ونس بندی زنانه کلاسیک

دسته بندی محصول: ونس
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

ونس بندی زنانه کلاسیک

ونس ها یکی از راحت ترین کفش هایی است که شما می توانید در تمام طول سال بپوشید. ونس ها انواع مختلفی دارند مانند گیپور، کش بافت، توری و... . ونس های کلاسیک از جمله کفش هایی هستند که هر ساله در لیست کفش های ترند قرار میگیرند و هیچگاه از مد نمی افتند. 

ونس بندی زنانه کلاسیک یکی از ونس های پرطرفدار و محبوب این روزها می باشد که به دلیل سادگی در طراحی قابلیت ست کردن با هر نوع استایلی را دارد. 

این ونس برای پیاده روی های طولانی، خرید و کارهای روزانه بسیار مناسب است که با داشتن کفی صد در صد طبی از آسیب به مهره های کمر و گردن و همچنین فشار به پاشنه پاهای شما جلوگیری خواهد کرد.

ونس بندی زنانه دور دوخت می باشد و از جنس چرم پلاس درجه یک تولید و طراحی شده است که همین موضوع عمر ونس را افزایش می دهد. یکی از آیتم های ضروری در هنگام خرید ونس زنانه راحتی و انعطاف صندل می باشد. این ونس با وزن سبکی که دارد فوق العاده راحت می باشد و از خستگی پاهای شما جلوگیری می کند‌.

ونس بندی زنانه کلاسبک را در رنگ های مشکی و سفید با کد ۳۷۸۵ از سایز ۳۷ تا ۴۰ می توانید از سایت کالاتیتر خریداری کنید تا در سرع ترین زمان به دست شما برسد.

سایز:
37 تا ۴۰
زیره:
پیو با کفی طبی
قالب:
استاندارد
جنس:
چرم پلاس
رنگبندی:
مشکی و سفید
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟