معرفی ده مدل کفش مجلسی زنانه مد امسال!

معرفی ده مدل کفش مجلسی زنانه مد امسال!
خلاصه

ده مدل کفش مجلسی زنانه و دخترانه که با پوشیدنشان در مجالس و مهمانی ها می توانید همه نظر ها را به خود جلب کنید.

1402/1/6
1293 بازديد
معرفی ده مدل کفش مجلسی زنانه مد امسال!

ده مدل کفش مجلسی زنانه شیک و ترند

کفش‌ها دارای انواع گوناگونی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به کفش مجلسی زنانه اشاره کرد. به کفش‌هایی که اغلب برای شرکت در انواع مهمانی ها، مراسم‌های رسمی انواع مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه، عروسی، تولد و… استفاده می‌شود، کفش مجلسی می‌گویند. البته بد نیست بدانید که برخی از کفش‌های مجلسی که در مراسم عروسی پوشیده می‌شود، در مراسم‌های رسمی و افتتاحیه مکان‌های مختلف قابل استفاده نیستند. ما در این مطلب از مجله کالاتیتر قصد داریم ده مدل از کفش‌های مجلسی برتر و زیبا را به همراه مشخصات به شما معرفی کنیم.
ده مدل کفش مجلسی زنانه عبارت است از:

 

● کفش مجلسی زنانه مدل منگو (MANGO)

ده مدل کفش مجلسی زنانه و دخترانه

کفش منگو را می‌توان از جذاب‌ترین مدل‌های کفش مجلسی زنانه دانست که محبوبیت خاصی را در بین خانم‌ها به خود اختصاص داده است. از مشخصات ظاهری این کفش می‌توان به استاندارد بودن قالب آن، رنگ‌بندی متنوع اعم از سبز، آبی، مشکی و سرخابی، پاشنه ۱۲ سانت، زیره دافوس صد در صد تضمین شده، سایزبندی متنوع از ۳۵ الی ۴۰، خوش پا بودن، جنس پارچه ساتن اصل و مرغوب اشاره کرد.

 

● کفش مجلسی زنانه نگینی

ده مدل کفش مجلسی زنانه- نگینی

از دیگر مدل‌های کفش مجلسی زنانه، کفش نگینی است. بدون شک کفش مجلسی نگینی را می‌توان از منحصر بفرد‌ترین و شیک‌ترین کفش‌های مجلسی دانست که وجود برخی از خصوصیات ویژه سبب محبوبیت خاص آن در بین خانم‌های جوان و شیک‌پوش شده است.
از مشخصات ظاهری این محصول که سبب تمایز با نمونه‌های مشابه شده است می‌توان به پاشنه پنج سانت، سایزبندی متنوع از ۳۷ تا ۴۰، پیو کاملا سبک و انعطاف‌پذیری بالا و… اشاره کرد.

 

● کفش مجلسی زنانه برشکا (BERESHKA)

ده مدل کفش مجلسی زنانه شیک

از جمله برندهای معتبر و معروف کفش در دنیا، برند برشکا است که شیک‌ترین کفش‌های مجلسی را نیز طراحی و تولید می‌کند. از جمله مواردی که سبب محبوبیت خاص این مدل کفش مجلسی در بین خانم‌ها شده، رنگ‌بندی خاص و متنوع، سایزبندی متفاوت، ظرافت عالی و… است که البته این موارد سبب شده تا این کفش مجلسی فروش فوق العاده‌ای را در بازار جهانی به خود اختصاص دهد.
کفش مجلسی زنانه برشکا دارای قالب استاندارد و پاشنه ۵ سانت است که سبب شده خانم‌ها هنگام قدم زدن با آن، کاملا راحت باشند. از کفش برشکا مجلسی می‌توان در تمامی مراسم‌های تولد، سالگرد ازدواج، عروسی، انواع مهمانی و … به صورت مکرر با شیک‌ترین لباس‌های مجلسی و خاص استفاده کرد و جذاب‌تر به نظر رسید.
زیره دافوس، سوئیت بودن جنس آن، سایزبندی ۳۷ تا ۴۰ و راحتی فراوان از مشخصات و خصوصیات برتر این محصول است.

 

● کفش مجلسی پاشنه بلند بندی

مدل مکفش مجلسی زنانه بندی جدید

کفش پاشنه بلند بندی مجلسی زنانه از دیگر مدل‌های محبوب است که امروزه مورد توجه بسیاری از خانم‌های جوان واقع شده است. خاص و زیبا بودن طرح این کفش باعث شده تا بتوان در انواع مهمانی و مراسم‌ها به همراه لباس‌های شیک استفاده کرد. بدون شک شما با پوشیدن این مدل کفش با لباس‌های مجلسی یک استایل خاص خواهید داشت.
راه رفتن با کفش مجلسی پاشنه بلند بندی بسیار راحت است؛ زیرا پاشنه پنج سانتی آن کاملا استاندارد و مناسب است. استفاده از چرم مصنوعی سوگو درجه یک و اصل برای رویه‌ی کفش مجلسی، سایزبندی از ۳۷ تا ۴۰، قالب کاملا استاندارد، دارای دو رنگ و طرح پلنگی و مشکی و زیره سبک و مناسب از مشخصات و ویژگی‌های این مدل به شمار می‌رود.

 

● کفش مجلسی زنانه طلقی

مدل کفش مجلسی طلقی زنانه شیک

از جمله کفش‌های مجلسی که در سال جاری بسیار ترند و معروف شده است، کفش مجلسی طلقی است. مهمترین دلیل محبوبیت این کفش‌های طلقی، وجود رویه‌ی شفاف و بی‌رنگ است که به راحتی می‌توان از آن‌ها به همراه انواع لباس‌ها استفاده کرد. بد نیست بدانید این مدل کفش مجلسی را می‌توان با انواع لباس‌های شب بلند و رنگ نود پوشید.
پاشنه ۷ سانتی، راحتی بسیار زیاد هنگام راه رفتن با آن، سایزبندی متنوع از ۳۶ تا ۴۱ و کیفیت عالی از مشخصات این مدل کفش‌ها است.

 

● کفش مجلسی زنانه ورنی

ده مدل کفش مجلسی زنانه- ورنی

از دیگر مدل‌های کفش مجلسی که در بین دختران و خانم‌های جوان محبوبیت خاصی دارد، کفش‌های مجلسی ورنی هستند. کیفیت بسیار عالی، زیبایی منحصر بفرد و مناسب بودن قیمت از مهمترین دلایل محبوبیت این کفش‌ها در بین خانم‌ها است. کفش مجلسی ورنی اغلب در دو رنگ کرم و مشکی با کیفیت عالی تولید می‌گردد و از این رو با اکثر لباس‌ها و استایل‌ها ست می‌شود.
پاشنه ۵ سانتی کاملا استاندارد، جنس ورنی و سافتی، متنوع بودن سایز بندی، احساس راحتی در زمان راه رفتن، بسیار نرم و سبک، قیمت کاملا مناسب و ارزان با در نظر گرفتن کیفیت بالا، زیبا و شیک، خوش پا و… از مشخصات و ویژگی‌های برتر این محصول است.

 

● کفش مجلسی پاشنه دار کارتیه

کفش مجلسی زنانه کارتیه

صندل پاشنه دار کارتیه از محبوب‌ترین کفش‌های مجلسی است که در فصل تابستان و بهار فروش فوق العاده‌ای دارد. خوش پا بودن و پاخور بسیار راحت و عالی، جنس سوِیت درجه یک و اصل، پاشنه پنج سانتی، رنگ مشکی، سایزبندی از ۳۷ تا ۴۰، قالب صد در صد استاندارد و زیره دافوس را می‌توان از مشخصات این محصول دانست.

 

● کفش مجلسی زنانه پشت باز

ده مدل کفش مجلسی زنانه- پشت باز

از دیگر مدل‌های محبوب و پرفروش کفش مجلسی زنانه می‌توان کفش پشت باز مجلسی را معرفی کرد. از آنجایی که پاشنه این مدل کفش پنج سانتی متر است، با پوشیدن آن قد شما کمی بلندتر خواهد بد. بدون شک اگر قصد دارید در یک مراسم بسیار جذاب به نظر برسید و به اصطلاح بدرخشید، این کفش گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
کفش مجلسی پشت باز اغلب در دو رنگ مشکی و سفید در سایزبندی متنوع از ۳۷ تا ۴۰ با زیره کاملا استاندارد و سبک و راحت طراحی و تولید می‌شود.

 

● کفش مجلسی پاشنه باریک زنانه

ده مدل کفش مجلسی پاشنه باریک

این مدل کفش مجلسی برای مراسم‌های رسمی بهترین گزینه است. پاشنه ۱۰ الی ۱۵ و حتی ۲۰ سانتی متر، ظاهر بسیار شیک و خاص از مشخصات کفش مجلسی پاشنه باریک است که این محصول اغلب استفاده عمومی نداشته و تنها برای مدل و عکاسی به صورت گسترده از آن استفاده می‌شود.

 

● کفش مجلسی مری جین زنانه

ده مدل کفش پاشنه بلند زنانه- مدل مری جین

کفش مری جین را می‌توان از جمله کفش‌های مجلسی زنانه پاشنه بلند دانست که قسمت جلویی آن کمی کوتاه است. این کفش مجلسی را می‌توانید با کمک یک الی دو بند از روی پا ببندید. بهترین فصل برای پوشیدن این مدل کفش بهار و پاییز است؛ زیرا روی پا را می‌پوشاند

معرفی ده مدل کفش مجلسی زنانه مد امسال!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟