کفش ونس بافتی زنانه

دسته بندی محصول: ونس
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

کفش ونس بافتنی زنانه

ونس یک برند آمریکایی است که تولید کننده کفش می باشد. اما اکنون کفش های ونس در همه جای دنیا تولید و به بازار عرضه می شوند. ونس ها شبیه به کتانی هستند اما راحت تر و سبک تر زیرا طی مراحل خاصی تولید می شوند. این مراحل به طور خلاصه به عملیاتی تحت عنوان ولکانش گفته می شود. ولکانش یعنی حرارت دهی لاستیک به منظور افزایش کیفیت آن تعریف شده است. 

در حالت عادی لاستیک ها حالت کشسانی دارند و به راحتی پاره می شوند اما وقتی ولکانش می شوند دارای قابلیت انعطاف پذیری بالا و مقاوم در برابر پارگی می شوند.

با وجود اینکه کتانی ها همیشه در دنیای مد حضور داشتند و جز پر فروش ترین و پر طرفدار ترین کفش ها بوده اند اما با آمدن ونس ها خیلی از افراد ترجیح می دهند که از ونس استفاده کنند.

ونس ها انواع متفاوت زیادی دارند با طراحی و شکل ظاهری مختلف. اکثر افراد این کفش ها را برای استفاده روزنره استفاد می کنند زیرا در عین سادگی بسیار شیک و راحت می باشند و قابلیت ست کردن با هر استایلی را دارند.

یکی از انواع مختلف ونس، ونس های بافتنی می باشند که بسیار شیک و جذاب هستند. این ونس ها به دلیل طراحی خاص کاملا مناسب فصل بهار و تابستان هستند که قابلیت گردش جریان هوا  را دارند و از گرم شدن و عرق کردن پاهای شما جلوگیری می کند.

ونس بافتنی زنانه فوق العاده سبک و راحت است و مناسب گردش و خرید روزانه هستند. زیره به کار رفته در ونس بافتنی زنانه پیو PU می باشد که از آسیب به کمر و پاهای شما جلوگیری می کند.

شما می توانید ونس بافتنی زنانه را در دو رنگ شیک و کاربردی سفید و مشکی با کد ۲۵۵۸ از سایز ۳۷ تا ۴۰ از سایت کالاتیتر سفارش و خریداری نمایید تا در سریع ترین زمان برای شما ارسال شود. 

سایز:
37 تا 40
زیره:
PU
قالب:
استاندارد
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟