جدیدترین و جذاب ترین مدل های ونس زنانه!

جدیدترین و جذاب ترین مدل های ونس زنانه!
خلاصه

جذاب ترین مدل های ونس زنانه و دخترانه ترند و ارزان را باهم مرور خواهیم کرد. امروزه ونس های زنانه جایگزین مناسب کتانی ها در بهار وتابستان هستند و طرفداران خاص خود را دارند.

1402/1/22
717 بازديد
جدیدترین و جذاب ترین مدل های ونس زنانه!

مدل ونس زنانه جدید

ونس از جمله برندهای آمریکایی محبوب در زمینه تولید کفش است که بیشترین فعالیت این برند در حوزه تولید انواع کتانی‌های شیک و کاربردی است. زمانی که کتانی ونس برای نخستین بار وارد بازار جهانی شد، مورد توجه بسیاری از جوانان‌ها واقع شد و همین عامل تولید این محصول را افزایش داد. بد نیست بدانید که کفش ونس مدل‌های متنوعی دارد که از خصوصیات جالب آن ترکیب‌پذیر بودن این محصول بوده و از این رو می‌توان از مدل‌های ونس زنانه برای انواع استایل‌ها به راحتی و بدون محدودیت استفاده کرد. در ادامه جدیدترین مدل‌های ونس زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

جدیدترین مدل‌های ونس زنانه

مدل ونس های زنانه و دخترانه

در ابتدا بد نیست بدانید که شما با هر نوع استایل و تیپی به راحتی و در تمامی مواقع می‌توانید با پوشیدن این کفش یک ظاهر جذاب و مناسب را برای خود به وجود آورید. از آنجایی که ونس از برندهای خاص و محبوب آمریکایی به شمار می‌رود، سابقه قابل توجهی را در حوزه تولید کفش و کتانی در سراسر جهان به خود اختصاص داده است.
انواع مدل ونس زنانه جدید عبارت است از:

 

ونس زنانه نگینی

جدیدترین مدل ونس زنانه

از جمله خاص و شیک‌ترین برندهای امروزی در بین خانم ها، ونس نگینی زنانه است که برای پوشیدن با شلوارهای بگ و حتی واید لگ گزینه بسیار مناسبی است. در واقع تزیین‌های نگینی موجود بر روی این کفش سبب محبوبیت خاص آن در بین نوجوانان شده است و از این رو برای انواع مهمانی و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی گزینه مناسبی است.
جنس بیاله مرغوب و درجه یک، کفی طبی و کاملا سبک از جمله خصوصیات منحصر بفرد این مدل ونس محسوب می‌شود. لژ ونس نگینی زنانه ۵ سانت است که با پوشیدن آن قدتان کمی بلندتر دیده می‌شود و علاوه بر این، مزیت دیگری دارد و آن مانع از وارد شدن انواع ضربه به پاشنه پا در زمان قدم زدن است. این مدل ونس زنانه در دو رنگ مشکی و سفید، با قالب کاملا استاندارد و سایزبندی ۳۷.۳۸، ۳۹ و ۴۰ تولید و به شما عرضه می‌شود.


ونس زنانه نایک مدل‌بندی

شیک ترین مدل ونس زنانه و دخترانه

ونس زنانه نایک مدل‌بندی از دیگر کفش‌های ونس محبوب در بین خانم‌های جوان است که با توجه به برخی از خصوصیات فروش فوق العاده‌ای را در بازار جهانی به خود اختصاص داده است. از مشخصات ونس‌بندی زنانه می‌توان به تنوع در رنگ‌بندی با جذابیت خاص، سایزبندی ۳۷ تا ۴۰، طرح نایک، مدل بندی، جنس چرم بیاله و کاپشنی، زیره پیو طبی باکیفیت و اصل، استاندارد بودن قالب آن و… اشاره کرد.


ونس دوکش استرج زنانه

ارزان ترین ونس زنانه

همانطور که گفته شد، ونس را می‌توان از جمله کفش‌های کتانی جذاب، زیبا و البته پرطرفدار در میان خانم‌های جوان و دختران دانست؛ زیرا نه تنها بسیار زیبا و شیک بلکه راحت و نرم است. اگر شما از آن دسته از خانم‌های هستید که می‌خواهید یک استایل بی‌نقص، خاص داشته باشید، از خرید ونس دوکس استرج زنانه غافل نشوید؛ چرا که این مدل ونس مدت طولانی وارد دنیای مد شده است.
لازم است بدانید که ونس زنانه در دو مدل بدون بند و بند دار دسته‌بندی شده که ونس دوکش استرج از مدل‌های بدون بند ونس محسوب می‌شود. از جمله ویژگی‌های منحصر بفرد این مدل ونس تنوع در سایزبندی از ۳۷ تا ۴۰، رنگ‌بندی زیبا و متنوع از جمله رنگ‌های نسکافه ای، مشکی و کرم، قالب کاملا استاندارد، زیره طبی از جنس پیو نرم و سبک، راحتی زیاد هنگام راه رفتن، شیک و خوش پا بودن و… است.


 مدل ونس زنانه یراق رولکسی

مدل ونس زنانه ترند

از دیگر مدل‌های جدید کفش ونس می‌توان ونس زنانه یراق رولکسی را نام برد که به دلیل داشتن لژ راحت و سبک  برای خانم‌های جوان و حتی میانسال و کسانی که از مشکل کمر و پا درد رنج می‌برند، گزینه مناسبی است.
مدل اسپرت و شیک، زیره پیو دلتا عاج دار، جنس رویه مدل سافتی درجه یک  و لژ ۴ سانت، بهترین کفش برای پیاده روی‌های طولانی و همچنین مهمانی ها، سایزبندی از ۳۷ تا ۴۰، قالب استاندارد و… از ویژگی‌های این مدل ونس است.


 ونس توری زنانه

جدیدترین مدل ونس دخترانه

این مدل ونس نیز مانند سایر محصولات مشابه محبوبیت خاصی در بین مشتریان دارد و وجود برخی از خصوصیات سبب تمایز آن با دیگر نمونه‌های مشابه شده است. قیمت مناسب با وجود کیفیت عالی،  سبک و راحت بودن در کنار زیبایی  از ویژگی‌های مهم این محصول است.


ونس زنانه کنف شانل دوزی

ارزان ترین ونس زنانه و دخترانه مد

بد نیست بدانید که می‌توان ونس‌ها را در تقسیم‌بندی کالج ها نیز قرار داد و تنها تفاوت ونس با کتانی در راحتی بیشتر ونس نسبت به کفش‌های کتانی است. امروزه ونس‌ها در بین نوجوانان و جوانان نسبت به کتانی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و همین باعث افزایش تولید و فروش این محصول در بازار جهانی شده است.
ونس زنانه کنف شانل دوزی از شیک‌ترین و جدیدترین مدل‌های ونس به حساب می‌آید که به دلیل خوش پا و راحتی زیاد برای پیاده روی و انجام فعالیت‌های روزمره مانند خرید، انجام کارهای بانکی و حتی رفتن به محل کار گزینه مناسبی است. این مدل ونس را می‌توان با انواع استایل‌ها در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد. شما به راحتی قادر هستید تا این مدل ونس سفید را با شلوار اسکینی و حتی بوت کات و بگ بپوشید و در مهمانی‌ها جذاب‌تر به نظر برسید.
در زمان خرید یک ونس نکته‌ای که برای خانم‌ها اهمیت زیادی دارد، نرم و راحتی زیاد ونس است که این ونس شانل دوزی این ویژگی را دارا بوده و شما می‌توانید با اطمینان یک ونس باکیفیت و سبک را خریداری نمایی. انعطاف‌پذیری زیاد که از خستگی و اذیت پا جلوگیری می‌کند، از مهمترین خصوصیات این محصول است.
همچنین بدانید که شما به راحتی می‌توانید این مدل ونس را با دو خط سبز و طوسی در سایزهای ۳۷.۳۸، ۳۹ و ۴۰ با توجه به نیاز و سلیقه خود خریداری نمایید.

 

ونس شانل مرواریدی زنانه

جذاب ترین ونس زنانه

ونس یقه باز مرواریدی زنانه را می‌توان از جمله کفش‌هایی دانست که به راحتی به مانتو و لباس‌های شیک و فانتزی ست می‌شود. در واقع با استفاده از ونس شانل مرواریدی می‌توانید یک استایل کژوال فانتزی را برای خود بسازید. برای جذابیت بیشتر استایل خود بهتر است که این ونس را با شلوار بگ و یا شلوارهای چاک دار ست کنید.

جدیدترین و جذاب ترین مدل های ونس زنانه!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟