کیف دوشی زنانه پانیذ

دسته بندی محصول: کیف دوشی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

کیف دوشی زنانه پانیذ یک کیف چند کاربردی است بدلیل طراحی خاصی که دارد هم برای موقعیتهای رسمی مناسب است و هم برای موقعیتهایی که هرروز از آن استفاده کنید کاربرد دارد.

این کیف یک دسته ی کوتاه 56 سانتی متری برای حمل سریع و راحت و یک بند بلند 140 سانتی متر و قابل جدا شدن برای زمانهایی که مدت طولانی از کیف استفاده میکنید دارد که به استفاده ی آسانتر از کیف کمک میکند.
طرح این کیف کلاسیک و رسمی در ابعاد 31*24 است که به شما امکان هماهنگ سازی آن با استایلهایی که برای موقعیتهای مهم دارید و یا حتی لباسهای مد روزتان را می دهد.
کیف پانیذ با داشتن دو جیب داخلی و دو جیب بیرونی و همچنین ۲ قسمت جداگانه، فضای مناسبی دارد که به نظم دهی وسایل شما و استفاده ی کاربردی از کیف برای وقتی که به وسایل ضروری خود مانند تلفن همراه احتیاج دارید کمک بسیاری میکند.

 جنس کیف چرم مصنوعی شسته خارجی می باشد که به دلیل حالت ایستایی و مناسبی که دارد علاوه بر اینکه به شیک بودن استایل شما کمک میکند به دلیل جنس درجه یک از وسایل همراه شما در مقابل آسیبهای حمل به خوبی محافظت میکند.

آستراین کیف از پارچه خارجی درجه یک دوخته شده است تا با استفاده طولانی مدت و روزمره آسیب نبيند. همینطور کیف دوشی زنانه با یراق آلات دودی با کیفیت تزئین شده که آن را تبدیل به یک کیف مدرن کرده است.

شما می توانید کیف دوشی زنانه پانیذ را در پنج رنگ زیبا با کد ۰۰۱۳۵ از فروشگاه اینترنتی کالاتیتر همراه با سه ماه گارانتی تهیه کنید.

 

 

تولید کشور:
ایران
جنس آستر:
پارچه خارجی
نوع بسته شدن:
زیپی
ارتفاع بند بلند:
140 س.م
ارتفاع دسته کوتاه:
۵۶ س.م
جنس :
چرم مصنوعی شسته خارجی
رنگ یراق:
دودی خارجی
گارانتی:
سه ماهه
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟