کیف دانشجویی مدل باران

دسته بندی محصول: کیف دانشجویی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

کیف دانشجویی و اداری مدل باران

از جمله کیف هایی که هرکس قطعاً به آن احتیاج دارد میتوان به کیف باران اشاره کرد، با نگاهی اجمالی به ظاهر این کیف میتوانید به راحتی به بخشهای زیاد آن که شامل پنج جیب خارجی است پی ببرید که یک گزینه ی بسیار عالی برای افرادی که به سازماندهی مناسب برای وسایلشان احتیاج دارد میباشد

بخشهای مختف این کیف به شما این امکان را میدهد که وسایل ضروری خود را از سایر محتویات کیف جدا کنید و در شرایطی که به دسترسی سریع نیاز دارید به راحتی بدون انلاف وقت از آن استفاده کنید.

قرم ظاهری کیف با ابعاد 33*28 یک طرح پیچیده و خوش حالت دارد که برای کسانی که به دنبال داشتن ظاهری متفاوت و پرکاربرد هستند قطعا تکمیل کننده ای عالی برای موقعیتها و لباسهای متفاوت است.
 کیف مدل باران با داشتن دو بند بلند و کوتاه به طول 140 سانتی متر و 35 سانتی متر  آن را تبدیل به آن دسته از کیفهای جادار و خوش استایل کرده  و برای تمامی افراد مناسب و قابل استفاده میباشد .

همچنین جنس کیف باران با کد 00110 از چرم مصنوعی لکسوز با کیفیت و خوش دوخت می باشد. شما می توانید این کیف زیبا و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی کالاتیتر خریداری نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد.

تولید کشور:
ایران
جنس آستر:
پارچه خارجی
نوع بسته شدن:
زیپی
ارتفاع بند بلند:
140
ارتفاع دسته کوتاه:
35
جنس :
چرم مصنوعی لکسوز
رنگ یراق:
لایت
گارانتی:
سه ماهه
افزودن نظر
محصولات مشابه
چطوری میتونم کمکتون کنم؟