مانتو کوتاه پرچ دار

دسته بندی محصول: مانتو
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

مانتو کوتاه پرچ دار دخترانه

در چند سال اخیر مانتوهای بلند و گشاد طرفداران زیادی داشت اما این روزها با مد شدن دوباره شلوارهای بگ و دمپا گشاد مانتوهای کوتاه باز هم در دنیای مد جا باز کردند. در ست کردن مانتوهای کوتاه، شلوارهای بگ و بوت کات یک پیشنهاد عالی برای داشتن یک استایل شیک و به روز هستند.

مانتوهای کوتاه در طرح ها و مدل های متفاوتی مانند اسپورت و مجلسی توسط طراحان تولید و روانه بازار می شوند. مانتوهای اسپورت طرفداران بیشتری دارند زیرا به راحتی می توانید در بیشتر موقعیت ها و مکان ها از آن استفاده کنید.

یکی از نکات مهم خرید مانتو انتخاب جنس مناسب با فصل است. مانتو کوتاه پرچ دار یکی از مانتوهای ترند این روزها است که از جنس داکرون دوخته شده است. این مانتو بسیار خنک و لطیف است از این رو کاملا مناسب فصل بهار و تابستان می باشد زیرا مانع جذب گرما می شود.

مانتو کوتاه پرچی کمر گت می باشد. مانتوهای کمر گت برای استایل های تینجیر و کژوال بسیار مناسب هستند. شما می توانید این مانتو را با شلوارهای بگ، بوت کات، اسکینی و... ست کنید تا یک استایل شیک و جذابی داشته باشید.

قد مانتو پرچ دار ۸۰ است و دارای دو جیب بزرگ در قسمت جلوی کار می باشد که در قسمت بالای جیب ها پرچ کار شده است. ایت مانتو فری سایز بوده و برای خانم ها از سایز ۳۶ تا ۴۶ مناسب می باشد.

شما میتوانید مانتو کوتاه پرچ دار را در هفت رنگبندی زیبا و تابستانی از سایت فروشگاه اینترنتی کالاتیتر سفارش و خریداری نمایید.

افزودن نظر
محصولات مشابه
چطوری میتونم کمکتون کنم؟