کیف ونوس پلدار

دسته بندی محصول: کیف دوشی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

کیف دستی ونوس پلدار

با طراحی ساده و زیبایی که دارد از جمله کیف هایی است که به دلیل طرح و شکل خوب آن مناسب برای هر لباسی است و در هر موقعیتی از جمله موقعیتهای کژوال و روزمره و یا اداری و رسمی کاربرد دارد .

جنس بدنه ی این کیف از چرم مصنوعی سوگو است و با طراحی دو جیب داخلی و دو جیب خارجی باعث شده شما بتوانید تلفن همراه ، تبلت و یا لازم ضروری خود را در آن جای دهید تا دسترسی سریع تری داشته باشد.


یکی از ویژگی های این کیف ایستایی و جادار بودن آن است که ابعاد مناسب آن قابلیت جای دادن وسایل بدون از دست دادن فرم و حالت کیف را دارد و به دلیل کیفیت مناسب در دوخت و متریال در طول زمان فرم خود را کاملا حفظ میکند و با استفاده ی طولانی و روزمره کیفیت و ظاهر زیبای آن از بین نمی رود. این کیف مناسب بانوان و دختران جوان هست که با داشتن دو دسته کوتاه و بلند به ارتفاع (۶۴ و ۱۴۰ ) و همچنین بند قابل جدا شدن استفاده از آن را برای شما در هر موقعیتی آسان کرده است.

نوع بسته شدن کیف ونوس زیپی است که از گم شدن وسایل شما جلوگیری می کند . گارانتی هر محصول باعث اطمینان مصرف کننده از کیفیت کالا میگردد. کیف دستی ونوس پلدار دارای گارانتی ۳ ماهه کالاتیتر که شامل خدمات تعمیر است،  می باشد.

تولید کشور:
ایران
جنس آستر:
پارچه طرح لی خارجی
نوع بسته شدن:
زیپی
ارتفاع بند بلند:
۱۴۰
ارتفاع دسته کوتاه:
۶۴
جنس :
چرم مصنوعی سوگو
رنگ یراق:
لایت
گارانتی:
دارد
download
الهام شمشیری
۱۴۰۰/۸/۲۴ ۱۵:۳۷

خیلی کیف قشنگیه

افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟