کیف دوشی چرم زنانه پرنسا

دسته بندی محصول: کیف دوشی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

کیف دوشی چرم زنانه پرنسا

کیف های دوشی به دلیل جادار بودن بین خانم ها محبوبیت بیشتری دارد. کیف دوشی چرم زنانه پرنسا از جنس چرم مصنوعی درجه یک فلوتر دوخته و تولید شده است. کیفیت چرم به کار رفته در این کیف درجه یک و عالی می باشد و با کیف های چرم طبیعی برابری می کند. 

کیف دوشی چرم زنانه پرنسا بسیار سبک و راحت است. این کیف با ابعاد 29* 21 قابلیت حمل راحتی دارد و برای مهمانی های خاص و دوره همی های دوستانه بسیار مناسب می باشد. 

در طراحی کیف دوشی پرنسا ظرافت و زیبایی در کنار کیفیت اصل کار قرار گرفته است و برای رنگ بندی از رنگ های ترند و نود استفاده شده تا یک استایل شیک را برای شما به ارمغان بیاوریم. همچنین یراق آلات لایت خارجی زیبایی ظاهری کیف را دو چندان کرده است.

زیرسازی کیف از فوم محکم و قوی است به همین دلیل شما می توانید وسایل ضروری خود را در کیف قرار دهید بدون اینکه نگران آسیب رسیدن به کیف باشید. کیف دوشی چرم پرنسا دارای دو جیب داخلی و یک جیب خارجی می باشد که می توانید وسایل ضروری مانند کارت بانکی، تلفن همراه و...  خود را از هم تفکیک کنید. 

کیف دوشی چرم پرنسا دارای یک دسته کوتاه به طول 55 سانتی متر و یک بند بلند به طول 140 سانتی است. شما می توانید هم به صورت دوشی و هم به صورت یکطرفه یا رودوشی از این کیف استفاده کنید. بند بلند کیف قابلیت جدا شدن دارد. برای شست و شوی کیف از یک دستمال نمدار استفاده کنید. 

کیف دوشی چرم زنانه پرنسا از برند کالاتیتر می باشد و شامل سه ماه گارانتی برای تعمیر است. نکته مهمی که در خرید کیف دوشی زنانه باید در نظر بگیرید تضمین کیفیت محصول می باشد که برند کالاتیتر این تضمین را به شما می دهد تا با خیال راحت از کیف پرنسا استفاده کنید. 

آستر کیف پارچه خارجی درجه یک و مرغوب است که ماندگاری کیف را افزایش می دهد. کیف پرنسا هر ظاهر و استایلی را تکمیل می کند. شما می توانید این کیف زیبا را در شش رنگبندی زیبا از فروشگاه کالاتیتر تهیه نمایید.

 

تولید کشور:
ایران
جنس آستر:
پارچه خارجی درجه یک
نوع بسته شدن:
زیپ
ارتفاع بند بلند:
140 سانتیمتر
ارتفاع دسته کوتاه:
55 سانتیمتر
جنس :
چرم مصنوعی درجه یک فلوتر
رنگ یراق:
لایت خارجی
گارانتی:
سه ماهه
download
ریحانه
۱۴۰۱/۴/۲۲ ۱۸:۲۰

وای عالیه من که عاشقشم

افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟