کیف دوشی زنانه زیگورا

دسته بندی محصول: کیف دوشی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

کیف دوشی زنانه زیگورا

کیف های دوشی یکی از آیتم های ضروری کمد شما هستند. این کیف ها برای حمل لوازم مورد نیاز شما بسیار مناسب هستند. معمولا خانم های شاغل و مادران از کیف های دوشی بیشترین استفاده را می کنند زیرا بسیار جادار می باشند اما طراحی و جدید بودن کیف هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مجموعه کالاتیتر با شناسایی نیاز شما از یک کیف دوشی تلاش کرده است تا محصولی را ارائه دهد که در کنار برآورده کردن نیاز شما، طراحی شیک و به روزی را داشته باشد.

کیف دوشی زنانه زیگورا از چرم شسته شده درجه یک و با کیفیت زیگورا و زیرسازی فوم تولید شده است که هماهنگی زیبایی با دیگر اجزای کیف دارد. 

این کیف دوشی زنانه برای استایل های رسمی و مهمانی های خاص بسیار مناسب می باشد. همچنین خانم های شاغل و دانشجو نیز می توانند از این کیف نهایت استفاده را ببرند. 

آستر به کار رفته در این کیف پارچه خارجی با کیفیت می باشد تا  در استفاده طولانی مدت پاره یا آسیب نبیند. یکی از موارد مهم در هنگام خرید کیف زنانه دوشی در کنار طراحی زیبا جادار بودن آن است. کیف دوشی زنانه زیگورا با داشتن ابعاد مناسب قابلیت جای دادن لوازم را دارد. در داخل کیف دو جیب و در خارج کیف هم دو جیب برای حمل لوازم ضروری مانند عینک آفتابی، گوشی، کارت بانکی و... قرار داده شده است.

این کیف با داشتن دو دسته کوتاه و بلند به ارتفاع ۱۴۰ و ۶۰ و همچنین بند قابل جدا شدن، استفاده و حمل کیف را در هر موقعیتی راحت تر کرده است.

استفاده از یراق آلات لایت خارجی در ظاهر و داخل کیف آن را شیک تر وزیباتر کرده که در کنار طراحی ساده یک هارمونی زیبایی ایجاده شده است. این کیف برای همه استایل ها مناسب می باشد.

کیف دوشی زنانه زیگورا در سه رنگ کاربردی و شیک تولید و دوخته شده و شما می توانید آن را به راحتی از سایت کالاتیتر خریداری نمایید.

تولید کشور:
ایران
جنس آستر:
پارچه خارجی
نوع بسته شدن:
زیپ
ارتفاع بند بلند:
۱۴۰
ارتفاع دسته کوتاه:
۶۰
جنس :
چرم شسته شده زیگورا
رنگ یراق:
لایت خارجی
گارانتی:
سه ماهه
download
محبوبه برنا
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۲۰:۰

از خریدم راضی هستم

download
محبوبه برنا
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۱۹:۵۹

ارسال خیلی سریع بود.رنگ کیف روشنتر از عکسه.کیفیت خوبی داره.خیلی نرم یاخشک نیست . البته جز کیفهای شل حساب نمیشه.در مجموع از خریدم راضی هستم و متشکرم.

download
مدیر ۱۴۰۱/۱۲/۷ ۴:۱۹
سپاس از شما برای به اشتراک گذاشتن نظرتون.
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟