باید بدانید

توجه به تأثیری که نوع پوشش در قد افراد دارد را نیز می‌توان از ترفندهای استایل جذاب دانست. بر این اساس اگر دوست دارید، قدتان کشیده‌تر به نظر برسد می‌توانید از شلوارهای بگ یا گشاد استفاده کنید؛ اما بهتر است انتخاب افراد چاق و قدکوتاه، شلوارهای جذب باشد. زیرا در این صورت، قد شما بلندتر و پاهایتان لاغرتر نشان داده می‌شود.
اگر ریزاندام هستید و دوست دارید پاهایتان پرتر از چیزی که هست به نظر برسد، شلوارهای گشاد و دمپا گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. البته علاوه بر شلوار، آیتم‌های دیگری نیز در کشیده‌تر نشان دادن شما مؤثر هستند. مثلاً پوشیدن کفش‌ لژدار یا پاشنه‌دار هم از ترفندهای استایل جذاب بوده و چند سانتی به قد شما اضافه می‌کند. بنابراین ست کردن شلوارهای بگ یا دمپا با کفش‌های پاشنه‌دار که با قرارگرفتن روی کفش، پاشنه را کاور می‌کنند، قد را بلندتر نشان می‌دهد.

انتخاب اکسسوری‌ها و ست کردن آن‌ها

ترفندهای استایل جذاب با اکسسوری

 اکسسوری‌ها هم از دسته عناصر بسیار مهم در صنعت مد و استایل هستند و تأثیر بسیار زیادی در زیبا و جذاب‌تر شدن تیپ و ظاهر افراد دارد. اگر خرید اکسسوری زنانه، به شکلی صحیح صورت بگیرد، به تناسب بهتر استایل و ایجاد ظاهری خیره‌کننده کمک زیادی می‌کند. درواقع این مورد نیز به‌عنوان یکی از ترفندهای استایل جذاب شناخته می‌شود و توجه داشته باشید که با رعایت اصل روانشناسی ترکیب رنگ‌ها صورت بگیرد. چراکه با این کار به دیگران می‌فهمانید که جزئیات برای شما بااهمیت است.
یکی از اصول ست کردن این عناصر، تناسب آن‌ها با نوع پوشش و رنگ‌ها است. به‌طوری‌که جلوه اکسسوری زمانی بیشتر می‌شود که لباس شما ساده و با تناژی یکدست باشد. درواقع این تقابلی میان سادگی و تجملات بوده و نشان‌دهنده سلیقه امروزی شما نیز هست. بنابراین درصورتی‌که به تیپ‌های رسمی و یکدست علاقه دارید و می‌خواهید در یک مراسم مهم شرکت کنید، بهتر است از تناژ رنگی هماهنگ برای کیف، کفش، ساعت، دستبند و دیگر اقلامی که در دسته اکسسوری‌ها قرار می‌گیرند استفاده کنید. بدین ترتیب پوشش شما منظم و خاص به نظر می‌رسد.

انتخاب یک ست جذاب کیف و کفش

ترفندهای استیا جذاب با کیف و کفش

انتخاب یک ست کیف و کفش نیز از مهم‌ترین ترفندهای استایل جذاب است. همان‌طور که در پاراگراف‌های قبل نیز اشاره شد، یک فاکتور بسیار مهم در زیبایی و تناسب ظاهر، توجه به رنگ‌ها و ترکیب مناسب آن‌ها است. به‌طوری‌که نزدیک دوسوم از جذابیت استایل به کاربرد مناسب و درست رنگ‌ها مربوط می‌شود و مابقی به مدل و ست کردن پوششی است که برای خود در نظر می‌گیرید. بر این اساس، انتخاب کیف و کفش که از آیتم‌های مهم مد و استایل محسوب می‌شوند، باید هماهنگ با رنگ لباس شما باشند. این هماهنگی به معنای یکرنگ بودن نیست! بلکه همخوانی و همگونی اجزایی است که در کنار هم قرار می‌گیرند.
این راهکار از مجموعه ترفندهای استایل جذاب باعث زیباتر دیده شدن شما در جمع می‌شود و به کسب نتیجه مطلوبی که از خرید یک کیف و کفش زنانه انتظار داشتید، کمک می‌کند.
البته توجه داشته باشید که از دو یا سه رنگ بیشتر در استایل خود استفاده نکنید و اینکه رنگ کیف و کفش‌ شما، با شلوارتان متضاد باشد. در غیر این‌صورت، نتیجه خوبی به همراه نخواهد داشت.

تأثیر رنگ در چاقی یا لاغری اندام

ترفندهای استایل جذاب و رنگ ها

یکی دیگر از مزایای انتخاب درست رنگ اجزای استایل و پوشش خود، بهره‌گیری از تأثیراتی است که بر اندام و چاقی یا لاغری شما دارد. درواقع اگر می‌خواهید لاغرتر از چیزی که هستید، دیده شوید؛ می‌توانید رنگ‌های تیره بیشتری را در آیتم‌های پوششی خود به کار ببرید. بنابراین می‌توان این مورد را نیز از ترفندهای استایل جذاب دانست که با سایه انداختن، باعث جمع‌تر به نظر رسیدن نواحی چاق بدن می‌شود.

اصولی ترین ترفندهای یک استایل جذاب چیست؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟