شال مجلسی ژاکارد

دسته بندی محصول: شال و روسری
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

شال مجلسی ژاکارد

شال های مجلسی  جنس های مخصوص یا طرح های مخصوصی دارند. معمولا شال هایی که روی آن ها کار شده است را به عنوان شال مجلسی میشناسیم. یا شال های ساده ای که جنس پارچه آنها با لباس ها و یا مانتو های مجلسی شما همسانند. پارچه های ژاکارد استایل  شما را مجلسی تر و شیک تر نشان خواهد داد. خاصیت دیگر پارچه های ژاکارد علاوه بر شیک تر کردن استایل شما، چروک نشدن و خوش حالت بودن است.

  شال مجلسی ژاکارد برای همه فصل ها مناسب بوده و باعث می شود شما احساس خنکی داشته باشید. همچنین عرض شال مجلسی ژاکارد نرمال است به همین دلیل نگران بلند بودن یا پهن بودن بیش از حد شال نشوید. 

به دلیل داشتن طرح شلوغ در شال مجلسی ژاکارد شما می توانید آن را همراه با لباس هایی از جنس پارچه ساده ست کنید.

در هنگام خرید شال و روسری مهم ترین نکته بعد از انتخاب طرح و رنگ جنس شال می باشد. شال های نخی برای فصول گرم سال بسیار مناسب می باشند و به راحتی با هر استایلی ست می شوند.. شال مجلسی ژاکارد با جنس نخ با کیفیت و درجه یک در سه رنگ شیک و زیبای کرمی، مشکی و طوسی به بازار عرضه شده است.

شما می توانید این شال شیک و زیبا را در اینترنتی کالاتیتر با مناسب ترین قیمت ممکن تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی کالاتیتر عرضه کننده ی مستقیم پوشاک و اکسسوری زنانه به بازار می باشد.

جنس:
نخ
ابعاد:
۱۸۵*۷۵
تعداد رنگ:
کرمی، طوسی، مشکی
نوع دوخت:
دور دوخت
امکان لیز خوردن:
ندارد
افزودن نظر
محصولات مشابه
چطوری میتونم کمکتون کنم؟