ونس زنانه توری

دسته بندی محصول: ونس
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

ونس زنانه توری 

کفش های ونس این روزها  یکی از محبوب ترین کفش ها در میان خانم ها و آقایان است. ونس ها راحتی و جذابیت فوق العاده ای برای پاهای شما به ارمغان می آورند و با هر استایل اسپورت و امروزی ست می شوند.

تا قبل از سال ۱۹۹۶ کفش های کتانی جز محبوب ترین ها در بین خانم ها و آقابان بودند. اما پس از عرضه کفش های ونس به بازار به سرعت جایگزین کتانی ها شدند و تا به امروز این محبوبیت در بین مردم باقی مانده است. علت این محبوبیت ترکیب پذیری بالای ونس ها با هر استایلی می باشد.

 بعد از گذشت ۵۰ سال از تولید اولیه این کفش ها انواع مختلف و متنوعی به بازار عرضه شده است .

یکی از این کفش ونس ها، ونس زنانه توری می باشد. این ونس زنانه با زیره pvc  تولید شده تا در کنار خوش استایل بودن راحتی را برای پاهای شما هنگام پیاده روی و قدم زدن به ارمغان بیاورد. زیره  پی وی سی از ضربات وارد شده به کمر و پاشنه پاهای شما جلوگیری می کند.

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید کفش زنانه باید به آن توجه کنید سبک بودن آن است. ونس زنانه توری با کفی سبک  و راحت تعادل پاها را برقرار می کنند و کاملامناسب فصل گرما می باشند که در مسافت های طولانی احساس خستگی نخواهید کرد. 

شما می توانید ونس زنانه توری  را در سه رنگ سفید و مشکی و کرم از سایز ۳۷ تا ۴۰ در سایت کالاتیتر خریداری نمایید تا یک استایل شیک داشته باشید و در مهمانی بدرخشید.

 

 

سایز:
37 تا ۴۰
زیره:
Pvc
قالب:
استاندارد
جنس:
رنگبندی:
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟