کیف یکطرفه زنانه لیزان

دسته بندی محصول: کیف یک طرفه
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

کیف یکطرفه زنانه لیزان

کیف های یکطرفه یا رودوشی در میان خانم ها به دلیل راحتی در حمل بسیار پرطرفدار می باشد. کیف های یکطرفه قابلیت ست کردن با هر استایلی را دارند مناسب خانم ها با هر رده سنی می باشد.

کیف یکطرفه زنانه لیزان با طراحی ساده و شیک مناسب برای موقعیت های مختلف و مهمانی ها می باشد. این کیف به دلیل داشتن فضای کافی برای حمل وسایل ضروری مانند تلفن همراه، کارت بانکی، و... بسیار  کاربردی می باشد. 

کیف یکطرفه زنانه لیزان از جنس چرم مصنوعی شسته شده لیزان تولید و دوخته شده است. در طراحی این کیف از یراق آلات لایت خارجی استفاده شده تا زیبایی کیف را دو چندان کند. 

آستر دوخته شده در کیف یکطرفه زنانه لیزان پارچه خارجی است تا کیفیت و عمر کیف را افزایش دهد. این کیف در ابعاد ۱۸*۲۰  هست که برای حمل در زمان های طولانی مناسب  می باشد.

دسته بلند کیف یکطرفه زنانه لیزان ۱۴۰ سانتی متر است که برای استفاده رودوشی مناسب می باشد که از فشار به شانه های شما جلوگیری می کند. 

در خرید کیف یکطرفه نکته مهم سبک بودن و جادار بودن کیف می باشد. کیف یکطرفه زنانه لیزان بسیار سبک و جادار است و شما می توانید این کیف را با کد ۳۴۵ در سه رنگ طوسی، شتری و زرشکی از سایت کالاتیتر تهیه نمایید. 

تولید کشور:
ایران
جنس آستر:
پارچه خارجی
نوع بسته شدن:
زیپ و مگنت
ارتفاع بند بلند:
۱۴۰
ارتفاع دسته کوتاه:
ندارد
جنس :
چرم شسته شده لیزان
رنگ یراق:
لایت خارجی
گارانتی:
سه ماهه
download
مریم تقی خانی
۱۴۰۲/۱/۲۷ ۱۰:۴۸

من شتری سفارش دادم.. هم خیلی خوشگله هم جنسش نسبت به قیمت عالیه

download
مدیر ۱۴۰۲/۲/۷ ۱۴:۲۶
ممنون از خریدتون 🌹
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟