ونس گیپور لژدار

دسته بندی محصول: ونس
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

ونس گیپور لژدار

هر ساله کفش های متفاوت و زیبایی برای هر فصل وارد دنیای مد می شوند. در این میان تنوع کفش های مخصوص تابستان بسیار بیشتر می باشد از صندل های زنانه با طرح و رنگ های متفاوت تا ونس های گیپور و کنفی.

مجموعه کالاتیتر نیز تمام تلاش خود را می کند تا با موجود کردن محصولات متنوع نیاز شما را برای داشتن یک استایل شیک و ارزان برآورده کند. ونس گیپور لژدار یکی از کفش های پرطرفدار و محبوب از محصولات فروشگاه کالاتیتر می باشد که موردپسند بسیاری از خانم های جوان قرار گرفته است.

ونس گیپور لژدار از گیپور نرم و سبک تولید شده است تا راحتی را برای پاهای شما به ارمغان بیاورد. این ونس زنانه و دخترانه بسیار شیک و خوش پا می باشد که برای هر سب استایلی و هر موقعیتی مناسب می باشد شما می توانید آن در دوره همی ها یا مهمانی های خاص بپوشید و بدرخشید.

ونس گیپور لژدار با داشتن لژ به طول ۵ سانت قد شما را کشیده تر نشان خواهد داد. همچنین لژ کفش از ضربه هایی که هنگام راه رفتن به پاشنه پا می خورد جلوگیری می کند. این ونس قابلیت انعطاف پذیری  و گردش هوای بالایی دارد به همین دلیل مانع از عرق کردن پاهای شما خواهد شد.

در زمان خرید ونس زنانه و دخترانه توجه به قالب کفش اهمیت بالایی دارد. ونس گیپور لژدار دارای قالب استاندارد می باشد و با پوشیدن کفش احساس راحتی خواهید کرد.

شما می توانید ونس گیپور لژدار را در سه رنگ متفاوت و کاربردی از فروشگاه اینترنتی کالاتیتر خریداری نمایید دقت کنید عدم نمایش یک رنگ به معنای ناموجود بودن همان رنگ است.

سایز:
۳۷ تا ۴۰
زیره:
پیو
قالب:
استاندارد
جنس:
رنگبندی:
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟